wojtek79 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wiele jest na forum o falowaniu wolnych obrotów i ewentualnych wskazówek też. W moim przypadku jest jednak troszkę inaczej. Silnik na wolnych obrotach pracuje ładnie i nie mam mu nic do zarzucenia, natomiast w czasie jazdy już jest coś nie w porządku. Chodzi o to że jak dojeżdzam np. do skrzyżowania czy do świateł, naciskam hamulec, potem sprzęgło aby zredukować bieg to silnik nie może się zatrzymać na te 840 obr/min tylko skacze 600-1200 obr/min. Wystarczy jednak że lekko nacisnę pedał gazu i od razu zaczyna pracować normalnie. Gdy natomiast jadę a następnie wrzucę na luz to też ładnie zejdzie do wolnych obrotów i nie skacze. Wygląda to tak. że jakby falowanie występowało wtedy jak się hamulca używa. Jak odłączę akumulator na noc to potem wszystko jest OK ale tylko przez około 30-40 km a potem znowu robi się to o czym pisałem wcześniej.
Magicbattle Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 najpierw vag. sprawdz wezyki do serva. przepustnice wyczysc dla pewnosci i adaptacja
wojtek79 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Na VAG-u czysto, przepustnica czysta i adaptuje się bez problemu. Też myślałem właśnie że może gdzieś jakaś nieszczelność wężyków skoro właśnie przy hamowaniu się pojawia falowanie ale jak na razie nic podejżanego nie znalazłem.
Ckamil89 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 mimo wszystko ja bym się zainteresował tą przepustnicą, ja tak samo miałem, moja była czysta itp, vag żadnych błędów nie wywalał a mimo to coś było uszkodzone i dopiero wymiana na drugą rozwiązała problem w 100%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się