baycol Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Witam Jak w temacie od dłuższego czasu mam luz na skrzyni i ostatnio zauważyłem wyciek z uszczelniacza na wyjściu na wał i do tego jeszcze czuć, że łożysko ma luz wiec nie chce się bawić w naprawę choćby z jednego powodu, że dla mnie jest ta skrzynia za krótka tzn jak jadę około 400km w jedną stronę i prędkość średnia to 100km/h przy prawie trzech tys obrotów jak nie raz jadę szybciej to przy 120-130 obroty sa w granicy trzy i pół tysiąca obrotów jest to dla mnie trochę męczące bo szkoda mi auto tak cisnąć na obrotach jak chcę jechać szybciej więc myślę, że wymiana skrzyni na choć trochę dłuższą pomoże a przy okazji postaram się kupić z nie cieknącym uszczelniaczem i sprawnym łożyskiem. Moje pytanie jest takie Jaka skrzynia by podeszła do 1.8T AEB Quattro bez większych przeróbek biorąc pod uwagę dłuższe przełożenia. ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2013 at 15:34 ---------- To chociaż może ktoś mi odpowie na pytanie jak bym zmienił skrzynie od 2.8V6 jak to się ma do dyfra od 1.8T
Quattro1987 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jakie masz oznaczenie starej skrzyni?
-sebo- Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 temat stary ale mam podobny przypadek. Ktos udzieli jakiejś informacji
komandos1987 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Witam kolego. troszke dziwna sprawa Posiadam ten sam silnik ale przy 100 km/h mam okolo 2.5 tys przy 120 km/h mam dopiero 3 tys. Niestety nie moge Ci na chwile podac oznaczenia mojej skrzyni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się