karlik85 Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 dynamika Teraz statyczne Basic Settings Grupy normalnie Są to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość i jakieś wskazówki
przemik Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 temperatura silnika - lekko niedogrzany - termostat swiruje albo lepiej dogrzej wózek statyczny kąt wtrysku - do regulacji EGR - wyglada OK - dla pewnosci powtorzyłbym pomiar 003 stat - wykonac przegazowke przed zalogowaniem dawki korekcyjne - wskazuja na 300 - 350 tysi przebiegu probe dynamiczną trzeba bedzie powtorzyc - brak pełnej łychy - pedał akceleratora nie byl wcisniety do podłogi Pozdr
zibizab Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 0.3-06 nie jes żle moze pierscienie troche przytarte-do miliona jeszcze daleko
spanky Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 dawki korekcyjne - wskazuja na 300 - 350 tysi przebiegu przesadzasz kolego ... i to grubo ... wrozenie przebiegu na podstawie korekcji odstawilbym na polke ...
przemik Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 wrozenie przebiegu na podstawie korekcji odstawilbym na polke ... odstawilem...
marewel Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Przepływomierz raczej slaby,korekcie bdb.
karlik85 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 to co przepływka do czyszczeniea?
spanky Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 to co przepływka do czyszczeniea? najpierw to wyjmij dywanik spod pedalu gazu i zrob dynamiczne ponownie ... [ma byc pelna lucha]
przemik Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Sprezarka - nie dosc ze ospale zapodaje to cisnienie to ma lekko przycinajace sie kierownice... ma to wpływ na odczyty w 003 dyn co z koleji sie przeklada na obcinanie szprycy w calym uzytecznym zakresie obrotów. Rozruszaj sztange kluczem z duzą iloscią WD40, a nastepnie przepałuj auto po autostradzie. Jesli masz katalizator - proponuje go wyciąc. Po wykonaniu tych czynnosci zaprezentuj nam ponownie : 011 dyn, 003 dyn, 008 dyn oraz 010 dyn i 011 Basic Settings Pozdrawiam
Jarol Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Przepływka tnie dawke paliwa, musisz ją wyczyścić a jak nie pomoże to wymienić. Masz bardzo niestabilne ciśnienie doladowania powodem mogą być przycinające się kierownice w turbo lub uszkodzony N75. Stawiam że to kierownice dlatego turbo do rozebrania i wyczyszczenia. Rozrusznie sztangi pomoże tylko na chwile więc lepiej od razu rozebrać i wyczyścić.
spanky Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Przepływka tnie dawke paliwa, musisz ją wyczyścić a jak nie pomoże to wymienić. tyle w temacie ... [po czyszczeniu zloguj ponownie]
przemik Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Turbo malo pompuje. przeplywomierz malo pokaze.... ...ja bym sie skupil na tym zeby doprowadzic cisnienie w turbinie do porzadku.... ew. mozna wymienic filtr powietrza. Pozdr
spanky Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Turbo malo pompuje. przeplywomierz malo pokaze.... Przemus .. przestudiuj jeszcze raz 010/011 i porownaj z 008 ... nawet jak turbo laduje ponad norme to gnoju jest delikatnie za malo ... poza tym niedobory tlenu na poziomie 30-50 mbar nie powinny miec wplywu na dawkowanie gnoju ... ja bym pojedzil ostrzej autem zeby turbo zaczelo lepiej pracowac,wyjebal kata i przeczyscil lmm ...
karlik85 Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Opublikowano 17 Lipca 2008 Przepływka wyczyszczona, zaraz zrobię nowe logi, filtr byl wymieniany po zrobieniu pierwszych logów. Ja jeżdżę dosyć dynamicznie, a na autostradzie nie schodze ze 150 a dochodze do 200.
przemik Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Przemus .. przestudiuj jeszcze raz 010/011 i porownaj z 008 ... nawet jak turbo laduje ponad norme to gnoju jest delikatnie za malo przekonałes mnie....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się