trepek Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Dobrze by było jakbyś miał imadło. Wtedy chwyciłbyś za całą "nogę", broń Boże nie trzymaj kombinerkami za kulkę na samym dole. Musisz odkręcić torxa umieszczonego centralnie na górze, po odkręceniu torxa bierzesz dobrą 10'tkę oczkową i po ówcześniejszym dobrym zamocowaniu nogi przestawiacza, zdecydowanym ruchem kręcisz zgodnie ze wskazówkami zegara aż nie puści. Będzie pstryk i koniec, możesz zacząć ustawiać RSW.
Grzesiekkbc Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 O kutwa co raz większe schodki się zaczynają Muszę skoczyć do kumpla warsztatu bo ma imadło i podziałamy.
simsonek Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 [/color] To stanowczo za dużo. Od czasu wymiany sprężyn w pompie zmagam się z dużym zużycia paliwa. Tak to wszystko ok, pali na dotyk. Tylko te zużycie sięgające nawet 10l co przed zmianą sprężyn było max 7l.. a z czego te spreżyny założone ? fale też wymieniałeś ? korekte miałeś robione po tym ? Rzekomo takie jakie powinne być. Fali nie wymieniałem bo nie widziałem ich na rachunku. Dawka po wymianie była 2mg/R to przestawiłem na 4.5 to zaczął palić z litr mniej. Póżniej jak zmieniłem kompa na AHU to dawka sama przestawiła sie na 6.0mg/R i teraz pali ok 6,5-7l. Mogę sie założyć że jak ustawie tak jak powinno być to znów bedzie 10l palic..
simsonek Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 7l to malo pali. W trasie nie przekraczając 100km/h 7l to mało ? Dla porównania to przed wymianą sprężyn rekord zmierzony tankując do pełna. Zrobiłem trase suwałki-białystok-suwałki (250km łącznie), wracam znów do pełna i tylko 12l weszło.. Dziś po wymianie na taką trase musze 17l szykować. Jest wiec róznica, prawda ? Przed zimą bede musiał dawke przestawić z 6,0 na 4,5 bo faluje na zimnym silniku jak mróz jest i znów mi 10l bedzie palić
simsonek Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 cos z tym twoim trupkiem jest cos nie halo ,ja u siebie jak bym dawki nie przestawił t praktycznie tyle samo pali i tez mam sprezyny założone z afn-a ,zreszta cała glowiczke mam z afn-a i nawet mniej pali jak na ori. fakt ze auto po chipie ( 1-sze auto a4 b5 1z 95r ) Ojca A6 C5 AFN miał dawke 5,0 i chodził normalnie, palił 5,5l przy predkości do 120, zwiekszyłem mu dawkę na 3,0 i deko lepiej przyśpiesza i dalej 5,5l pali. Efektem ubocznym okazało sie to że lubi czasem puścić takiego bączka że nie jeden stary kamaz tak nie potrafi xD No u mnie dawka 3,0 a 6,0 to róznica nawet 3l. Mechanik mój mówił że już spotkał sie z takim przypadkiem że po wymianie sprężyn wiecej pali. Mówił że lepiej było całą pompe wymienić bo takie kombinacje tak się konczą.. Myślałem nad szukaniem pompy od AFNa ale już sam nie wiem czy to tak łatwo podejdzie na ori wtryskach AFF
trepek Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Sprężyny daje się pod falę. Możesz założyć nurniki z AFN, dają mniejszy opór od takich, jak masz.
simsonek Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Sprężyny daje się pod falę. Możesz założyć nurniki z AFN, dają mniejszy opór od takich, jak masz. A to trzeba rozebrać rozrząd i wjąć pompę żeby zmienić te nurniki ?
Kukis Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Wczoraj grzebałem przy pompie i ustawiłem RSW na 0.800v (było 0.720v). Dawka paliwa spadła z 3.2mg na 4.8mg, ale już doregulowałem na 3.4mg. I teraz najważniejsze: samochód zaczął płynnie jeździć, nawet rusza inaczej. Czy ktoś wie jak to wyjaśnić?
Kukis Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Tak auto jest lekko dłubnięte, ale na serii też szarpał. Najwyraźniej nastawnik mi pada i na innym RSW daje radę. Po za tym miałem za niskie napięcie nastawnika na biegu jałowym, co podobno oznacza, że pompa ma za duży wydatek i nadaje się do wymiany, chociaż przypuszczam, że wina leży tylko po stronie samego nastawnika.
trepek Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 no raczej A po co? Przecież nurniki łączą głowiczkę z przewodami wysokociśnieniowymi i są na zewnątrz.
Grzesiekkbc Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Mieniłem w końcu to napięcie RSW. Jedno co mnie dziwiło to to że nie musiałem popuszczać tej 10 tylko przekręciłem w prawo, wskazówka przeszła przez całą skalę i stanęła na prawej stronie. Lekko pociągłem i z ciekawości patrzę na lapka a tam z 0.660 zrobiło się 0.820v (po puszczeniu klucza) więc cofnąłem wskazówkę lekko w lewo i mam 0.700v założyłem dekiel i mam 0.740. Na koniec założyłem jeszcze tą 10 na śrubę i dokręciłem imbus. Wychodzi na to że ktoś już kombinował przy tym nastawniku bo lekko poszło.Dawka paliwa skoczyła mocno w górę więc ją skorygowałem na tą co miałem. Efekt pracy: Auto kopci jak kopciło na 216 (trzeba softa poprawić lub wrócić do wtrysków Afn), jedzie ciut lepiej.
Grzesiekkbc Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Speckom a czy korekta softu coś pomoże odnośnie tego kopcenia?
simsonek Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 AEL to wtryski z 2.5 TDI tak? Tak, to mocniejsza wersja 140 KM pięciocylindrowego silnika z C4
ziembka Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam,proszę o poradę,przestawiłem nastawnik na pompie na 0,740 było 0,660 zmieniłem kąt wtrysku na 51-53 tak się waha ,natomiast nie mogę poradzić sobie z temp.paliwa w kolumnie 9 basing setting która wynosi 156 stopni i na wykresie TDI timing pokazuje przyśpieszony kąt ,poracie co z tym zrobić
trepek Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Wymienić czujnik temp. paliwa w nastawniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się