kamilsmok Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Witam. 5 miesięcy temu wymieniłem klocki hamulcowe ponieważ przyszedł już czas, złożyłem klocki hamulcowe steinhoff . Po kilku dniach hamulce z przodu zaczęły piszczeć . Więc postanowiłem wymienić , wymieniłem na ATE . Po kilku dniach hamulce z przodu piszczą. Złożyłem nowe oryginalne tarcze kupione w serwisie- nadal piski. Złożyłem nowe oryginalne klocki kupione w serwisie- nadal piski . Zastosowałem specjalny smar – nadal piski. Dodam że dźwięki jakie wydają hamulce nie są bardzo wysokich częśtotliwowści. Hamulce piszczą niezależnie od siły hamowania. Im dłuższa trasa tym piski wyrazniejsze. Piszczenie występuje od 40 km/h Co wy na to drodzy koledzy ?
Okruchos Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Zastosowałem specjalny smar – nadal piski. A może spróbuj tego: Pasta Montażowa CRC Disc Brake Quiet 100ml - AKCESORIA MONTAŻOWE | brakes.pl
kamilsmok Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Podczas drugiej wymiany tzn. Gdy wymieniałem tarcze, zdemontowałem zaciski, całość została dokładnie rozebrana, wyczyszczona i odtłuszczona. Śruby został dokręcone z odpowiednia siła jak książka zaleca. Zastanawiam się teraz nad wymiana zacisków. Kolego „devastation” , napisałeś ”niech piszczą”. Nie mogę tak jeździć, ponieważ pisk jest tak głośny że gdy radio mam włączone w aucie dość głośno to i tak słyszę pisk. Dźwięk jest taki jakby TIR hamował.
marewel Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Podklej klocki na taśmę zanim wymienisz polowe samochodu.
rav-tdi Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Czy obie strony tak samo piszczą, czy tylko jedna?? Jak jedna to przyczyną mogło by być krzywe jarzmo, lub jakieś ucho do którego przykręcasz jarzmo/zacisk. Czy tylko ty osobiście przy hamulcach majstrowałeś, czy moze dawałeś coś komuś do wymieniania i np. śruby nie mogli odkręcić, to zaczęli prać młotem/tkiem. A druty/blaszki przytrzymujące/przyciskajace klocki są na miejscu i nie masz do nich żadnych zastrzeżeń? Powodzenia... P.S. daj znac jak sie wyjasni
kamilsmok Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Sam osobiście dokonałem wymiany tarcz i hamulców. Założyłem też nowe sprężyny od docisków. Klocki na specjalne taśmy również były podklejone bez rezultatu. Dziwne jest to bardzo ponieważ piszczą dwie tarcze, wiem ponieważ słyszę jak piszczy najpierw jedno a później dochodzi pisk drugiego koła. Na dniach będę wymieniał górny wahacz i spróbuje jedną stronę jeszcze raz dokładnie wyczyścić . Napisze jaki będzie rezultat
Kamyk Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 wiesz, ja się poddałem w pewnym momencie nie mam już na swoje piski siły, dosłownie co śmieszne - drze się tylko jak jeżdżę latem, na 18 calach zimą, gdy wracam na 16, jest cisza sprawa jest nie do wytłumaczenia wysyłałem nawet zdjęcia specom do oceny .... klocki ori, teoretycznie ideał, a się drą wniebogłosy i weź tu bądź mądry
Krumak Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 U mnie też kiedyś występowały takie piski, ale ich przyczyną było łożysko w kole, który ne buczało, nie tłukło się, ale właśnie piszczało
uciniak Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 U mnie też kiedyś występowały takie piski, ale ich przyczyną było łożysko w kole, który ne buczało, nie tłukło się, ale właśnie piszczało K...wa no właśnie u mnie też piszczą nowe klocki i tarcze i nie wiem dlaczego wszystko oczyszczone itp.Dwa razy rozbierane i jak piszczało tak piszczy a dał bym wiele żeby to wyeliminować. devastation jesteś mistrzem w tym temacie kurcze przecież to normalne nie jest? Jakoś nowe audi wyjeżdżając z salonu nie piszczy jak stary trup.Największy błąd jaki popełniłeś kamilsmok to kupiłeś klocki/tarcze w serwisie i wymieniłeś samemu,tak dopłacił byś parę groszy wymienił w serwisie i złożył reklamacje .Raczej nie mogli by powiedzieć że tak ma być.
Dev Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 To nie jest wina tarcz i klockow tylko zaciskow i jarzm Zmiencie na 320mm i bedzie spokoj
uciniak Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 To nie jest wina tarcz i klockow tylko zaciskow i jarzmZmiencie na 320mm i bedzie spokoj No właśnie ja mam zmienione na 320mm i od jakiegoś czasu piszczy ale też puka przy hamowaniu i podczas ruszania jest taki tępy stuk jakby młotkiem w aluminium uderzył. Tak mi się wydaje że to może prowadnice zacisków wyrobione czy jak?
Dev Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Sprawdz w jakim stanie sa jarzma tzn pkt przełożenia klocka do jarzma Jakie zapodales klocki ?
uciniak Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Sprawdz w jakim stanie sa jarzma tzn pkt przełożenia klocka do jarzmaJakie zapodales klocki ? Klocki ferrodo ds.Ogólnie to dzisiaj patrzyłem na zaciski hamulcowe i ten od strony kierowcy rusza się lekko góra dół i na boki a wszystkie śruby poprzykręcane itp.Dopiero w następnym tygodniu będę miał czas rozebrać i dokładniej się temu przyjrzeć.
Dev Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Ja tez mam Ferodo DS Performance i Otto Zimmermany Sport I czasami cos pisknie sle nie zwracam na to uwagi Ma hamować i to skutecznie reszta jest mało ważna
Bielun22 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 szczerze to mi na ori hamulcach tez zaczynało piszczec...zmieniłem na 320/288 jeszcze nie jezdziłem ale jak okaze sie ze cos mi bedzie piszczec to sie wkur.... ja lubie spokuj i cisze w samochodzie i kazdy dziwny,nieporzadany odgłos doprowadza mnie do szału...swoją drogą troche dziwne ze rozbierałes to kilka razy i nic to nie pomogło...rece opadają...sorki za O.T.
rav-tdi Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Panowie, w razie co, jakby ktos chciał to mam na sprzedaz kpl 320mm przód i 280mm tył z b7 3.0tdi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się