wiolea Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Planuje kupic A4B7 z silnikiem 1.8T. Chcialabym załozyc do niego gaz, ale nie wiem, czy wogole do tego typu silnika mozna zalozyc gaz i najlepiej jakiego typu: czy zwykła sekwencja wystarczy czy lepiej pokusic sie o instalacje V generacji? * nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum - Łukasz
wojtas-audi Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 A dlaczego koniecznie instalacja gazowa ??
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 A dlaczego koniecznie instalacja gazowa ?? a jaka jest jej glowna zaleta?
wojtas-audi Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Brak zalet , nie mowmy o cenie ... bo paliwo tez trzeba czasem tankowac a silnik szybciej sie zuzywa ...
wiolea Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 instalacja gazowa bo: 1. dużo jeżdzę, gaz jest najtanszy, benzyna i ropa coraz bardziej drożeje; 2. diesel jest droższy w zakupie; 3. instalacja nie niszczy silnika i silnik nic nie traci na dynamicznosci jesli gaz jest dobrze założony.
adams78 Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 W B7 sa juz silniki (T)FSI, do ktorych gazu nie zalozysz. Nie wszystkie. 2.0, owszem. 1.8T w A4 z 2005 roku nie różni się konstrukcyjnie praktycznie niczym od tego, który ja ujeżdżam. Zwykły, starodawny silnik z żeliwnym blokiem i tradycyjnym zasilaniem. Tylko mocniej podziurawiona głowica i turbina wyróżnia go z tłumu. BRC Sequent 24 i wyginasz.
wiolea Opublikowano 11 Lipca 2008 Autor Opublikowano 11 Lipca 2008 Sprawdziłam, masz rację. Do 1.8T da sie zalozyc gaz, BRC jak pisałeś ) Cieszę się bardzo i jadę oglądać wóz ) PS. Do tego jest cabrio
poziek Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Ja sugerowałbym założyć najlepszą instalkę czyli Prinsa tutaj: www.egp.pl będziesz cieszyła się bezawaryjną jazdą
Flyer Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Czyli pierwsze 1.8T w B7 to nie byly jeszcze FSI? Czy TFSI od FSI rozni sie czyms, ze mozna ladowac gaz? Jak to jest? hornet, Twoj post usunalem, bo pytan w stylu "czemu chcesz robic kuchenke gazowa z samochodu?" mamy na tym forum juz wystarczajaco duzo.
wojtas-audi Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Sprawdziłam, masz rację. Do 1.8T da sie zalozyc gaz, BRC jak pisałeś ) Cieszę się bardzo i jadę oglądać wóz ) PS. Do tego jest cabrio To przynajmniej nie bedzie czuc
poziek Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Czyli pierwsze 1.8T w B7 to nie byly jeszcze FSI? dokładnie
mateogda Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Cieszę się bardzo i jadę oglądać wóz ) Do Gdyni może ??
adams78 Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Czyli pierwsze 1.8T w B7 to nie byly jeszcze FSI? Czy TFSI od FSI rozni sie czyms, ze mozna ladowac gaz? Jak to jest? Trochę nie tak. Początek produkcji B7 to zwykły, stary, poczciwy 1.8T. Później wprowadzono 2.0 FSI (chyba 160KM, ale nie mam pewności) i 2.0 TFSI 200KM. Zatem z rocznika 2005 można spotkać jeden i drugi motor. Jest jeszcze 2.4 i 3.0, ale to już V6, gazownia kosztuje znacznie więcej. No ale V6... i brak możliwości modów
Flyer Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 No ale 2.4 i 3.0 to byly w B6, a nie w B7.
poziek Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 No ale 2.4 i 3.0 to byly w B6, a nie w B7. one more time: dokładnie
adams78 Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 No ale 2.4 i 3.0 to byly w B6, a nie w B7. one more time: dokładnie Sprawdziłem. Rzeczywiście, 2.4 wycofano w momencie wprowadzenia 2.0 FSI/TFSI. Został 3.0 230KM. Nie zmienia to faktu, że w B7 bez żadnej filozofii gazownia zadziała. wiolea, jak Twoje cabrio? Na faktach równie ciekawe jak w ofercie?
mirek31071977 Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Co do silnika FSI to bodaj w ostatnim "Motorze"czy"Auto świecie"był temat gazu.Póki co to lipa.Podobno niedługo"Auto gaz śląsk"ma mieć instalację do tych silników ale nikt nie zagwarantuje,że to będzie"hulać".
wiolea Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Opublikowano 14 Lipca 2008 wiolea, jak Twoje cabrio? Na faktach równie ciekawe jak w ofercie? nie wiem, nie pojadę oglądać. Opcja cabrio bierze w łeb, bo sie zorientowałam ze bez garażu to lipa będzie a nie cabrio. Poza tym zastanawiam sie juz czy kupowac 1.8T, 1.8TFSI czy w ogole diesla... Ludzie, pomocy!!!! Co prawda w 1.8T mozna zainstalowac gaz ale ma starszą budę... Moze jednak lepiej pomeczyc sie na benzynie w TFSI i poczekac na nowe technologie gazowe???
adams78 Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Jeśli rodzaj paliwa nie ma dla Ciebie szczególnego znaczenia i chcesz nowszą budę i niskie spalanie, to ja doradzam 2.0 TDI 140 KM + lekki wirusek i masz więcej ciągu niż w 1.8T, chociaż osobiście wybrałbym V6 TDI. Spali więcej, ale kultura pracy i power... Bez porównania z jakimkolwiek benzynowym R4. Moze jednak lepiej pomeczyc sie na benzynie w TFSI i poczekac na nowe technologie gazowe??? Zapomnij. Przez najbliższe kilka lat LPG to marzenie w FSI.
mateogda Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Zapomnij. Przez najbliższe kilka lat LPG to marzenie w FSI. Chyba się mylisz ! http://www.elpigaz.com/?p=/pl/menu/5/11/index
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się