Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Ale skoro są tak słabe to powinny stać Ale na złomowisku. A a6 c5 czy a4 b5 lata dużo po drogach nie licząc innych grupy Vag z tym silnikiem które także latają. Złe zdanie o tym silniku mają ci co jeżdżą 1.9 Ciekawe dlaczego . Złymi opiniami chcecie by wasze traktory miały lepszą cenę na alledrogo?? A Ty dalej próbujesz udowodnic że 2,5 to perełka, zobacz koledzy którzy maja te auta od dawien dawna, na wątku nie wstydzą sie pochwalic jakie to mieli naprawy, nie pisza o tym silniku w samych superlatywach, nie da sie ukryć usterek tego silnika i nic z tym nie zrobisz chcesz to Ci to samo pokaże na angielskich wątkach z TDIforum byś nie mówił że to urojone patrzenie polaczków bo ściagneli zajeżdzone trupy, ten typ tak ma jak nie hydraulika to pompa vp44, albo turbina nie trzymajaca doładowania, tak powiedział to uzytkownik tego 1,9:wink: troche tutaj siedze i zdązyłem sie juz naczytać awarii w dziale technicznym i wiesz co często są to te same awarie, no ale Ty bedziesz miał na to odpowiedź nie dbali o silnik tak jak sie powinno:decayed: a co do ceny na alegro nie musimy chcieć, bo od dawna tak jest wiesz czemu? bo nie dbali o silnik jak Ty:polew::polew:
east-import Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Ale ja nic nie próbuję udowodnić . To inni próbują udowodnić że v6 psuje się bardziej niż inne. Jedynie v6 jest droższe w utrzymaniu niż rzędówka Ale v6 nie porównujcie do 4 cylindrów to całkiem inna bajka. A to że droższe części to coś za coś. Ale v6 tak smao się psuje jak i inne silniki.
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Ale ja nic nie próbuję udowodnić . To inni próbują udowodnić że v6 psuje się bardziej niż inne. Jedynie v6 jest droższe w utrzymaniu niż rzędówka Ale v6 nie porównujcie do 4 cylindrów to całkiem inna bajka. A to że droższe części to coś za coś. Ale v6 tak smao się psuje jak i inne silniki. a Ty dalej swoje:facepalm: Sam porównujesz je do R4 i dalej twierdzisz że psuje sie tak samo:grin: otóz nie psuje sie tak samo VP44 vs VP37 awaryjnosć bez porównania ponieważ vp37 to prosta pompa w porównaniu do tej z 2,5. Awaria jaką mozesz napotkać to rozszczelnienie czy zabrudzony nastawnik i na tym sie konczy... sam sobie to zrobisz wycierajace sie wałki, w kosiarce nie występuje ten problem nagminnie:wink: żeby nie było że 1,9 jest w każdym stopni lepszy, to na pocieszenie Ci napisze ze jego kultura pracy jest beznadziejna, przyjemnosć z jazdy jest do 140km/h, później przeraża hałas sieczkarki, jazda przez dłuzszy czas 200km/h grozi przegrzaniem silnika, w najlepszym wypadku tylko wymiana uszczelki pod głowicą. Wibracje tego silnika sprzyjaja wymiotom:wink:
Grzegorz76 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 My nie próbujemy, my udowadniamy, tylko Ty nie chcesz o tym słyszeć bo kupiłeś sobie kilka miesięcy temu, w Twoim mniemaniu bardzo dobre auto. To akurat jestem w stanie zrozumieć bo nikt zaraz po kupnie nie chce słyszeć, że kupił źle. Ale nie dyskutuj z osobami, którzy mają wieloletnie doświadczenie z tym silnikiem bo jesteś na początku swojej drogi z 2.5TDI. Poczekaj trochę, pojeździj, podbaj, potem pogadamy. Jedyne co Cię broni i daje jakąś szansę na w miarę spokojną eksploatację to rocznik, w 2003 roku kilka rzeczy w tym silniku już poprawiono.
