damage Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit P161B - 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 134646 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.14 Time: 09:13:41 Freeze Frame: RPM: 924 /min Torque: 101.4 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 14.14 V Duty Cycle: 23.3 % Temperature: 8.1°C 005662 - Glowplug for Cylinder 5 (Q15): Open Circuit P161E - 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 134646 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.14 Time: 09:13:41 Freeze Frame: RPM: 924 /min Torque: 101.4 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 14.14 V Duty Cycle: 23.3 % Temperature: 8.1°C Readiness: 0 0 0 0 0 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: DTCs cleared -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl Control Module Part Number: 4F0 910 043 HW: 4F2 820 043 N Component and/or Version: KLIMABETAETIGUNGH20 0170 Software Coding: 0001302 Work Shop Code: WSC 02325 785 00200 VCID: DBB1135F63B5 1 Fault Found: 00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 174 Mileage: 135878 km Time Indication: 0 Date: 2013.01.15 Time: 16:00:19
Sztomel Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Od kiedy to silnik AWX ma więcej jak 4 cylindry ? Mimo to błędy mówią o otwartym obwodzie zasilania świec żarowych na 2 i 5 cylindrze więc sprawdź multimetrem czy po odpaleniu silnika dochodzi prąd do końcówki listwy zasilającej te świece aha i aby Ci czasem nie przyszło do głowy sprawdzać samych świec napięciem z akumulatora bo z tego co się orientuję to zasilane są one napięciem 5V a nie 12V. A co do błędu czujnika ciśnienia i temperatury czynnika chłodzącego to poczytaj ten temat : Audi A6 Klub Polska :: [A6 C6] Problem z klimatyzacją - odczyt -- POMOCY !
damage Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 dzieki serdeczne,wczesniej mialem a4 teraz a6,przywiázlaem sie do tego forum ))
Sztomel Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Ja rozumiem Twoje przywiązanie ale jest zły prefix jeśli chodzi o symbol silnika przy temacie a przynajmniej w treści mogłeś napisać z jakim symbolem silnika mamy do czynienia lub nie obcinać pełnej treści skanu sterowników.
bartekst17 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Podpinam się pod temat. Proszę o pomoc w ocenie logów. Po nagrzaniu wyczuwalne jest delikatne telepanie karoserią, odczuwalne najbardziej na biegu jałowym oraz przy trzymaniu obrotów w przedziale 1900 - 2000. Gdy silnik zimny jest ok. Na 4cyl pomp. robi korekte ponad norme czy to jest powodem drgań? Może miał Ktoś podobny przypadek? Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,013,023,018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się