Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dynamika

6ed796f5f6254a79m.jpg

bd859d0bf7c017b2m.jpg

e236b5c6539d29c5m.jpg

96dee00b53c25306m.jpg

3e1a22c6aaf11646m.jpg

7a32920a88778ecdm.jpg

d2416628cfeb1663m.jpg

Teraz statyczne Basic Settings

fef0e8dafde78d45m.jpg

71faec5555df0074m.jpg

2fe9c33b9883b33fm.jpg

85af2e6775ebd8e0m.jpg

Grupy normalnie

1269b04fef955458m.jpg

64c21b98e321adb1m.jpg

60eab9d23ae983c5m.jpg

0d35749164100c0em.jpg

b9c63a059a2b35fam.jpg

434abfc0308a5ebfm.jpg

65a62626362b5461m.jpg

Są to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość i jakieś wskazówki

Opublikowano

temperatura silnika - lekko niedogrzany - termostat swiruje albo lepiej dogrzej wózek :)

statyczny kąt wtrysku - do regulacji

EGR - wyglada OK - dla pewnosci powtorzyłbym pomiar 003 stat - wykonac przegazowke przed zalogowaniem

dawki korekcyjne - wskazuja na 300 - 350 tysi przebiegu

probe dynamiczną trzeba bedzie powtorzyc - brak pełnej łychy - pedał akceleratora nie byl wcisniety do podłogi

Pozdr

Opublikowano

dawki korekcyjne - wskazuja na 300 - 350 tysi przebiegu

przesadzasz kolego ... i to grubo ... :wink4:

wrozenie przebiegu na podstawie korekcji odstawilbym na polke ... :wink4:

Opublikowano

wrozenie przebiegu na podstawie korekcji odstawilbym na polke

... odstawilem... :hi:

Opublikowano

Przepływomierz raczej slaby,korekcie bdb.

Opublikowano

to co przepływka do czyszczeniea?

najpierw to wyjmij dywanik spod pedalu gazu :naughty: i zrob dynamiczne ponownie ... [ma byc pelna lucha]

Opublikowano

Sprezarka - nie dosc ze ospale zapodaje to cisnienie to ma lekko przycinajace sie kierownice... ma to wpływ na odczyty w 003 dyn co z koleji sie przeklada na obcinanie szprycy w calym uzytecznym zakresie obrotów.

Rozruszaj sztange kluczem z duzą iloscią WD40, a nastepnie przepałuj auto po autostradzie.

Jesli masz katalizator - proponuje go wyciąc.

Po wykonaniu tych czynnosci zaprezentuj nam ponownie : 011 dyn, 003 dyn, 008 dyn oraz 010 dyn i 011 Basic Settings

Pozdrawiam

Opublikowano

Przepływka tnie dawke paliwa, musisz ją wyczyścić a jak nie pomoże to wymienić. Masz bardzo niestabilne ciśnienie doladowania powodem mogą być przycinające się kierownice w turbo lub uszkodzony N75. Stawiam że to kierownice dlatego turbo do rozebrania i wyczyszczenia. Rozrusznie sztangi pomoże tylko na chwile więc lepiej od razu rozebrać i wyczyścić.

Opublikowano

Przepływka tnie dawke paliwa, musisz ją wyczyścić a jak nie pomoże to wymienić.

tyle w temacie ... [po czyszczeniu zloguj ponownie]

Opublikowano

Turbo malo pompuje. przeplywomierz malo pokaze....

...ja bym sie skupil na tym zeby doprowadzic cisnienie w turbinie do porzadku.... ew. mozna wymienic filtr powietrza.

Pozdr

Opublikowano

Turbo malo pompuje. przeplywomierz malo pokaze....

Przemus .. przestudiuj jeszcze raz 010/011 i porownaj z 008 ... nawet jak turbo laduje ponad norme to gnoju jest delikatnie za malo ... :wink4:

poza tym niedobory tlenu na poziomie 30-50 mbar nie powinny miec wplywu na dawkowanie gnoju ...

ja bym pojedzil ostrzej autem zeby turbo zaczelo lepiej pracowac,wyjebal kata i przeczyscil lmm ...

Opublikowano

Przepływka wyczyszczona, zaraz zrobię nowe logi, filtr byl wymieniany po zrobieniu pierwszych logów. Ja jeżdżę dosyć dynamicznie, a na autostradzie nie schodze ze 150 a dochodze do 200.

Opublikowano

Przemus .. przestudiuj jeszcze raz 010/011 i porownaj z 008 ... nawet jak turbo laduje ponad norme to gnoju jest delikatnie za malo

przekonałes mnie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...