east-import Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Jak już pisałem 2.5 v6 tak samo się psuje jak i inne motory. A kultura Pracy przeważa za v6 .2.5 v6 jest droższe w utrzymaniu ale np. boxer porsche także jest bardzo drogi w utrzymaniu a jakoś kupują te auta i nikt nie płacze że drogo. Nikt nikogo nie namawia do v6 czy v8. Ale ja traktorem 1.9 tdi nie chciał bym jeździć Dla mnie wadliwość 2.5 v6 tdi To mit. On poprostu się psuje jak każda inna część Silnik to także część eksploatacyjna którą się naprawia bądź wymienia. A jak ktoś nie naprawia kiedy trzeba to później taką minę sprzedaje dalej i wtedy te mity o awaryjności 2.5 wychodzą na Forach. Bo "kolega kolegi kiedyś słyszał jak koleś kolesia gadał że jego kuzyna auto się psuje itd.." Co do pompy VP44 to przecież nie wina silnika że ona jest słaba A raczej Podatna na złe Paliwo. A przecież użytkownicy 2.5 leją gdzie pobadnie byle taniej bo przecież ten silnik 10l to minimum bierze.i później wychodzą Kwiatki z pompą . Trzeba dbać nie tylko Tanio Lać do Baku
Grzegorz76 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Pas. Brak mocy silnika Rozpoczęty przez slawcio240279, 22-07-2013 12:29 [ALL B5] Prośba o diagnozę... Rozpoczęty przez Tomas3k, 29-08-2013 23:48 [b5 AFB] Długo kręci na rozgrzanym silniku Rozpoczęty przez Prezes870, 26-09-2013 17:49 [ALL TDI] 2.5 tdi muł na 2 pierwszych biegach. Rozpoczęty przez Gruby1991, 12-09-2013 08:22 Ciężko kręci, nie pali ;/ Rozpoczęty przez Spartan_Wroc., 29-09-2013 00:15 25tdi, afb, akn, ciezko, ic, kreci, map, mapsensor, nie, pali Jak często uszkada się pompa w baku i jak to naprawić? Rozpoczęty przez bajowsado, 23-07-2013 13:32 [b5 AFB] wymiana silnika Rozpoczęty przez barexx, 04-09-2013 13:26 [ALL B5] Głośna praca hydrauliki. Rozpoczęty przez jak28, 11-09-2013 21:16 Angry [b5 AFB] problem z obrotami na zimnym silniku Rozpoczęty przez KrystianBarud, 28-08-2013 08:45 [b5 AFB] Jakie są rozmiary podkładek przelewowych(wszędzie szukałem i nie ma) Rozpoczęty przez bajowsado, 15-08-2013 21:20 [b5 AFB] Dziwnie odpala z rana. Rozpoczęty przez bajowsado, 16-07-2013 08:54 [b5 AFB] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Prośba o pomoc. Rozpoczęty przez al-queda, 29-06-2013 14:08 [b5 AFB] Prośba o wstępną diagnozę Rozpoczęty przez kmicic, 26-06-2013 21:52 kopcenie, odma [b5 AKN] Problem z odpaleniem 2.5 TDI AKN Rozpoczęty przez mariuszsle, 02-06-2013 20:01 [ALL] Potrzebuję kogoś z vagiem na terenie krakówa Rozpoczęty przez al-queda, 04-06-2013 07:14 [b5 AFB] Problem z pompą wtryskową 01318 Rozpoczęty przez kubson, 09-05-2013 14:14 Trzeba im wszystkim napisać, że leją złe paliwo. Że też nikt na to nie wpadł!! 1
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Jak już pisałem 2.5 v6 tak samo się psuje jak i inne motory. A kultura Pracy przeważa za v6 .2.5 v6 jest droższe w utrzymaniu ale np. boxer porsche także jest bardzo drogi w utrzymaniu a jakoś kupują te auta i nikt nie płacze że drogo. Nikt nikogo nie namawia do v6 czy v8. Ale ja traktorem 1.9 tdi nie chciał bym jeździć Dla mnie wadliwość 2.5 v6 tdi To mit. On poprostu się psuje jak każda inna część Silnik to także część eksploatacyjna którą się naprawia bądź wymienia. A jak ktoś nie naprawia kiedy trzeba to później taką minę sprzedaje dalej i wtedy te mity o awaryjności 2.5 wychodzą na Forach. Bo "kolega kolegi kiedyś słyszał jak koleś kolesia gadał że jego kuzyna auto się psuje itd.."Co do pompy VP44 to przecież nie wina silnika że ona jest słaba A raczej Podatna na złe Paliwo. A przecież użytkownicy 2.5 leją gdzie pobadnie byle taniej bo przecież ten silnik 10l to minimum bierze.i później wychodzą Kwiatki z pompą . Trzeba dbać nie tylko Tanio Lać do Baku No nie dociera, napisz co tak samo sie psuje daj przykłady co takiego sie psuje tak samo? tylko nie szukaj po całym świecie motoryzacyjnym ze np nowy "tata" psuje sie podobnie:facepalm: czytasz w ogóle to co do ciebie napisali? lej se w dobrej stacji i kupuj oleje, sprzedaj za rok jak zacznie cos być nie teges i nie przyznawaj sie pamietaj ONE SA za***iste BO PRZECIEZ DBASZ:jerk:
