mardoczek Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Witam Panowie. Jestem po zakupie interfejsu, coś takiego: KB1 KABEL INTERFEJS VAG-COM 409.1 VW SEAT AUDI USB (3151451980) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Zainstalowałem rzeczy, które dostałem na e-maila od sprzedawcy i nawet udało mi się przez niego połączyć, tylko teraz nie wiem co dalej ??Nie chce nic grzebać, bo szlak by mnie trafił jakbym coś z kopał, a zwłaszcza, że program jest po angielsku ( nie ma jakiegoś spolszczenia apropo????) dlatego pisze. Wiem, że jest coś takiego jak Polski Vag ( VCDS firmy Adako) instalowałem to ale nie mogłem się połączyć. Chciałbym posprawdzać parę parametrów: turbinę, sprężanie.....podstawowe rzeczy ale nie wiem jak za bardzo się do tego zabrać. Może ktoś coś doradzić?? Niedawno zakupiłem BFB-ka i chciałbym sprawdzić mniej więcej w jakiej on jest kondycji technicznej. Za wszelakie porady z góry dziękuję.
Fifiński Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Wklej poprawny link najpierw, bo tutaj to nas do muzyki zaprowadzi
mardoczek Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 Kurcze wielkie dzięki, że to zauważyłeś . Sam nie wiem dlaczego tak wskoczyło ale teraz powinno być dobrze.
german81 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 zrób logi z bloku 2 20 31 115 118 dyniamcznie na 3 biegu od 1500-6500 obr .
mardoczek Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 ok, dzięki. Trochę poczytałem, co nie co zobaczyłem przynajmniej o tworzeniu logów . Dobre i to, od czegoś trzeba zacząć, hehe . Możesz napisać za co są odpowiedzialne bloki o nr-ach które mam zrobić??? Wiem, że w dislu inna jest numeracja....?? Trzeba logować aż do 6500 obr?? Większość jak czytałem robili do 4500 obr?? Chyba, że tak jest w dislach, nie zwróciłem uwagi, na pewno, ups.... sorki.
german81 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 w TDI loguje sie do 4500 obr a w bezynie do 6500 obr .w bloku 2 sprawdzasz przepływke i czasy wtrysku w 20 spalanie stukowe 31 w twoim przypadku AFR 115 cisnienie doładowania w 118 działanie n75 i temperature w dolocie .
mardoczek Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 to dobrze nie myliłem się, "31 w twoim przypadku AFR" co to??? Sonda lambda?? Logi wykonywać przy wyłączonych wszystkich odbiornikach?? ( światła, radio, nawiewy, econ załączony czy nie??)
german81 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 wyłacz tylko klime do robienia logów .tak AFR to parametr który mierzy sonda .
mardoczek Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Ok, tak zrobię. Jestem przed wymianą filtrów, oleju i niby rozrząd też. Chociaż z ASO wychodzi im dopiero na 370 tys nie wiem dlaczego ?? Teraz mam najechane 270 tys a był robiony przy 180 tys wraz z pompą i resztą, także nie wiem, co myślisz??? Jestem ciekaw co pokażą logi...akcja cewek też była robiona w 2011r z tym, że nie jestem pewien czy na wszystkich. A mam pytanie jeszcze z innej trochę beczki. Bo potrzebuje błotnik przedni od kierowcy (kolor LY7W) czy z b5 podejdzie??? Jak i również osłony pod silnik i skrzynie jakby ktoś miał..nie wiesz coś na te tematy?? Dzięki wielkie za jakże cenne info. ---------- Post dopisany 04-05-2013 at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2013 at 23:22 ---------- German, na początek mam loga statycznego. Dynamiczne zrobię w pon, dziś nie miałem nikogo pod ręką coby mógł posiedzieć na fotelu pasażera. W linku są dwa logi, ten drugi jest aktualny. Pierwszy robiłem z nieskasowanymi błędami. Apropo błędów, zerknąłbyś też??? Saturday, 04 May 2013, 17:24:27 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 0011701 Work Shop Code: WSC 63351 4 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1602 - 002 - Please Register/Activate - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent i logi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i od razu nasuwa mi się pytanko, gdy próbowałem zmienić blok powyżej 25 wyrzucało mi błąd w programie i zamykało automatycznie. Co by to mogło być??? Jak tak się dzieje to w takim razie jak mam zlogować bloki 31,115,118??? Chyba, że podczas jazdy takie coś nie będzie mieć miejsca, nie wiem??? Może coś źle robię??
motor144 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 gdy próbowałem zmienić blok powyżej 25 wyrzucało mi błąd w programie i zamykało automatycznie. Bo masz Shareware niezarejestrowaną wersję VAG-COMa 409.1-US która w pełni tylko chodzi z oryginalnym kablem za $249 USD (albo ) a Twój kabelek za PLN 19,88 zł taki nie jest.
german81 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 pokasuj błedy i sprawdz które błedy wruca po paru dniach jezdzenia .póki co naj bardziej niepokojacy jest pierwszy bład .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się