Gość Rafejkes Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 zauważyłem dziwne dośc głośne pojedyńcze stuki, przeskakiwania..w podwoziu..podczas ruszania na skręconych kołach..np z parkingu itp..co to może byc??? czy powinienem sie niepokoic? Pozdrawiam Rafejkes
dziarule Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 mi tak stukalo jak mialem felgi aluminiowe a nie mialem odpowiednich srub i sie kola odkrecaly moze lozyska.. raz mialem z przpodu ale w innym aucie amortyzatory do wymiany i przy zakretach chlapaczami ocieralem. jest bardzo duzo mozliwosci :neutral:
bratpit Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 zauważyłem dziwne dośc głośne pojedyńcze stuki, Prosiłbym o niepowielanienie w dwóch kącikach tego samego tematu , bo znalazłem taki sam w kąciku "Silnik , Napęd i Skrzynia Biegów "
Gość Rafejkes Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Nie wiedziałem w którym go umieścić więc powieliłem. więcej się to nie powtórzy...pozdrawiam
heluś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 sworzen zwrotnicy. Moj kumpel mial cos taiego w golfie 3 przy skreconych kolach kolo przeskakiwalo itd. po prostu byl na sworzniu luz. Wydatek niewielki byl do golfa bo chyba jakies 50 zl.
dark79 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 sworzen zwrotnicy. Moj kumpel mial cos taiego w golfie 3 przy skreconych kolach kolo przeskakiwalo itd. po prostu byl na sworzniu luz. Wydatek niewielki byl do golfa bo chyba jakies 50 zl. nie wiem czy widziałeś zawieche w A4, ale tam zwrotnica chodzi na 4rech wahaczach :mrgreen:
heluś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 sworzen zwrotnicy. Moj kumpel mial cos taiego w golfie 3 przy skreconych kolach kolo przeskakiwalo itd. po prostu byl na sworzniu luz. Wydatek niewielki byl do golfa bo chyba jakies 50 zl. nie wiem czy widziałeś zawieche w A4, ale tam zwrotnica chodzi na 4rech wahaczach :mrgreen: No fakt przyznaje sie nie widzialem zawieszki a4 myslalem ze jest podobnie, a w golfie wlasnorecznie wymienialem. Sorki za blad
dark79 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 po to tu jesteś żeby się czegoś dowiedzieć
heluś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 No naprawde wszyscy na forum sa spoko. Dzieki za wyrozumialosc.
Gość Rafejkes Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Dziękuje wszystkim za porade:-) nie wiem czy sie cieszyć z tego powodu że to przegub czy nie..z tego co wiem to jeden do mojej bryczki kosztuje koło 250 zł.. Mam pytanko czy w takim stanie tzn z pojedynczymi stuknieciami podczas ruszania skrecania i ostrego hamowania powinienem szybko zajac sie tą sprawą czy moge jeszcze troche pojezdzić????na il;e jest tno niebozpieczne dla samochodu. czeka mnie wyjazd na majowy weekend.czy powinienem załatwić sprawe przed??? doradzcie....pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję... Rafejkes
Traviz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Rafejkes, Jeśli stuki słychać tylko przy skręconych kołach i nie są głośne to jeszcze trochę wytrzyma, ale osobiście radziłbym wymienić, gdyż może się zdarzyć, że zmieli Ci się on gdzieś w trasie i wtedy niestety jazdy już nie ma, a za lawetę czy hol zapłacisz więcej niż za przegub Poza tym to, że go nie wymienisz na czas IMO nie będzie miało wpływu na inne podzespoły 250zł - Cena wydaje mi się wysoka dlatego, że ja w Quattro na tył (wewnętrzny, przy moście) dałem sporo mniej, a myślałem, że będzie więcej tym bardziej, że przegub był na zamówienie Pozdrawiam Traviz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się