bartek_s Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam! W miarę możliwości proszę o pomoc w analizie logów. Auto mojego wuja Audi A6 C5 1.9 TDI AVG Kilka tygodni temu zauważył problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu auta wszystko jest ok, jednak po kilku minutach obroty zaczynają falować w granicach 819-903 rpm/min. Poza tym silnik zaczyna pracować głośniej i lekko się trzęsie. Ostatnio w trasie pojawił się jeszcze jeden problem. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, przy ok. 2500 rpm/min silnik zaczyna przerywać i szarpać. Najczęściej szarpnie kilka razy i za chwilę przyspiesza normalnie. Poniżej wrzucam spis błędów: Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AB Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2821 Coding: 00002 Shop #: WSC 02325 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 820 043 H Component: A6-Klimavollautomat D64 Coding: 00043 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 920 900 C Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14 Coding: 00140 Shop #: WSC 00188 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y0064092 3 Faults Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01312 - Powertrain Data Bus 37-10 - Faulty - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 E Component: Zentralverrieg.,DWA D33 Coding: 04683 Shop #: WSC 07777 6 Faults Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 00955 - Key 1 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00001 Shop #: WSC 02325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- oraz logi: Statyczne: Log (7 - 000) Log (13 - 001) Log (12 - 003) Log (1 - 004) Log (11 - 007) Log (3 - 013) Log (10 - 015) Log (14 - 023) BS: Log (4 - 000) Log (8 - 003) Log (5 - 004) Log (2 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 008) Log (6 - 010) Log (9 - 011) Niestety nie udało mi się zrobić więcej logów dynamicznych, ponieważ szarpnięcia były mocne i bałem się o samochód, żeby nic poważniejszego się nie stało. W miarę możliwości proszę o szybką pomoc. Pozdrawiam!
przemik Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Filtr paliwa kiedy zmieniał wujek ?
Tobike Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Przepływka tnie paliwo, zrób dynamiczny 003.
slo Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Wpada w tryb awaryjny gdy już się wyszarpie i jedzie ? Błąd 17965 to przeładowanie turba.. Sprawdzałeś podciśnienia w pompie vacum ? Samochód hamuje dobrze ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się