east-import Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Pas. Kolego chcesz się tak przepychać ?? Wszystko o 1.9tdi:grin: [b7 BRB] grzanie silnika Rozpoczęty przez pregos, 21-09-2013 21:56 [b7 BKE] Nierówna praca silnika / uszkodzony pompowtrysk Rozpoczęty przez xxdavexx, 24-09-2013 19:56 [b7 BKE] nie pali Rozpoczęty przez piotrekw, 07-09-2013 20:24 [b7 BRB] 1.9 tdi 115PS dymi na biało Rozpoczęty przez Miszel, 25-07-2013 20:14 [ALL B7] a4 b7 1.9 tdi - dymi na biało Rozpoczęty przez Sajmonix, 29-06-2013 13:03 [ALL B7] Kontrolki po naprawie ... Rozpoczęty przez syroB89, 26-08-2013 09:06 dpf, filtr cząstek stałych, kontrolki, uszczelka pod głowicą Odpowiedzi: 0 [ALL] [A4 b7 bke] biały dym + nierówna praca silnika(Dziwny obiaw) Rozpoczęty przez paul8850, 02-05-2013 22:32 [ALL B7] Kontrolka oleju Rozpoczęty przez Marcov81, 12-05-2013 20:36 [b7 BRB] A4 B7 [bRB] 1.9 TDI - migająca kontrolka świec żarowych Rozpoczęty przez Frodus, 18-06-2013 12:55 [ALL B7] 1.9 115 km buczenie w okolicy filtra powietrza Rozpoczęty przez przemek63a, 10-04-2013 21:42 Odpowiedzi: 15 [b7 BKE] Pożera olej... Rozpoczęty przez sh_akal, 15-03-2013 13:50 [ALL B7] Kontrolka poziomu oleju oil sensor Rozpoczęty przez arturek82, 07-04-2013 14:28 Dodam ze to tylko z pierwszych stron [ALL B6] Problem z odpaleniem Rozpoczęty przez ekskul, 05-10-2013 12:27 [b6 AWX] Mruganie kontrolki podgrzewania swiec zarowych Rozpoczęty przez Adik, 18-09-2013 21:58 [ALL B6] Problem z odpalaniem i trzęsie..... Rozpoczęty przez dragon53, 15-09-2013 22:17 Question [b6 AWX] Dziwny dźwięk z okolic silnika Rozpoczęty przez krisek, 21-09-2013 14:03 [b6 AWX] Trzęsienie silnikiem Rozpoczęty przez sopel_prusa, 21-09-2013 20:33 B6 AVF] Kłopoty z odpalaniem Rozpoczęty przez Chemik21, 02-10-2013 18:54 Idź do pierwszego nowego posta [ALL B6] Zaslepiony Egr dalej tryb awaryjny Rozpoczęty przez daniel01, 05-10-2013 11:41 [b6 AVF] problem odpala i gasnie Rozpoczęty przez rafalek0415, 03-10-2013 16:37 Dodam że postów z problemai 1.9 tdi jest o 200% więcej niż postów z problemami 2.5 tdi Więc coś to o tym świadczy Dla was może i 2.5 tdi to złom A dla mnie to 1.9 tdi to Traktor. I to że jest tańszy w utrzymaniu i to że mniej pali niż v6 to i tak nie chiał bym nigdy 1.9tdi.Właśnie te silniki Hackują Bo im mocy mało. A rezerwy zostawione przez fabrykę nie sa po to by ktoś Hackował kompa i podkręcał je do 99% wytrzymałości. Koleś podkręci zajeździ i sprzeda naiwniaczkowi który myśli że 1.9 to nie do zajechania:grin:.. ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:16 ---------- A wracając do twojego Nowego BMW Wyrwany Prawie most jaki masz pospawany To na diagnostyce twoje auto powinno stracić dowód Bo to Bąba z cykającym zegarem Takie auta nie powinny jeździć Bo spawy długo mogą nie wytrzymać i most zostanie na drodze A to może spowodować wypadek . To jest dopiero mina a nie wadliwe 2.5 tdi dla ciebie to mina
