kubson Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 4 lata użytkowania ii nowa odma, pompa wtryskowa, alternator, przepływomierz i jakaś tam rolka. chyba tyle wymieniałem w silniku. w tym roku jeszcze rozrząd zmieniam i dziękuje. a z silnika jestem zadowolony:wink: na nowej pompie wtryskowej i mniejsze spalanie i lepiej z dołu ciągnie
Arturoo Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Pytanie ile km przejechanych..... ot... znam takich co potrafią yebnąć 7 tysi w roku....
rocco26l Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Najwyżej możesz wstawić silnik z anglika 1.9
Arturoo Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 to też nie jest ani tanie ani super proste
GermanStyleA4 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Łee no tak pewnie lepiej mówić że 2.5 to badziewie , niewymieniać oleju, odmy, rozrządu itp i jeszcze na jakimś rzepaku jeździć a potem ma taką opinie jak teraz ... Może i 2.5 jest bardziej awaryjny niż 1.9 ale jak ktoś nie umie dbać i sie nie zna to nic dziwnego bo rzeczywiscie byly bardziej wrażliwe. Ja mam 2.5 TDI 150 KM AFB z 98.r raz zrobiłem sterownik pompy, i jakoś nic mie sie nie dzieje, przy każdym tankowaniu leje miksol i nie mam zamiaru zmieniać tego auta ponieważ chodzi bardzo dobrze.. Zależy na jaki egzemplarz 2.5 trafisz jak ktoś o niego dbał to sie pocieszysz a jak nie to ... może być troche nieciekawie P.S Tego szumu 2.5 nie usłyszysz w 1.9 1
east-import Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Oczywiście dzwięk silnika v6 przy przyśpieszaniu Poezja 1
przemek4net Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 ...jeszcze dodam, chociaż juz ktoś wspominał, własnie te Vipy przez serwisowanie w trybie longlife zniszczyli te silniki.......zapychająca się odma, przez stary olej była początkiem awarii hydrauliki i wałków,. sorki (nie obraz sie) ale to juz zaczyna byc smieszne. Nie jestes pierwsza osoba wierzaca ze silniki/auto jest dobry tylko "zly"/"glupi" uzytkownik czy tez jego mechanik zniszczyl auto. Ten silnik ma (mowimy o "starej odmie") zwyczajnie wadliwie to rozwiazane - wymienialem odme 2 razy: raz po zakupie i olej moze nie co 12 tys zmienialem ale zdecydowanie ponizej "LL" standardow i wyobraz sobie ze po 60tys sie juz zapchala.... a co pozniej sie dzieje? Ano Ci uzytkownicy siwieja Miałem A4 2.5TDI Quattro .... Wiecznie obsrany olejem spód silnika, nawet nie wiadomo skąd. ano wiadomo - zapachana odma wywali uszczelnienia.. do tego z gory bedzie tradycyjnie ciec olej z genialnych uszczelek przy wtryskach i silnik plywa oni (Kowalscy) zwyczajnie chca tankowac i jezdzic... i do tego malo tankowac! 2.5v6tdi to dzis juz stare pierdziele wiec VIPy tym juz raczej nie jezdza ... ale Kowalscy... i wyrok u mechanika typu "ma pan do wymiany walki... przy okazji rozrzad i oleje - razem 5-6kola" albo "auto panu nie pali bo spalil sie WADLIWY tranzystorek w elektronice w pompie - 2.5tys albo probujemy bez gwarancji wymieniac tranzystorek" oznacza, ze trzeba wzywac karetke i reanimowac. Do tego 2,5 najcvzesciej wystepowal z automatami (tak+ 1-2L zuzycia w miescie) a te tez potrafily sie wywalac i "wysikiwac" olej" przez zatarta panewke pompy oleju... a kto winny? ano ten cholerny 2.5 ludzie sie rozwijaja i zbieraja na nowe bryki... Co ciekawe jak Kowalski dozbiera i kupi sobie nowe auto, ktore straci w pierwszym roku eksploatacji ze 20 kola - wezmie to na klate bez problemu Pozdrawiam, Przemek P.S. jakies 90+tys 2,5 v6tdi zrobilem ja z pomoca zony (startujac z przebiegiem 200)- da sie tym jak najbardziej jezdzic ale nie jest to auto dla kogos co ma 200pln na mechanika wysr... mi sie skrzynia tip, walki (te nawet byly jeszcze ok ale hydraulika byla z duzymi ubytkami), z pompa vp44 nie mialem zadnych problemow, zwalil sie kiedys alternator, odme 2 razy zmienialem. Wymiana filtru paliwa tak by sie nie zapowietrzyl nie jest zadnym wyczynem (mi sie nigdy nie zdarzylo auta zapowietrzyc)
marekg Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 hehe dobre, brak dynamiki 2.5 v6, oto mój link, chyba powyzej 3 tys nie ciagnie jakoś,. trzeba rozróznić vki na dwa rodzaje, sprawne i ledwo jeżdżące z powodu padajacych wałków i uszkodzonego wtrysku sterującego ciągnie ciągnie, szczególnie olej bo kontrolka jak byk przed oczami
kudalty66 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 hehe dobre, brak dynamiki 2.5 v6, oto mój link, chyba powyzej 3 tys nie ciagnie jakoś,. trzeba rozróznić vki na dwa rodzaje, sprawne i ledwo jeżdżące z powodu padajacych wałków i uszkodzonego wtrysku sterującego ciągnie ciągnie, szczególnie olej bo kontrolka jak byk przed oczami nie obrazaj mnie, jak nie wiesz o co chodzi to po co głupie komentarze, jak byk to świeci że uszkodzony czujnik min oleju,. chcesz możemy spotkać się na drodze, przekonasz się,. oleju nie ubywa mi nic, od wymiany do wymiany,.
