bartekst17 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Proszę o pomoc w ocenie logów. Po nagrzaniu wyczuwalne jest delikatne telepanie karoserią, odczuwalne najbardziej na biegu jałowym oraz przy trzymaniu obrotów w przedziale 1900 - 2000. Gdy silnik zimny jest ok. Na 4cyl pomp. robi korekte ponad norme czy to jest powodem drgań? Może miał Ktoś podobny przypadek? Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,013,023,018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Blachu Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Kolego Twoje pompowtryski są w kiepskim stanie... Stąd te telepanie karoserią.
bartekst17 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Do wymiany wszystkie? Czy wystarczy 4cyl? i ewentualnie 1cyl? I jeszcze jedno. Czy z nimi jest straszna tragedia? Czy jeśli przeprowadzę reg cyl1 i cyl4 będzie ok? Znacie kogoś z Rzeszowa/podkarpacia gdzie najlepiej to przeprowadzić. Lubię mieć w samochodzie wszystko jak książka piszę, kupując auto niestety nie sprawdziłem tego tematu. ---------- Post dopisany 02-06-2013 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2013 at 20:46 ---------- Ponawiam prośbę
Sztomel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Pompowtysk na 4 cylindrze zostaw w spokoju, u Ciebie niepokojące korekcje są na 1 i 3 cylindrze (istotne są korekcje na + a nie na -). Sprawdź ich regulację ale obawiam się, że będzie poprawna a winne będą albo same pompowtryskiwacze albo zupełnie coś innego (wałek rozrządu, stan gniazd pompowtryskiwaczy, stan zaworów gowicy itd.) Najlepiej sprawdza się pompowtryskiwacze podmieniając je miejscami z tymi gdzie korekcje są prawidłowe (na minusie lub niewielkie na plusie) i ponownie logując grupę 013.
bartekst17 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Czy po podmianie pompowtryskiwaczy trzeba coś ustawiać? Czy to czysto mechaniczna czynność? Jestem laikiem, zrobię to sam czy lepiej postawić w zakładzie?
Sztomel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Podmiana i regulacja pompowtryskiwaczy to tylko sama mechanika więc jeśli sobie sam dasz radę i odpowiednio ustawisz luz na dźwigience nim sterującej to niczego więcej nie trzeba ustawiać a jedynie zweryfikować stan bieżni krzywki na wałku rozrządu, ewentualnego wypracowania gniazda pompowtryskiwacza w głowicy i jego uszczelniaczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się