Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy to uszczelka pod głowicą POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio zauważyłem że kolor mojego płynu chłodniczego zmienił kolor na tak jak by brązowy ale jasny i ubywa mi oleju po odpaleniu jak odkręcę korek wlewu zbiorniczka wyrównawczego wody chłodzącej to ta maź wypływa czy to uszczelka pod głowicą ???

Opublikowano

Możliwe ale ja bym najpierw sprawdził chłodniczke oleju w podstawie filtra może jakoś pękła czy cos. Sprawdz najpierw to a potem dopiero głowica chyba że chłopaki mają jakiś pomysł jeszcze ; )

Opublikowano

Wygląda to na uszczelkę bo skoro po odpaleniu wypływa ciecz chłodząca że zbiornika wyrównawczego to tak jakby kompresja z tłoków szła w układ chłodzenia i wypychała płyn ze zbiornika.

Weź troch tego płynu ze zbiornika, powiedzmy szklankę i oddaj do jakiegoś warsztatu żeby zrobili test na zawartość spalin w płynie chłodzącym.

Opublikowano

bede musiał sprawdzic a dodam jeszcze ze wogle nie stracił mocy normalnie jezdzi zero dymienia czy cos tylko ten płyn przybywa i oleju ubywa wstawie zdjecie koloru tego "płynu"

DSC00047.jpg

DSC00045.jpg

DSC00046.jpg

DSC00047.jpg

Opublikowano

nie zaciekawie ten plyn wyglada. pewnie uszczelka poszła

Opublikowano

No to w takim razie zwalaj głowice :P 4 godziny i zdjęta ;)

Opublikowano

no ale jest coś dziwnego bo jak by w tym płynie był olej to by były tłuste plamy na nim a on raczej jest brudny może poszła ci pompa wody i dlatego daje ciśnienie z brudzi ci płyn zobacz jeszcze okolice pompy co się tam dzieje :)

Opublikowano

nie wydaje mi sie zeby była to pompa bo temperaturę trzyma w normie nic nie buczy nic nie leci , a powiedzcie mi jeszcze czy muszę zwalić cały rozrząd jak będę ściągał głowice bo według bibli "Naprawiam sam" to nie muszę tak tam jest napisane trochę dziwne jak dla mnie

Opublikowano

Widać że to olej ; ) Zdejmuj głowice i tyle.

Opublikowano
czy muszę zwalić cały rozrząd jak będę ściągał głowice

Pasek rozrządu musisz ściągnąć.

Masz tu zdjęcia, zobaczysz jak to wygląda:

Pasek_rozrz_du_komplet.jpg

HPIM3912.jpg

HPIM3917.jpg

Opublikowano

Nie, ustawiłem koła zębate tak aby się pokrywały punkty i bez zakładania blokad zdjąłem pasek.

Opublikowano

zwaliłem dziś głowice i co gorsze nie widać żeby uszczelka była walnięta mam nadzieje ze to nie będzie blok walnięty a może przyczyna jest w czymś innym ale nie mam pojęcia przez co może być takie bagno

Opublikowano

Daj głowice do planowania i sprawdzenia itp załóż nową uszczelkę i zobaczymy :)

Opublikowano

jutro daje głowice będę patrzył dalej, a czy zawsze jak padnie uszczelka pod głowicą to jest ta maź na korku od wlewu oleju

???

Opublikowano

Maź jest przeważnie wtedy gdy silnik jest rzadko dogrzewany . Wtedy woda się skrapla z odmy i jest taka maź ; ) Może być też jak jest uszczelka na nic ale raczej rzadkość ; )

Opublikowano

A kiedy ostatnio wymieniałeś płyn chłodniczy, ubywało ci go, dolewałeś różne rodzaje do siebie? Mi kiedyś jak z króćca ciekło to jak zmieszałem parę różnych płynów to też miałem podobny żur, ale wymieniłem króciec, płyn i teraz jest ok.

Opublikowano

ubywało troche jakis czas temu ale dolałem i było ok przez jakis czas pozniej sprawdziłem i i zobaczyłem te błoto a czym czysciłeś układ jak miałes takie błoto ???

Opublikowano

Jeśli nie jechałeś bez płynu to głowicy nie trzeba planować,ewentualnie możesz ją prześwietlić czy nie jest peknięta,ale ja stawiam na uszczelkę pod głowicą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...