Arturoo Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 spoko kudłaty nie stresuj sie....kolega mógł nie widzieć ,że jeden z lepiej utrzymanych 2.5 stoi u ciebie pod domem btw o tym silniku można powiedzieć wszystko tylko nie to ,że pije olej
robertjudi Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Dokładnie tak.Ja mam zrobione prawie 9 tys na oleju i jest cały czas full ,a latam hardcorowe trasy do Niemiec po 160-180km/h A na temat motoru się nie wypowiadam.Dodam tylko ,że fajnie w kabinowym lusterku zobaczyć klapę z oznaczeniem 1.9 TDI
Grzegorz76 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 jak byk to świeci że uszkodzony czujnik min oleju,. Niestety, słowa uszkodzone, uszkodzony, uszkodzona zbyt często występują w tym silniku. Pół biedy jak wiadomo co jest uszkodzone, gorzej jak wiadomo, że coś jest a nie wiadomo co, wtedy można szału dostać, pół silnika wymienić i nie pomoże. A jest co wymieniać, niestety.
Arturoo Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 w garażu tego motora się nie da naprawiać....byle majster nie ogarnie go ale to już było 1
Grzegorz76 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 ...i nie wróci więcej, choć na Audi się straciło to do przodu znów wyrywam, lecz w Beemce " A tak żeby tak całkiem nie gadać na ten silnik to powiem, że oprócz jednego razu (padła pompa wtryskowa zaraz po kupnie - na szczęście na miejscu) to już więcej mnie nie zawiodła w drodze. A zrobiłem sporo kilometrów i to naprawdę długie dystanse. I mimo, że jechałem z duszą na ramieniu to dowoziła mnie z punktu A do B.
marekg Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 hehe dobre, brak dynamiki 2.5 v6, oto mój link, chyba powyzej 3 tys nie ciagnie jakoś,. trzeba rozróznić vki na dwa rodzaje, sprawne i ledwo jeżdżące z powodu padajacych wałków i uszkodzonego wtrysku sterującego ciągnie ciągnie, szczególnie olej bo kontrolka jak byk przed oczami nie obrazaj mnie, jak nie wiesz o co chodzi to po co głupie komentarze, jak byk to świeci że uszkodzony czujnik min oleju,. chcesz możemy spotkać się na drodze, przekonasz się,. oleju nie ubywa mi nic, od wymiany do wymiany,. kogucik się znalazł mój komentarz miał być z takim lekkim przymróżeniem oka. A czujnik... czujnik się wymienia a nie jeździ z żarówą przed oczami pozbawiając się w razie czego bardzo istotnego komunikatu
Grzegorz76 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Kolega kudlaty chciał pokazać jak auto fajnie jedzie (swoją drogą całkiem przyjemnie - ale to robota "Rogala" a nie fabryki) a wyszło potwierdzenie mojej wypowiedzi, że zawsze coś się dzieje w tym silniku. Dzisiaj kontrolka oleju, jutro płynu hamulcowego a pojutrze ładowania akumulatora itp itd i końca nie widać
kudalty66 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 czujnik juz dawno zmieniony, wymieniałem przy okazji wymiany oleju, a nie wczesniej bo kilka tys do wymiany zostało jak padł,. wszstko spoko, pozdro kolego grzegorz, rzeczywiście, do alternatora musiałem przód rozebrać, wiem samemu to nic nie kosztuje, w warsztacie sie za to cenią, i właśnie chocby przez to 2.5 v6 bedzie droższy w utrzymaniu,. jedynie turbinke sie łatwo wyciąga, hehe
Arturoo Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 czujnik juz dawno zmieniony, wymieniałem przy okazji wymiany oleju, a nie wczesniej bo kilka tys do wymiany zostało jak padł,. wszstko spoko, pozdro kolego grzegorz, rzeczywiście, do alternatora musiałem przód rozebrać, wiem samemu to nic nie kosztuje, w warsztacie sie za to cenią, i właśnie chocby przez to 2.5 v6 bedzie droższy w utrzymaniu,. jedynie turbinke sie łatwo wyciąga, hehe i nie zapominaj.....sterownik abs'u
Grzegorz76 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 2,5 V6 TDI: drogi problem - Moto - WP.PL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się