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 I to że jest tańszy w utrzymaniu i to że mniej pali niż v6 to i tak nie chiał bym nigdy 1.9tdi nie zmieniaj tematu, ja czekam na te awarie "psuja sie tak samo" na podstawie konkretów:wink: Właśnie te silniki Hackują Bo im mocy mało. A rezerwy zostawione przez fabrykę nie sa po to by ktoś Hackował kompa i podkręcał je do 99% wytrzymałości. Koleś podkręci zajeździ i sprzeda naiwniaczkowi który myśli że 1.9 to nie do zajechania Kiedys sie przepychalismy juz miedzy sobą o tuning 1,9TDI - nawet chyba w tym wątku, nie masz żadnej wiedzy na temat tuningu i wytrzymałosci takiego silnika to prosze ten temat zostaw w spokoju bo G. wiesz:wink: a odnośnie waszej przepychanki nazwami poszczególnych watków wiesz co jest najlepsze? ze jak leci wątek z 2,5tdi to awaria wiaze sie z hydrauliką, rozrzadem bądź pompą, a w traktorze przewaznie problem lezy w notlaufie(tryb awaryjny - jazda PSJ = zapieczone łopatki) albo problemem z odpaleniem(bo zapomniał wymienic filtra paliwa, bądź niewie że od czasu do czasu wypadało by ustawic kat wtrysku) wiesz to są błache problemy w porównaniu do wywalania hydrauliki:wink:
east-import Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Nie no ty myślisz że te magicy co hackują kompy aut to Inżynierowie ?? Producenci aut zostawiają kilka procent wytrzymałości nie po to żeby magicy od hackowania mieli co robić .. Nie masz 2.5 nie miałeś i nie będziesz miał to po co cokolwiek piszesz jak mało wiesz o tym silniku. Wiesz tyle co ktoś tak kiedyś z kimś słyszał ze ktoś komuś mówił. . Handluję sprzętem do Chip tuningu sprzętem warsztatowym i wiem coś na temat tych kupujących Magików:grin: Wiedzą tylko jak wyciągnąć kasę z naiwnych którzy grubo płaca za program. Który kupuje się w zestawie wraz ze sprzętem. Jeden Klient zwraca całą inwestycję w program jak i w sprzęt Jeden klient. reszta to czysty zysk bez kwitów. Sprzedaje też sprzęt do korekcji i kupują go właśnie magicy jak i Komisy. Wiem dużo. a może za dużo o tej branży. A wracając do 2.5 v6 Mam jeżdżę dbam i dalej jeżdżę nie stoję po warsztatach. znam mechaników i w warsztatach innych także 2.5 tdi nie stoją . I tak jak pisałem Silnik jest także częścią zamienną eksploatacyjną jak każda inna część w aucie. Więc jak coś w silniku już się psuje naprawia się i jeździ się dalej. a to że przy v6 wszystko jest droższe to inna bajka. Ale to każdy kupujący o tym wie przed zakupem A jednak tych 2.5 v6 lata bardzo dużo. i nie stoją po warsztatach
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 uwierz mi gówno wiesz:wink: a teraz sie pogrązasz jeszcze bardziej tymi programami w zestawie, tuning to nie boxy którymi handlujesz i ja od jutra moge również zacząć:polew: kable też moge sprzedawać żadna sztuka:facepalm: piszesz po raz kolejny to samo, "dbam to mam", "wszystko drozsze" człowieku konkrety!!!!!!!!!!! albo skończ juz swoje teorie i idź doradzaj by lali lepsze paliwo:grin:
Grzegorz76 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Po pierwsze, nie jest ono nowe, kosztowało 2 razy mniej niż Twoje, nie ma wyrwanego mostu tylko miała pęknięcia w okolicy jednej z tulei mocowania wózka. To częsta usterka E46 z tego rocznika o której dowiedziałem się dopiero po zakupie. Była akcja serwisowa klika lat temu. Zapewniam Cię, że pęknięcia te zostały zaspawane i wzmocnione blachą, że nie stanie się tam nic przez najbliższe 100lat i kosztowało mnie to 100zł. A "minę" to Ty masz pod maską, tylko się bronisz przed tym jak możesz, spychając rozmowę na boczne tory. Poczekaj, poczekaj, jeszcze klękniesz z wrażenia jak Ci się ten "pożal się Boże" V6 posypie. A komentarze o rzekomej muzyce traktora(szczególnie zimą, każdy będzie wiedział, o której do roboty jedziesz) i mocy tej V6tki są tak prawdziwe jak 150IQ Dody, byle co Cię objeżdża spod świateł no chyba, że się postarasz i naprawdę mocno wciśniesz pedał gazu, to może uda Ci się wybronić przed jakąś mocno sfatygowaną Astrą. Ciekaw jestem jeszcze Twojej miny w zakrętach jak Cię przeciążony żelastwem przód w krawężnik prowadzi i żadne Quattro nie pomaga. Oszukuj się dalej! Powodzenia!!
