Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszee o analize tych logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie sądzę żeby znowu się zacinało ponieważ jak ściągałem ostatnio samą gruszkę by ją dokładnie sprawdzić to kierowniczkę zapałkiem mogłeś ruszać i chodziła lekienko. a co do czyszczenia przepływki to da rade ją wyczyścić jeżeli będzie znajdowała się w obudowie (tej róże w którą jest umocowana) gdyż nie mam takiego klucza na "warsztacie" by wykręcić przepływke z obudowy.

Teraz sam nie wiem czy faktycznie to jest dobrze poskładane.

I chciał bym się upewnić czy jest dobrze złożone. Mam pytanko: wydaje mi się ze da się ściągnąć gorącą stronę by sprawdzić pierścień nie wyjmując turba z samochodu jest to dobry czy głupi pomysł?

Opublikowano

Ja wyłamałem ten bolec wewnątrz i wykręciłem płaskim wkrętakiem. Lepiej wykręcić do czyszczenia bo lepiej ja wyczyścisz.

Opublikowano

ok dzięki

---------- Post dopisany 03-06-2013 at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 11:06 ----------

rozebrałem ostatnio jeszcze raz turbo i okazało się że jest źle założony pierścień mianowicie tak jak na foto złe ułożenie VTG.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl . Czyściłem to pierwszy raz i może pogubiłem się w składaniu przy pierwszej probie. Ale skorygowałem błąd i myślę że będzie teraz dobrze. Wyczyściłem również przepływkę jak mi radzono w tym wątku. logi po przełożeniu pierścienia wkleję na dniach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...