Jarol Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jak celujesz w 180km to lepiej kup kompletne pompki z 130km o oznaczeniu AR lub BA. Turbo też lepiej zapodaj z BRD bo 180km na AWX to już kres jej mozliwości. Ic też zapodaj jakiś większy bo z AWX nie jest tak łatwo zmontować w B5 a po za tym ma mała wydajność. To co znalazłeś na forum to oferta na same końcówki do pompek: Witam, odswiezam watek bo mam kilka pytań, a mianowicie: Znalazlem na forum oferte pompowtryskiwaczy: P1043 Firad - 125,00 zł. PP1043 Fratelli - 260,00 zł. RACE 783 Fratelli - 390,00 zł Zestaw uszczelek org. Bosch - 26,00zł
krzyniek Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 A ic to z czego by podszedl ? tak bez wiekszego rezania w ori miejsce http://www.a4-klub.pl/smf/dla_niektorych_tunerow_niemozliwe-t93513.30.html
Iverson Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 A ic to z czego by podszedl ? tak bez wiekszego rezania w ori miejsce http://www.a4-klub.pl/smf/dla_niektorych_tunerow_niemozliwe-t93513.30.html tylko weź go znajdź , narazie to kiepska opcja bo trudno dostępna
Cristoforo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Panowie pytanko dzisiaj rozmawiałem z jaro4444 i moje pomysły uległy w gruzach tak mi sie wydaje chciałem takie cus zrobić AJM moja bazowa jednostka mam juz kolektor ssacy od AWX i za małe pieniadze EGR nowy z AWX i chciałem to zapodać do AJM wąż na szybkozłaczke to kupie w ASO to do siebie pasuje idealnie ale już nie pasuje do rury plastykowej... nie wiem na ile to nie pasuje bo nie chce wydawać taraz nie potrzebnie kasy zastanawiam sie czy mozna jakoś dorobić lub przerobić ten koncowy wąż aby idealnie pasował do tej rury ( która i tak ma mała srednice) druga opcja jest tez taka: [br]Dopisany: 16 Grudzień 2009, 23:28_________________________________________________ moj EGR w AJM jest sprawny tylko mechanicznie jest uszkodzony zaworek n18 kolektor ssacy od AWX chce zapodac z racji lepszych parametrów myslałem aby przerobić, dospawać z aluminium flansze jakies przejscie aby idealnie EGR z AJM pasował do kolektora AWX tylko teraz czy ewentualne minimalne zwezenie przeswitu lub jego powiekszenie (bo nie wiem, nie mierzyłem srednicy egr z ajm) bedzie miało negatywny wpływ na jego prace
jaro4444 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Cristoforo przepraszam, nie mogłem za długo pogadać. Więc przy montażu kolektora AWX + EGR od AWX masz następujące problemy: - nie pasuje metalowa rurka od recylkulacji spalin łącząca wydech z EGR - trzeba dać tą z AWX, - rurka od podciśnienia idąca z pompy vacum do serwa hamulcowego nie ma zaczepu w gumowym kolanku i obciera o nowe kolanko z szybkozłączką. Można rozwiązać to montując dalej plastikową rurę idącą wokół silnika i wąż gumowy "s" łączący ją z IC ale nie od Passata B5FL, a od Audi a4 B6 AWX/AVF. Rura ta kończy się na opaskę i pasuje P&P do AJM. Trzeba tylko zamontować rurkę podciśnienia za pomocą opasek "tyrtytek", włożyć ją na odcinku paru cm w przecięty wąż gumowy by nie tarła o rurę zasilającą, a w rurze zasilającej przerobić otwór na mappsensor z 13 mm na 17mm (mapsensor od AJM jest do 2,5 bara i "gruby", ten od AWX jest do 3 barów i "cienki"). Chyba, że przeprogramujesz charaktetystykę mappa w ecu to możesz od razu dać ten cienki od AWX. Trzeba też podciąć tylną krawędź osłony silnika (tej górnej, wytłumiającej). Robiłem wszytkie te czynności ostatnio w ojca Passacie B5 ze SWAP-em motoru na BGW (IC został seryjny, tylko poszła do Passata kierownica powietrza do IC z A4 B5 i powycinałem kratkę wlotową, tak, że wlot do chłodzenia jest 3x większy)
Cristoforo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 jaro4444 za nic nie przepraszaj to ja zadzwoniłem nie w porę teraz juz wiem na czym ten problem polega i nie jest taki trudny zapodam te wszystkie graty co wymieniłeś i po problemie wielkie dzięki za pomoc i za wiedze :notworthy: [br]Dopisany: 17 Grudzień 2009, 08:18_________________________________________________głowna rura ciśnienia ma nr 8e0145840 rura "s" to nr 8e0145745b tylko teraz pytanie czy ona nie kończy sie szybkozłączka na końcu?? bo do seryjnego IC mi nie podejdzie więc będę musiał ją uchlastać i zcisnąć opaską?? wąż krótki do EGR to nr 3b0145834p metalowa rurka od recylkulacji ma dwa nr 038131521B5 / AJ nie wiem która?? pewnie AJ to do automatic można spr te nr czy odpowiadają w ETKA [br]Dopisany: 17 Grudzień 2009, 08:44_________________________________________________czarna rura juz zakupiona od skody superba taka sama jak w AWX (było tam wybite kilka nr i równierz ten własciwy 8e0 145 840) co do mappsensora to nie trzeba rozwiercac tylko mozna zapodać ten na 2,5 bara ale o cienkiej budowie nr to 038906051B pasuje idealnie pod wtyczke i nic nie musze zmieniać w ecu mam nadzieje, że nic nie pomieszałem
jaro4444 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 038906051B czy ma tą samą charakterystykę jak gruby? Nie wiem czy nie potrzebujesz górnej osłony silnika od 130 KM bo może gruszka podciśnieniowa zaworu EGR nie wejść w osłonę od AJM. Nie pamiętam jaką dałem u brata w AJM Rura "S" od Passata B5 FL i Superba kończy się od strony IC szybkozłączką. Ta w A4 B6 1,9 TDI 130 KM i 2.0 8V B7 kończą się na opaskę jak w AJM.
Cristoforo Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 038906051B to nr z silników AVB BKE audi i jeszcze VW ale nie moge zlokalizować jakie modele
aju Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 pany a co daje kolektor z AWX? wszyscy tak zmieniecie i co? czy ma lepszy przepływ w sensie wydajniejszy?
Michał Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 pany a co daje kolektor z AWX? wszyscy tak zmieniecie i co? czy ma lepszy przepływ w sensie wydajniejszy? większe kanały i lepiej rozdziela powietrze->cyl 1 i 4 są lepiej napełniane niż przy seryjnym, taką opinie gdzieś wyczytałem, ale nie wiem czy to ktoś sprawdzał, mierzył itd
aju Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 no właśnie, bo wygląda lepiej ale czy to ktoś mierzył to nie wiem :>
mati1991lw Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 witajcie sorry że aż tak temat odkopałem ale nie chciałem nowego zakłądac czy te Turbo BRD to jest dokładnie z silnika Audi A4 B7 2.0 170 Koni ? bo tylko tego nie wiem za bardzo
spanky Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 witajcie sorry że aż tak temat odkopałem ale nie chciałem nowego zakłądac czy te Turbo BRD to jest dokładnie z silnika Audi A4 B7 2.0 170 Koni ? bo tylko tego nie wiem za bardzo tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się