marcin303 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Witam, w ostatnim czasie zaobserwowałem dziwne zachowanie samochodu. Silnik szarpał, nie miał mocy potrafił zgasnąć na drodze. Z początku myślałem że to wina małej ilości LPG w zbiorniku, zatankowałem i niby problem ustąpił. Przez kilka następnych dni robiłem w sumie ok. 100km bez najmniejszych problemów. Problem powrócił gdy chciałem podjechać do sklepu po ok. godzinie od ostatniej jazdy. Odpaliłem samochód, ruszam, po przejechaniu 10m niesamowicie zaczęło szarpać, na gaz nie reagował, zgasł. Odpaliłem i tak w kółko, raz więcej przejechałem raz mniej, aha jak nacisnąłem sprzęgło to obroty były w granicach 300-400 jakby dwa gary nie chodziły. Jakoś dotoczyłem się do sklepu, zrobiłem zakupy wracam do auta odpalam i do domu wróciłem o dziwo bez żadnych niespodzianek. Od tego momentu minęły 2 dni więc dziś chciałem zobaczyć czym mnie znów zaskoczy. Przez pierwsze 2km przy dodaniu większej ilości gazu lekko go dusiło później jednak wróciło wszystko do normy. I tu moje pytanie, co może być przyczyną takiego zachowania że raz jedzie normalnie a innym razem wariuje?
ino_hizo2 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 A co Vag pokazuje? Na BP i LPG to samo? Troszkę więcej info by się przydało o stanie układu zapłonowego - ostatnie wymiany, przebiegi.
marcin303 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 Dziś miał kumpel Vagiem sprawdzić ale nie dotarł więc jutro się tym zajmiemy. Co do BP i LPG bywa różnie, choć częściej na LPG. Stan układu zapłonowego ciężko mi określić. Jak zamontowałem LPG to w niedługim czasie zmieniłem świece na NGK trójelektrodowe i przewody wysokiego napięcia dedykowane pod LPG firmy JANMOR. W elektrykę nic więcej nie ingerowałem. Od wymiany ponad rok (chyba nawet 10 000km nie zrobione)
Gutterman Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Podłącz sie do Vaga i w tedy cos wiecej może sie dowiemy
marcin303 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Wczoraj przed podłączeniem Vaga po odpaleniu i dodaniu gazu, przerywało. Podłączyliśmy Vaga i wyskoczył taki błąd: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia strona 1 część 1 tu załączam inne wartości: Po usunięciu błędu silnik pracował normalnie, akurat wypadło że całą noc spędziłem za kółkiem i żadnych niespodzianek nie było. Dzisiaj też nie miałem żadnych problemów z samochodem byłem u kumpla wyczyściliśmy przepustnice i jeszcze raz sprawdziliśmy pod kompem i błędów brak.
marcin303 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 Takiej odpowiedzi oczekiwałem mam nadzieję że już silnik nie będzie wariował. ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 12:15 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2013 at 12:00 ---------- Panowie, problem rozwiązany w ostatnich dniach problem znów powrócił. Stwierdziłem że problem musi leżeć w LPG i to był strzał w dziesiątkę. Byłem dziś u gazownika i szwankował czujnik temperatury i ciśnienia gazu. Dowiedziałem się że producent przyznał się do wadliwej partii produktu. Dobrze że instalacja na gwarancji więc obeszło się bez kosztów. Teraz silnik pracuje tak jak się należy Temat uważam za zamknięty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się