Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 oczywiscie baskecior ma prawde rzeczac iż: dwumasowi bez roznicy czy cieply czy zimny. albo robi swoje albo nie. w sumie nawet chyba na zimnym, ma wiecej roboty jezeli te drgania sa wieksze niz na zimnym ale nie wyrywa silnika z poduch tyle ze drzy zauwazalnie mocniej, to też bym sprawdzil EGR, moze motor na spalinach chodzi a przy wylaczaniu ze sobie szarpnie -ale delikatnie- to ok jest, diesle maja duze cisnienie sprezania i to tego wlasnie objaw - rozpedem pare razy sobie spręży powietrze, hamujac.
ted25 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Mam dokladnie to samo Jak zacznie telepac sprobuj wlaczyc ogrzewanie tylnej szyby lub np klimatyzacje - chodzi o to, zeby bylo wieksze obciazenie. U mnie wtedy przechodzi. Wg mnie pod obciazeniem zwieksza sie dawka zeby utrzymac obroty wiec sugerowaloby to problemy z ukladem wtryskowym. Czy ta dawke mozna jakos modyfikowac czy pomaga tylko wymiana pompek? Ktos tu jeszcze pisal, ze problemem moze byc zanieczyszczony czujnik Halla lub oringi pod pompkami. No i ten nieszczesny EGR... I oczywiscie standardowo - tlumik drgan + poduszki. Ktos tez pisal, ze wgranie nowego softu wyeliminowalo problem. Wg mnie - korekta dawki roziwazuje problem - tylko czy mozna to zrobic we wlasnym zakresie??? Z tego co pisza na forum to bardzo czesty i denerwujacy problem w AWX/AVF - fajnie by bylo znalezc w koncu jakis sposob jak to poprawic bez wymieniania w ciemno polowy auta...
Aydaho Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 jonny[/b], a czy podczas ruszania szarpie czy nie :?: a jeżeli delikatnie szarpnie czy raczej tak przeskoczy w końcowej fazie puszczania sprzęgla to co to oznacza ?
boberek Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 ja z tym telepanie mam to samo ale juz sie przyzwycziłem czytam co powymienialiście i stwierdziłem ze nie bede tego wymieniał jak nie pomoże moze rzeczywiscie korekcja by pomogła ale co dziwne nie w kazdym telepie
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 ciekawy jestem zakresu tego telepania. moze chodzi wam o to ze niechodza gladko jak benzyna? pytanie co da korekcja? skoro ECU sobie sam tym zawiaduje w zaleznosci od parametrow atmosferycznych i tempreatury silnika, paliwa, powietrza.
miro_x Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 Hmm u mnie czasem czuć takie jakby szarpnięcia, jakby całym silnikiem szarpało. Nie zaraz tam jakies wielkie. Po prostu czasem tak jakby mocniej. Czasem to jest czasem nie ma. Chyba częściej na zimnym ale nie jestem pewien. W czasie jazdy nic.Wszytsko co czuc to na jałowym. już się przyzwyczaiłem i sie nie przejmuje. Jak będzie szarpało tak że będzie to niepokojące to wtedy będę szukał a na razie przyjmuje że ten typ tak ma. :gwizdanie: Aha u mnie korekcje nie wychodzą powyżej 0,2-0,4 na wszystkich wtryskach.
Bartekl Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 Hej, może moja historia(choć brak w niej jednoznacznego rozwiązania) pomoże ,bo auto telepało na wolnych, a teraz idealnie już ponad 15tys. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17685.msg205813#msg205813
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 hehe. wlasnie mi sie przypomnialo AJM kolegi pare lat temu, dostal diagnoze ASO 2 szt pompek do wymiany 4000 zl, wpadlem na pomsyl zeby podejsc do sprawy metodycznie i zajrzec pod maske. czytalem wczesniej artykul ze PD sa praktycznie wieczne, trzeba naprawde duzy przebieg zrobic zeby sie sypnely albo wyjatkowa kiepska gnojowke zalac. jego auto mialo 140000km wtedy postanowilem sie przyjrzec sie elektronice, sprawa byla beznadziejna kumplowi, wszystko jedno, wiec chwytal sie brzytwy, a owa brzytwa ( czyli ja) byla zwyczjanie ciekawa jak wygladaja PD w glowicy i ich sterowanie . :gwizdanie: efekt byl taki porozlaczalem przewody zaworow magnetycznych. podlaczylem z powrotem, zlozylem i problem jak reka odjal. szybciutko wyciagnalem wnioski, rozlaczylem raz jeszcze, poprawilem styki zlozylem i auto gotowe i dziala do dzisiaj. sprawa jest dosyc prosta. diesel jak rownoby nie chodzil to i tak chodzi twardo. styki przewodow sterujacych zaworkami pompek sie z czasem luzuja. i wlasnie to jest pewnie stary numer ASO poprawiaja to. kasuja za nowe PD jak za zboze. nowe PD pewnie pozniej trafiaja za mala kase na allegro. hmm. tak sobie mysle, ze byc moze w tym wlasnie m.in. tkwi problem plywajacych dawek u mnie
alvaro Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Musashi ale żeby dostać się do tych wtyczek trzeba ściągnąć pokrywę zaworów tak ?
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 niestety. miejsca konektorkow zaznaczone na przykladziej jednej pompki czerwona strzałką
boberek Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 no to kurde trzeba bedzie spróbowac jak sie zrobi ciepło duzo roboty nie jest a jak moze pomóc to czemu nie
alvaro Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 Musashi używałeś jakiegoś smaru czy czegoś do przeczyszczenia tych styków czy tylko je podgiąłeś ??
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 nie, zadnych smarów. wyszedlem z zalozenia ze smarowania tam pod dostatkiem. pare razy zlaczylem-rozlaczylem, pozniej poprawilem styki. i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się