CZIKITA Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 HAMOWNIA 4x4 Sprawdź moc swojego auta na hamowni ROTOTEST VPA-RX. - KingSoft Takie cacka mają a poco ta waga ?
PiterA4 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Ja program robię w King Soft Stary Sącz bo mam ich praktycznie koło domu a i ceny dla naszego klubu mają bardzo atrakcyjne no i hamownia z podpinaniem ośki pod urządzenia bardziej szczegółowa moim zdaniem niż rolki :hi:Z uszczelką to problem gdzie taki papier idzie dostać /? w jakiej cenie maja korekte softu???
Kowi87 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Ja program robię w King Soft Stary Sącz bo mam ich praktycznie koło domu a i ceny dla naszego klubu mają bardzo atrakcyjne no i hamownia z podpinaniem ośki pod urządzenia bardziej szczegółowa moim zdaniem niż rolki :hi:Z uszczelką to problem gdzie taki papier idzie dostać /? w jakiej cenie maja korekte softu??? spytaj o cene programu, nikt po kimś nie robi korekty, bo korekta to inaczej nowy soft
CZIKITA Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Z tego co pamiętam to seryjne graty to koszt 600 zł wymysły mojego pomysłu czyli przelot 2,5'' sprzęgło sportowe 1 mas , wtryski 216 , dolot awx , Turbo AWX , IC , to cena 900 ale każde auto jest traktowane indywidualnie więc cena może być inna :hi:zobaczymy co mi tym razem powiedzą to samo ale bez IC a i jeszcze chce żeby mi ocieńcie przy 4 tysiach zrobili dam znać jak wypłata 30 wpadnie to pojadę na lagi z obecnym autem i wtedy się dowiem już na cacy co i jak
Kowi87 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 po co ci to odciecie? po sofcie robi sie na 4,6tys, seria ma na 4,2:whistling:
CZIKITA Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Nie wiem mój szedł do 5 wczoraj bo przetykałem zapieczone łopatki turba i chciał bym żeby o jakieś 500 mniej się kręciła a najlepiej tak właśnie do 400 bo w zimie byle kiedy zamieli kołami i obroty skaczą zawsze to lepsza żywotność silnika jak mniej się wkręca
zib0l Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Czikita mpntowales juz kolektor z flansza, wsumie ktora flansze kupiles? Kupilem do siebie ta ori zaslepke na kolektor i jest dosc gruba, myslalem ze gdzies 3mm a tu zaskoczenie:p
CZIKITA Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Nie nie kupiłem czekam na wypłatę ale będę brał ten droższy na silniku nie ma co oszczędzać a ty gdzie tą zaślepkę kupiłeś i w jakiej kwocie ASO ?
zib0l Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Ja mam ta drozsza za 96, super wykowana, zaslepka w aso 15zl mi sie niechcialo jechac to na allegro kupilem 25 z kw
CZIKITA Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 No ja właśnie będę brał tą samą opcje czyli droższą a aso mam pod nosem
zib0l Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 mi jeszcze do szczescia potrzebna wieksza turbawka:wink: (zmienie wkrotce na awx), wtryski 216 boscha wzielem od vauxhall95:wink: pozniej wszytskie graty poskladac w calosc i na korekte, swoja droga ile moze mi teraz wypluc na tych nowych 216 + soft ori pompa i turbo afn?
CZIKITA Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Coś koło 150 koni A wtryski ile płaciłeś ? jak coś jest u nas turbina AWX podobno nowa za 700 zł
zib0l Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 216 - 850pln 7tkm przelot, nowe turbo? ale chyba nie po regeneracji? tzn gdzie u was:wink:
CZIKITA Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Ponoć 1200 za nie dawał kolega z Nowego Sącza wiec raczej regeneracja ja sam mam AWX na regeneracji i się sprawuje świetnie nie raz mi rury z IC wydmuchało tak ciągnie załatwię ci numer jutro to się zapytasz o to turbo
zib0l Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 co do cześci przy przeszczepie http://a4-klub.pl/1-9-191/b5-afn-czyszczenie-wymiana-kolektora-ssacego-82934/jest jeszcze uszczelka miedzy kolektorem a flanszą, ale ja sie wycina z papieru do uszczelek:wink: z tej aukcji jest flansza z oringiem 92 ZAŚLEPKA ZAMIENNIK FLANSZA EGR 1.9 TDI AWX (3941593385) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to juz nie trzeba chyba rezac uszczelki pod flansze?
Mario82A4 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Niezła ta zaślepka , tylko czy nie będzie za długa ?? Mierzył ktoś ile powinna mieć ta redukcja od kolektora do węża ??
zib0l Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Taka kupilem czik, pytam bo tam jest tam ten oeing ale czy juz niedawac jeszcze uszczelki, a mam jeszcze niezalozony kolektor z flansza jak zaloze zmierze co i jak..
CZIKITA Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Jak to mówią stare góro-le lepi wiency niż mnij jak masz dodatkową uszczelkę to załóż
Mario82A4 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Jak jest oring to można nie dawać uszczelki , a co do długości to jak będzie za długa to po skróceniu może nie być tego rantu i wąż będzie spadał . Przymierzyłem trochę kolektor AWX i wychodzi że redukcja powinna mieć długość max 6-6.5 cm , czyli po ucięciu tamtej nie będzie tego przetłoczenia .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się