black.devil Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Panowie, czy któryś z Was orientuje się, które roczniki bądź modele Audi nie wyszły w ocynku? Tzn jest opcja na korozję . Pozdro
misiek547 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Z tego co się orientuje to audi 80 b3 już były wypuszczone w ocynku i od tamtej pory wszystkie miały Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
mareksz82 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Z tego co się orientuje to audi 80 b3 już były wypuszczone w ocynku i od tamtej pory wszystkie miałyWysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 Wg mnie tak samo
P-U-M-A Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Z nowszych czyt b8 a5 już nie są w całości ocynkowane
rafal9119 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 i b5 niby sa w ocynku a ruda wychodzi i np na dole drzwi
Ckamil89 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 może źle przeprowadzona naprawa blacharska, dlatego wychodzi
sokal Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Z nowszych czyt b8 a5 już nie są w całości ocynkowane Od 2015 będą już celowo montowali skorodowane elementy w niewidocznych miejscach Sorry za OT
A4-Tomek Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 ja słyszałem że od Audi 80B3 do Audi A4 B7 było w ocynku B8 nie ma ocynku tylko warstwę Antykorozyjną przez całą podłogę tak do połowy drzwi reszta goła blacha pod lakierem No ale ile informacji tyle opinii
marekg Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 i b5 niby sa w ocynku a ruda wychodzi i np na dole drzwi bo nic nie jest na wieczność. Dzięki dobremu zabezpieczeniu ślady korozji pojawiają się po kilkunastu latach od wyprodukowania samochodu a nie po kilku. Często niestety spotykana opinia jest taka, że jak ocynk to nie ma prawa korodować. A prawda jest taka, że jak jest blacha to jak świat światem rdzewieć będzie i nic tego nie powstrzyma. Pytanie czy wyjdzie po 5 latach czy po 15-stu. Oczywiście każda naprawa pogarsza właściwości fabrycznego zabezpieczenia lub je usuwa ale to zupełnie inna historia. W każdym samochodzie są miejsca newralgiczne, najbardziej narażone na uszkodenia tudzież często zachlapane i trudno wysychające. I po klikunastu latach, szczególnie w naszych warunkach klimatycznych musi coś wyjść, nie ma innej możliwości. Zamiast narzekać, że w kilkunastoletnim aucie coś wyszło to trzeba w te pędy zabezpieczyć i cieszyć się dalej.
Skyliner89 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 i b5 niby sa w ocynku a ruda wychodzi i np na dole drzwi U siebie w Audi na dole na tylnych drzwiach zauważyłem mało widoczne pęcherzyki powietrza. Takie jak by bąble. To może być oznaka rdzy?
A4-Tomek Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 mi się ruda pojawiła na krawędziach błotników przednich i obu prawych drzwiach trzeba będzie kiedyś to zrobić Zgadzam się ze stwierdzeniem ze ocynk nie jest wieczny tym bardziej a ucie które jak np. moje ma 18 lat
rafal9119 Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 akurat na tych drzwiach co mi wyszło to nie było robione nic. wszystko ori
krzysiek21_01_1989 Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Koledzy, u mnie przy B4 po zimie też wyszły te pęcherzyki powietrza pod lakierem, ale bez rdzy, orientuje się ktoś jak to usunąć, może przebić i zrobić zaprawkę?
sokal Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 i b5 niby sa w ocynku a ruda wychodzi i np na dole drzwi U siebie w Audi na dole na tylnych drzwiach zauważyłem mało widoczne pęcherzyki powietrza. Takie jak by bąble. To może być oznaka rdzy? Koledzy, u mnie przy B4 po zimie też wyszły te pęcherzyki powietrza pod lakierem, ale bez rdzy, orientuje się ktoś jak to usunąć, może przebić i zrobić zaprawkę? Nie chcę Was martwić ale pod tymi pęcherzykami na lakierze jest... Jakby to powiedzieć... Jest rdza Odcinamy lakierek z bąblem, czyścimy, zabezpieczamy i zapraweczka Nie no, blacha w B5 jest bardzo dobra lecz zbliżając się do pełnoletności ma prawo się zmęczyć, zwłaszcza w takich standardowych, newralgicznych miejscach
rikardo Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 i b5 niby sa w ocynku a ruda wychodzi i np na dole drzwi U siebie w Audi na dole na tylnych drzwiach zauważyłem mało widoczne pęcherzyki powietrza. Takie jak by bąble. To może być oznaka rdzy? Na chwile obecna to jest oznaka wilgoci która dostała się pod lakier a ocynk ma to do siebie, że wówczas odparza lakier. Przeważnie proces ten zaczyna się po uderzeniu kamienia niby nic nie widać ale przez niewielkie uszkodzenie dostaje się pod lakier wilgoć i pojawiają się z czasem pęcherze. Z czasem będzie w tym miejscu rdza dlatego najlepiej skalpelem usunąć pęcherz i zrobić zaprawkę. Ostatnio rozmawiałem z blacharzem, który stwierdził, że ocynk nie lubi soli którą sypia nasze drogi i z czasem takie problemy pojawiają się w tych autach.
Johny_92 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Mi tez niestety sie to zdarzylo, pojawily sie pecherze dosc spore, a czesc juz odpadla na listwie na klapie bagaznika, tam gdzie zamek, oraz dziurka sie pojawila na lewym przednim zderzaku, blacharz mi powiedzial ze to w srodku jest jakas gabka ktora nawilzona od srodka to sprawia, tez mi powiedzial, ze sol dobrze na ocynk nie wpywa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się