east-import Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 uwierz mi gówno wiesz:wink: a teraz sie pogrązasz jeszcze bardziej tymi programami w zestawie, tuning to nie boxy którymi handlujesz i ja od jutra moge również zacząć:polew: kable też moge sprzedawać żadna sztuka:facepalm: piszesz po raz kolejny to samo, "dbam to mam", "wszystko drozsze" człowieku konkrety!!!!!!!!!!! albo skończ juz swoje teorie i idź doradzaj by lali lepsze paliwo:grin: Kolego ja Boxami nie Handluję Tyko sprzętem i progami do ChipTuningu Jak i do Diagnostyki i Korekty. Żadne Boxy:naughty:No widzisz wreszcie ktoś mnie oświecił Że gówno wiem. Że magik to Magik i jego zdanie się liczy Bo Przeciesz 100zł kasuje to musi wiedzieć . Szkoda klawiszy na kogoś kto jeździ 1.9 traktorem a wypowiada się na temat v6 której nie maa zdanie o v6 ma zbudowane na Mitach i plotkach . Ja mam 2.5 jeżdżę i jest OK więc obalam ten mit
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 powiem Ci tak nie kebelek i program komputerowy tylko jakieś doswiadczenie sie ceni, sprzet jest tylko potrzebny do pracy, mając te kabelki nie bedziesz tym "magikiem" z dnia na dzień. a to że sobie cenia tyle i tyle to ich sprawa, na czyms trzeba zarabiać na zasadzie "Kiedy ja zarabiam ty szacujesz straty":hi: A teraz dbaj o swój pancerny 2,5, mam nadzieje że spotkamy sie niebawem w technicznym:grin: chyba że wczesniej sprzedasz auto bo staz masz krótki noi handlarz jesteś Szkoda klawiszy na kogoś kto jeździ 1.9 traktorem a wypowiada się na temat v6 której nie maa zdanie o v6 ma zbudowane na Mitach i plotkach . Mi też szkoda na kogoś kto jeżdzi 2,5 od niedawna, wypowiada sie o tuningach, nie mając z tym nigdy do czynienia:wink: noi dalej czekam na to Twoje "psuja sie tak samo" tylko co konkretnie
marekg Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Nie obalasz mitu. Żaden wyjątek nigdy nie obala reguły. Masz po prostu szczęście. Na tej samej zasadzie cholernego pecha mają ci, którzy ładują fortunę w remonty 1.9.
Arturoo Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Nie obalasz mitu. Żaden wyjątek nigdy nie obala reguły. Masz po prostu szczęście. Na tej samej zasadzie cholernego pecha mają ci, którzy ładują fortunę w remonty 1.9. Szczęście... ......trza sie nim cieszyć.... wysłane z one v
east-import Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 powiem Ci tak nie kebelek i program komputerowy tylko jakieś doswiadczenie sie ceni, sprzet jest tylko potrzebny do pracy, mając te kabelki nie bedziesz tym "magikiem" A czy ja mówię o kabelku. Opisałem sytuacje jakie mam co dziennie z Kupującymi sprzęt do chiptuningu i do diagnostyki. 60% Klientów nie potrafi poprawnie zainstalować Program na lapku nie mówiąc o korzystaniu ze sprzętu. A to przecież Fachowcy kupują na dotacje Unijne Może mam farta z tym 2.5 v6 Ale co dziennie widuje różne 2.5 na drodze Mam dużo Klientów Mechaników i u nich nie zalegają żadne 2.5 a zalegają Mercedesy bmw i dużo francuzów zalega w warsztatach. Z mechanikami , diagnostami mam styczność na co dzień z racji zawodu Tak jestem Handlarzem Tak zmieniam auta często . Nie kupuję auta na lata Auto to Gadżet,zabawka,skarbonka itd..
