Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Gaz do silnika 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuje kupic A4B7 z silnikiem 1.8T. Chcialabym załozyc do niego gaz, ale nie wiem, czy wogole do tego typu silnika mozna zalozyc gaz i najlepiej jakiego typu: czy zwykła sekwencja wystarczy czy lepiej pokusic sie o instalacje V generacji?

* nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum - Łukasz

Opublikowano

A dlaczego koniecznie instalacja gazowa ??

Opublikowano

A dlaczego koniecznie instalacja gazowa ??

a jaka jest jej glowna zaleta?

Opublikowano

Brak zalet , nie mowmy o cenie ... bo paliwo tez trzeba czasem tankowac a silnik szybciej sie zuzywa ...

Opublikowano

instalacja gazowa bo:

1. dużo jeżdzę, gaz jest najtanszy, benzyna i ropa coraz bardziej drożeje;

2. diesel jest droższy w zakupie;

3. instalacja nie niszczy silnika i silnik nic nie traci na dynamicznosci jesli gaz jest dobrze założony.

Opublikowano

W B7 sa juz silniki (T)FSI, do ktorych gazu nie zalozysz.

Nie wszystkie. 2.0, owszem.

1.8T w A4 z 2005 roku nie różni się konstrukcyjnie praktycznie niczym od tego, który ja ujeżdżam. Zwykły, starodawny silnik z żeliwnym blokiem i tradycyjnym zasilaniem. Tylko mocniej podziurawiona głowica i turbina wyróżnia go z tłumu.

BRC Sequent 24 i wyginasz.

Opublikowano

Sprawdziłam, masz rację. Do 1.8T da sie zalozyc gaz, BRC jak pisałeś :)) Cieszę się bardzo i jadę oglądać wóz :))

PS. Do tego jest cabrio :P

Opublikowano

Ja sugerowałbym założyć najlepszą instalkę czyli Prinsa tutaj:

www.egp.pl

będziesz cieszyła się bezawaryjną jazdą :good:

Opublikowano

Czyli pierwsze 1.8T w B7 to nie byly jeszcze FSI?

Czy TFSI od FSI rozni sie czyms, ze mozna ladowac gaz? Jak to jest?

hornet, Twoj post usunalem, bo pytan w stylu "czemu chcesz robic kuchenke gazowa z samochodu?" mamy na tym forum juz wystarczajaco duzo.

Opublikowano

Sprawdziłam, masz rację. Do 1.8T da sie zalozyc gaz, BRC jak pisałeś :)) Cieszę się bardzo i jadę oglądać wóz :))

PS. Do tego jest cabrio :P

To przynajmniej nie bedzie czuc :naughty:

Opublikowano

Czyli pierwsze 1.8T w B7 to nie byly jeszcze FSI?

dokładnie

Opublikowano

Cieszę się bardzo i jadę oglądać wóz :))

Do Gdyni może ??

Opublikowano

Czyli pierwsze 1.8T w B7 to nie byly jeszcze FSI?

Czy TFSI od FSI rozni sie czyms, ze mozna ladowac gaz? Jak to jest?

Trochę nie tak. Początek produkcji B7 to zwykły, stary, poczciwy 1.8T.

Później wprowadzono 2.0 FSI (chyba 160KM, ale nie mam pewności) i 2.0 TFSI 200KM. Zatem z rocznika 2005 można spotkać jeden i drugi motor. Jest jeszcze 2.4 i 3.0, ale to już V6, gazownia kosztuje znacznie więcej. No ale V6... i brak możliwości modów :naughty:

Opublikowano

No ale 2.4 i 3.0 to byly w B6, a nie w B7.

Opublikowano

No ale 2.4 i 3.0 to byly w B6, a nie w B7.

one more time: dokładnie :decayed:

Opublikowano

No ale 2.4 i 3.0 to byly w B6, a nie w B7.

one more time: dokładnie :decayed:

Sprawdziłem. Rzeczywiście, 2.4 wycofano w momencie wprowadzenia 2.0 FSI/TFSI. Został 3.0 230KM.

Nie zmienia to faktu, że w B7 bez żadnej filozofii gazownia zadziała.

wiolea, jak Twoje cabrio? Na faktach równie ciekawe jak w ofercie?

Opublikowano

Co do silnika FSI to bodaj w ostatnim "Motorze"czy"Auto świecie"był temat gazu.Póki co to lipa.Podobno niedługo"Auto gaz śląsk"ma mieć instalację do tych silników ale nikt nie zagwarantuje,że to będzie"hulać".

Opublikowano

wiolea, jak Twoje cabrio? Na faktach równie ciekawe jak w ofercie?

nie wiem, nie pojadę oglądać. Opcja cabrio bierze w łeb, bo sie zorientowałam ze bez garażu to lipa będzie a nie cabrio.

Poza tym zastanawiam sie juz czy kupowac 1.8T, 1.8TFSI czy w ogole diesla... Ludzie, pomocy!!!!

Co prawda w 1.8T mozna zainstalowac gaz ale ma starszą budę... Moze jednak lepiej pomeczyc sie na benzynie w TFSI i poczekac na nowe technologie gazowe???

Opublikowano

Jeśli rodzaj paliwa nie ma dla Ciebie szczególnego znaczenia i chcesz nowszą budę i niskie spalanie, to ja doradzam 2.0 TDI 140 KM + lekki wirusek i masz więcej ciągu niż w 1.8T, chociaż osobiście wybrałbym V6 TDI. Spali więcej, ale kultura pracy i power... Bez porównania z jakimkolwiek benzynowym R4.

Moze jednak lepiej pomeczyc sie na benzynie w TFSI i poczekac na nowe technologie gazowe???

Zapomnij. Przez najbliższe kilka lat LPG to marzenie w FSI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...