nandoz 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Problem dotyczy passata brata . Przy zimnym silniku słychać z okolic turbo dźwięk jakby odkurzacza . Szczególnie przy gaszeniu auta . Daje link do filmiku .Historia zaczeła się od wymiany oleju i rozrządu . Auto zaczęło brać olej i przydymiać ostro + ten dźwięk i nierówna praca . Diagnoza padnięte turbo , siedzi już zregenerowane ( tak twierdzi mechanik ) niby wszystko ok ,ale dźwięk pozostał . Czy np. przelanie oleju może spowodować taki temat ,czy zbieg okoliczności . I co to za dźwięk . Gaszę silnik ,a coś schodzi z obrotów jeszcze przez kilka sekund , słyszalne z okolic filtra powietrza , turbo . Turbo nie teges ?? Pozdrawiam . WRZUTA - 1.8t - odkurzacz p.s. Rok 2001 , 150 PS ,seria + sekwencja Lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Pompa powietrza wtórnego inaczej SAI. To jest normalne, ona załącza się na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Normalnie ona tak głośno pracuje?? Nikt tego wcześniej nie zauważył , słychać w środku w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 normalne że się załącza ale nie normalnie ze ona tak wyje prawdopodobnie ma lub miała wodę w sobie i ..uj strzelił łożyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wyciagnij, rozbierz sprobuj przesmarowac lozyska. Masz zaznaczona pompke na schemacie nr1 ---------- Post dopisany at 07:14 ---------- Poprzedni post napisany at 07:10 ---------- Albo wymien, uzywki lataja po setke na alledrogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Mi się wydaje że to turbina, to jest inny świst Mam też u siebie pompę SAI ale ona ma taki dzwięk bardziej basowy. Odłącz wtyczkę od pompy SAI i zobaczysz czy dalej świszcze Na ciepłym silniku tego nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Dzisiaj sprawdzę na ciepłym .Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Na 100% SAI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Mi się wydaje że to turbina, to jest inny świstMam też u siebie pompę SAI ale ona ma taki dzwięk bardziej basowy. Odłącz wtyczkę od pompy SAI i zobaczysz czy dalej świszcze Na ciepłym silniku tego nie ma? bo masz sprawną pompę i dlatego masz inaczej czyli dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Problem dotyczy passata brata . Przy zimnym silniku słychać z okolic turbo dźwięk jakby odkurzacza . Szczególnie przy gaszeniu auta . Daje link do filmiku .Historia zaczeła się od wymiany oleju i rozrządu . Auto zaczęło brać olej i przydymiać ostro + ten dźwięk i nierówna praca . Diagnoza padnięte turbo , siedzi już zregenerowane ( tak twierdzi mechanik ) niby wszystko ok ,ale dźwięk pozostał . Czy np. przelanie oleju może spowodować taki temat ,czy zbieg okoliczności . I co to za dźwięk . Gaszę silnik ,a coś schodzi z obrotów jeszcze przez kilka sekund , słyszalne z okolic filtra powietrza , turbo . Turbo nie teges ?? Pozdrawiam . WRZUTA - 1.8t - odkurzacz p.s. Rok 2001 , 150 PS ,seria + sekwencja Lpg na 1000000000% SAI , u mnie wyje identyk , a turbiny przeciez nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 a w B5 1.6 były pompy SAI??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Tak ja mam silnik o kodzie alz taki jak w b6 i b7 dlatego mam ---------- Post dopisany 24-04-2013 at 10:10 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 18:11 ---------- do autora wchodzac w engina na vagu robisz test wyjsc i jedna z pozycji jest wlaczenie SAI i wtedy jak dojdzie do jej wlaczenia na tescie to powinienes uslyszec odkurzacz co potwierdzi ze to ona tak wyje ---------- Post dopisany at 10:10 ---------- Poprzedni post napisany at 10:10 ---------- do autora wchodzac w engina na vagu robisz test wyjsc i jedna z pozycji jest wlaczenie SAI i wtedy jak dojdzie do jej wlaczenia na tescie to powinienes uslyszec odkurzacz co potwierdzi ze to ona tak wyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 czy ta pompa sai musi sie załaczac codziennie na zimnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 mi nie zalaczala sie codziennie na zimnym nawet w zime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 mi nie zalaczala sie codziennie na zimnym nawet w zime czyli z moja jest cos nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 mi nie zalaczala sie codziennie na zimnym nawet w zime czyli z moja jest cos nie tak? wsio ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Nie po prostu ecu na podstawie m.in czujnika temp decyduje czy pompę trzeba włączyć czy nie. U mnie np przy minusowych temp się nie włącza, dopiero jak się silnik rozgrzeje to się uruchomi. Teraz jak jest ciepło to rano zawsze wyje, później już nie chyba, że silnik wystygnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 czyli musi tak byc.dzieki za porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Nie po prostu ecu na podstawie m.in czujnika temp decyduje czy pompę trzeba włączyć czy nie.U mnie np przy minusowych temp się nie włącza, dopiero jak się silnik rozgrzeje to się uruchomi. Teraz jak jest ciepło to rano zawsze wyje, później już nie chyba, że silnik wystygnie. na podstawie czujnika temp. ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Że niby nie??? nie ja to gówno wymyśliłem i zaprojektowałem więc nie wiem co dokładnie ma wpływ na jej uruchamianie. A dla czego przy minusowych temperaturach sai się nie włącza? Dlaczego gdy już pojeździmy i silnik jest nagrzany sai też się nie włącza? Skąd ecu by wiedział, że jest taka czy inna temperatura jak nie z czujników temperatury czy to otoczenia czy cieczy chłodzącej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się