Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Temperatura silnika po wymianie termostatu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy czy we wszystkich autach temperatura silnika powinna oscylować w granicach 90 stopni? Chodzi mi konkretnie o silnik 2.0 HDI w Peugeocie..., Temp na zegarach miała ok 70 stopni..., wymieniłem termostat i jest wiecej ale tylko ok 80 stopni :mysli: Czy to normalne?

Z góry dzieki za odp i sorry, że wyskakuje tu z innym autem, ale to auto mamy takze sami rozumiecie :notworthy:

Opublikowano

ma byc 90 stopni ....

Opublikowano

...nie było więc w ciemno postawiłem na termostat, ale dalej jest to samo :gwizdanie: Czyli co? czujnik? czy moze jeszcze cos innego?

Opublikowano

...nie było więc w ciemno postawiłem na termostat, ale dalej jest to samo :gwizdanie: Czyli co? czujnik? czy moze jeszcze cos innego?

No właśnie mam ten sam problem i też postawiłem na termostat. Jutro jade na sprawdzenia czujnika temperatury to będe wiedział coś więcej...

Jakaś plaga...???

Opublikowano

Piterex też Ci nie trzyma temperatura w Peugeocie 206 2.0 HDI? :mysli::polew:

Opublikowano

Coż wy tak z tą temperaturą - w czym wam przeszkadza 80 stopni zamiast 90 ??? Ja mam od dwóch lat na zegarach maksymalnie 60-70 stopni, czasami tylko w korku w największy upał wskazówka dobijała do 90 stopni i nic sobie z tego nie robię. Auto fajnie chodzi, pali tyle co zawsze czyli mało , moc ma odpowiednią więc czym sie przejmować ???

Opublikowano

Coż wy tak z tą temperaturą - w czym wam przeszkadza 80 stopni zamiast 90 ??? Ja mam od dwóch lat na zegarach maksymalnie 60-70 stopni, czasami tylko w korku w największy upał wskazówka dobijała do 90 stopni i nic sobie z tego nie robię. Auto fajnie chodzi, pali tyle co zawsze czyli mało , moc ma odpowiednią więc czym sie przejmować ???

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_przestroga_dla_posiadaczy_20tdi-t36253.0.html;msg423463#msg423463

czaki miał najwyraźniej rację... :decayed:

Opublikowano

Coż wy tak z tą temperaturą - w czym wam przeszkadza 80 stopni zamiast 90 ??? Ja mam od dwóch lat na zegarach maksymalnie 60-70 stopni, czasami tylko w korku w największy upał wskazówka dobijała do 90 stopni i nic sobie z tego nie robię. Auto fajnie chodzi, pali tyle co zawsze czyli mało , moc ma odpowiednią więc czym sie przejmować ???

:shocked: ... mam nadzieje ze sprzedajac auto napiszesz to w opisie auta ... :wink4:

Opublikowano

YATES, dramat kolego, dramat. Jezdzic na niedogrzanym silniku... :good:

Opublikowano

YATES, dramat kolego, dramat. Jezdzic na niedogrzanym silniku... :good:

A co gorsza później ktoś takiego parcha odkupi i będzie twierdził, że audi to syf i kilo mułu ...

"Największym problemem w aucie jest jego poprzedni właściciel"

Coż wy tak z tą temperaturą - w czym wam przeszkadza 80 stopni zamiast 90 ??? Ja mam od dwóch lat na zegarach maksymalnie 60-70 stopni, czasami tylko w korku w największy upał wskazówka dobijała do 90 stopni i nic sobie z tego nie robię. Auto fajnie chodzi, pali tyle co zawsze czyli mało , moc ma odpowiednią więc czym sie przejmować ???

Skąd wiesz ile powinno palić skoro od dwóch lat jeździsz zyebanym autem?? :sick3:

YATES

Reszta auta jest równie "zadbana"?

Opublikowano

YATES, dramat kolego, dramat. Jezdzic na niedogrzanym silniku... :good:

Wiedziałem,że jak to napiszę to będą baty.Flyer w tym przypadku nie masz racji. Przecież kiedyś to analizowaliśmy w osobnym temacie i silnik mam na 100% dogrzany - na kanale 51 zawsze po około 5 minutach jazdy jest 90 i tak trzyma. Termostat jest na 100% sprawny ( nie otwiera dużego obiegu do zagrzania się silnika) więc wina leży po stronie czujnika. A to,ze wskazówka w liczniku nie pokazuje 90 stopni mi zupełnie nie przeszkadza,bo mam świadomość,że to tylko wina czujnika i silnik jest dogrzany po kilku minutach jazdy.

YATES, dramat kolego, dramat. Jezdzic na niedogrzanym silniku... :good:

Skąd wiesz ile powinno palić skoro od dwóch lat jeździsz zyebanym autem?? :sick3:

Przecież pali na trasie przy prędkości do 140km/h od 4,7 ( przy dwóch osobach) do 5,2 ( przy pełnym aucie ludzi i załadowanym bagażniku) więc AndyN nie powiesz mi ,że może palić jeszcze mniej :>

Opublikowano

jak to napiszę to będą baty.Flyer w tym przypadku nie masz racji. Przecież kiedyś to analizowaliśmy w osobnym temacie i silnik mam na 100% dogrzany - na kanale 51 zawsze po około 5 minutach jazdy jest 90 i tak trzyma. Termostat jest na 100% sprawny ( nie otwiera dużego obiegu do zagrzania się silnika) więc wina leży po stronie czujnika. A to,ze wskazówka w liczniku nie pokazuje 90 stopni mi zupełnie nie przeszkadza,bo mam świadomość,że to tylko wina czujnika i silnik jest dogrzany po kilku minutach jazdy.

nie napisales ze jezdzisz z uwalonym czujnikiem a temp trzyma 90 stopni ... :decayed:

teraz jestes usprawiedliwiony .... :naughty:

Opublikowano
...silnik mam na 100% dogrzany - na kanale 51 zawsze po około 5 minutach jazdy jest 90 i tak trzyma...

A ile Ci pokazuje na klimatroniku w kanale 49 ??

Bo ja tez mam spitolony termostat(jak sie okazalo), a w kanale 51 zawsze mam 90 *C.

Pozdr

Opublikowano
...silnik mam na 100% dogrzany - na kanale 51 zawsze po około 5 minutach jazdy jest 90 i tak trzyma...

A ile Ci pokazuje na klimatroniku w kanale 49 ??

Bo ja tez mam spitolony termostat(jak sie okazalo), a w kanale 51 zawsze mam 90 *C.

Pozdr

kanal 51 to nagrzewnica
Opublikowano
...silnik mam na 100% dogrzany - na kanale 51 zawsze po około 5 minutach jazdy jest 90 i tak trzyma...

A ile Ci pokazuje na klimatroniku w kanale 49 ??

Bo ja tez mam spitolony termostat(jak sie okazalo), a w kanale 51 zawsze mam 90 *C.

Pozdr

Różnie pokazuje - najczęściej 68-75 stopni ale czasami po dłuższej jeżdzie pokazuje uwaga ...................... minus 10 stopni :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...