Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy


Gość Lokiszta

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lokiszta
Opublikowano

Witam kilka dni temu auto straciło moc ponowne uruchomienie nic nie dało.Dodam,że jakieś tydzień przed tym zdarzeniem padł czujnik G72 po jego wymianie wszystko wróciło do normy.Proszę o sprawdzenie logów co się dzieje.

Statyczne w trybie MB grupy 000,001,003,004,007,010,011,013,018,023

1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

3.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

4.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

5.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

6.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

7.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

8.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

9.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

10.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne w trybie BS grupa 000,003,011

1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

3.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne grypy 000,001,003,004,008,010,011,013,023

1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

3.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

4.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

5.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

6.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

7.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

8.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

9.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Zrobiłem też do pewności dynamiczne w grupach

1.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

3.VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Po zrobieniu logów wyskoczył błąd 17964 wstępna diagnoza to,że turbina uszkodzona.

To moje pierwsze vagowanie więc jeżeli coś nie tak to proszę napisać poprawie.

Opublikowano

Do sprawdzenia

- szczelnosc rur dolotowych - ale dziura musiałabybyc jak stodoła

- stan gruszki - chociaz wyglada na sprawną

- stan wirnika w sprezarce

Gość Lokiszta
Opublikowano

nieszczelności nie ma sprawdziłem wszystkie węże oprócz IC ale wtedy by coś było słychać gruszka sztanga chodzi jak się podepnie wężyk od podciśnienia.

Loguje po raz pierwszy mogę się mylić dziwią mnie te wartośći w logu dynamicznym 011 cały czas rzeczywisty 946 to ta turbina by w ogóle nie dmuchała.

Opublikowano
nieszczelności nie ma sprawdziłem wszystkie węże oprócz IC ale wtedy by coś było słychać gruszka sztanga chodzi jak się podepnie wężyk od podciśnienia.

Loguje po raz pierwszy mogę się mylić dziwią mnie te wartośći w logu dynamicznym 011 cały czas rzeczywisty 946 to ta turbina by w ogóle nie dmuchała.

podmien mapsensor bo moze zle mierzyc

albo wirnik masz ukrecony w sprezarce

Gość Lokiszta
Opublikowano

chodzi ci o czujnik ciśnienia doładowania można jakoś sprawdzić czy wirnik jest ukręcony bo ten od strony dolotu na pewno się kręci

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ----------

już wiem co się stało może jedynie ktoś mi wyjaśni jak to się mogło stać.Widok tragiczny

Opublikowano

Cos wpadło... i zmieliło sie razem z łopatkami... sprezarka do regeneracji/wymiany

Gość Lokiszta
Opublikowano

no niestety to pewnie przyczyna braku mocy czy da się ją wyciągnąć od góry bo z tego co widziałem będzie kłopot z dwiema śrubami łączącymi turbo z kolektorem ale zagięty klucz powinien rozwiązać sprawę do tego dochodzi przewód powrotny oleju.Czy coś jeszcze tam jest do odkręcenia.

Opublikowano

a mówiłem, że to wina uszkodzonego któregoś z wirników turbo. Tu masz fotoporadę czyszczenia ale głównie chodzi o użyte klucze do jej demontażu:

Czyszczenie turbosprężarki VNT-foto porada : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

Gość Lokiszta
Opublikowano

dzięki przyda się za niedługo biorę się za wyciąganie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...