?ydzio Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam ostatnio zauważyłem że kolor mojego płynu chłodniczego zmienił kolor na tak jak by brązowy ale jasny i ubywa mi oleju po odpaleniu jak odkręcę korek wlewu zbiorniczka wyrównawczego wody chłodzącej to ta maź wypływa czy to uszczelka pod głowicą ???
Prezes870 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Możliwe ale ja bym najpierw sprawdził chłodniczke oleju w podstawie filtra może jakoś pękła czy cos. Sprawdz najpierw to a potem dopiero głowica chyba że chłopaki mają jakiś pomysł jeszcze ; )
wojtek79 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wygląda to na uszczelkę bo skoro po odpaleniu wypływa ciecz chłodząca że zbiornika wyrównawczego to tak jakby kompresja z tłoków szła w układ chłodzenia i wypychała płyn ze zbiornika. Weź troch tego płynu ze zbiornika, powiedzmy szklankę i oddaj do jakiegoś warsztatu żeby zrobili test na zawartość spalin w płynie chłodzącym.
?ydzio Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 bede musiał sprawdzic a dodam jeszcze ze wogle nie stracił mocy normalnie jezdzi zero dymienia czy cos tylko ten płyn przybywa i oleju ubywa wstawie zdjecie koloru tego "płynu"
rafal9119 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 nie zaciekawie ten plyn wyglada. pewnie uszczelka poszła
Prezes870 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 No to w takim razie zwalaj głowice 4 godziny i zdjęta
?ydzio Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 chłodnicza nie pękła czyli zostaje tylko uszczelka pod głowicą tak ?????
ja74687 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 no ale jest coś dziwnego bo jak by w tym płynie był olej to by były tłuste plamy na nim a on raczej jest brudny może poszła ci pompa wody i dlatego daje ciśnienie z brudzi ci płyn zobacz jeszcze okolice pompy co się tam dzieje
?ydzio Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 nie wydaje mi sie zeby była to pompa bo temperaturę trzyma w normie nic nie buczy nic nie leci , a powiedzcie mi jeszcze czy muszę zwalić cały rozrząd jak będę ściągał głowice bo według bibli "Naprawiam sam" to nie muszę tak tam jest napisane trochę dziwne jak dla mnie
Prezes870 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Widać że to olej ; ) Zdejmuj głowice i tyle.
wojtek79 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 czy muszę zwalić cały rozrząd jak będę ściągał głowice Pasek rozrządu musisz ściągnąć. Masz tu zdjęcia, zobaczysz jak to wygląda:
?ydzio Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 dzieki za fotki a jeszcze jedno pytanie co do tego rozrządu czy zakładałeś blokdy
wojtek79 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Nie, ustawiłem koła zębate tak aby się pokrywały punkty i bez zakładania blokad zdjąłem pasek.
?ydzio Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 zwaliłem dziś głowice i co gorsze nie widać żeby uszczelka była walnięta mam nadzieje ze to nie będzie blok walnięty a może przyczyna jest w czymś innym ale nie mam pojęcia przez co może być takie bagno
Prezes870 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Daj głowice do planowania i sprawdzenia itp załóż nową uszczelkę i zobaczymy
?ydzio Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 jutro daje głowice będę patrzył dalej, a czy zawsze jak padnie uszczelka pod głowicą to jest ta maź na korku od wlewu oleju ???
Prezes870 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Maź jest przeważnie wtedy gdy silnik jest rzadko dogrzewany . Wtedy woda się skrapla z odmy i jest taka maź ; ) Może być też jak jest uszczelka na nic ale raczej rzadkość ; )
stomi Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A kiedy ostatnio wymieniałeś płyn chłodniczy, ubywało ci go, dolewałeś różne rodzaje do siebie? Mi kiedyś jak z króćca ciekło to jak zmieszałem parę różnych płynów to też miałem podobny żur, ale wymieniłem króciec, płyn i teraz jest ok.
?ydzio Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ubywało troche jakis czas temu ale dolałem i było ok przez jakis czas pozniej sprawdziłem i i zobaczyłem te błoto a czym czysciłeś układ jak miałes takie błoto ???
kamilb5 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jeśli nie jechałeś bez płynu to głowicy nie trzeba planować,ewentualnie możesz ją prześwietlić czy nie jest peknięta,ale ja stawiam na uszczelkę pod głowicą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się