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 A czy ja mówię o kabelku. Opisałem sytuacje jakie mam co dziennie z Kupującymi sprzęt do chiptuningu i do diagnostyki. 60% Klientów nie potrafi poprawnie zainstalować Program na lapku nie mówiąc o korzystaniu ze sprzętu. A to przecież Fachowcy kupują na dotacje Unijne teraz juz niewiem o czym piszesz(ani o programach ani o kablach:grin:, wczęsniej zrozumiałem ze chodzi Ci o sprzedaż kabla z gotowcami "eprom", to zaczałes pisac o programach z kablami że: grubo płaca za program. Który kupuje się w zestawie wraz ze sprzętem. to akurat logiczne że kupuje sie konkretny kabel z softem:facepalm: co to ma wspólnego z klientami tych co kupowali ten kabel od Ciebie to juz niewiem , przecież ich(magików którym ty sprzedajesz) klient nie kupuje kabla tylko twór wykonany za posrednictwem twojego kabla. Teraz nachodzi pytanie kto gra bardziej w Hu, sprzedawca czy ten "magik"(Twój klient), skoro płaci grubą kase za cos(pewnie nie sprzedajesz tego w zestawie w takim razie skoro płaci grubą kase) co u producenta jest zestawem i w komplecie jest tańsze niz u ciebie prawdopodnie rozkompletowane, tak mozna zrozumieć twoja rozkmine Handluję sprzętem do Chip tuningu sprzętem warsztatowym i wiem coś na temat tych kupujących MagikówWiedzą tylko jak wyciągnąć kasę z naiwnych którzy grubo płaca za program.(napisałes że nie sprzedajesz boxów) Który kupuje się w zestawie wraz ze sprzętem(epromy mozesz kupić czyste zapisywalne bądź ściagnać gotowce) Jeden Klient zwraca całą inwestycję w program jak i w sprzęt Jeden klient. reszta to czysty zysk bez kwitów. Ty conajwyzej mozesz mieć cos takiego w ofercie i gniazdo do tego, są to programowalne pamieci a nie PROGRAMY:decayed: EOT wróćmy do 2,5TDI
Arturoo Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 powiem Ci tak nie kebelek i program komputerowy tylko jakieś doswiadczenie sie ceni, sprzet jest tylko potrzebny do pracy, mając te kabelki nie bedziesz tym "magikiem" A czy ja mówię o kabelku. Opisałem sytuacje jakie mam co dziennie z Kupującymi sprzęt do chiptuningu i do diagnostyki. 60% Klientów nie potrafi poprawnie zainstalować Program na lapku nie mówiąc o korzystaniu ze sprzętu. A to przecież Fachowcy kupują na dotacje Unijne Może mam farta z tym 2.5 v6 Ale co dziennie widuje różne 2.5 na drodze Mam dużo Klientów Mechaników i u nich nie zalegają żadne 2.5 a zalegają Mercedesy bmw i dużo francuzów zalega w warsztatach. Z mechanikami , diagnostami mam styczność na co dzień z racji zawodu Tak jestem Handlarzem Tak zmieniam auta często . Nie kupuję auta na lata Auto to Gadżet,zabawka,skarbonka itd.. mało kto ogarnia ten silnik....zapytaj o diagnozowanie tego silnika po logach....majster przeciętny to wie jak klocki zmienić Panie Kolego ,a nie wyczytać z logów co się dzieje z 2.5 ....wiem bo nieraz miałem doczynienia.....z takimi sytuacjami
kudalty66 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Po pierwsze, nie jest ono nowe, kosztowało 2 razy mniej niż Twoje, nie ma wyrwanego mostu tylko miała pęknięcia w okolicy jednej z tulei mocowania wózka. To częsta usterka E46 z tego rocznika o której dowiedziałem się dopiero po zakupie. Była akcja serwisowa klika lat temu. Zapewniam Cię, że pęknięcia te zostały zaspawane i wzmocnione blachą, że nie stanie się tam nic przez najbliższe 100lat i kosztowało mnie to 100zł. A "minę" to Ty masz pod maską, tylko się bronisz przed tym jak możesz, spychając rozmowę na boczne tory. Poczekaj, poczekaj, jeszcze klękniesz z wrażenia jak Ci się ten "pożal się Boże" V6 posypie. A komentarze o rzekomej muzyce traktora(szczególnie zimą, każdy będzie wiedział, o której do roboty jedziesz) i mocy tej V6tki są tak prawdziwe jak 150IQ Dody, byle co Cię objeżdża spod świateł no chyba, że się postarasz i naprawdę mocno wciśniesz pedał gazu, to może uda Ci się wybronić przed jakąś mocno sfatygowaną Astrą. Ciekaw jestem jeszcze Twojej miny w zakrętach jak Cię przeciążony żelastwem przód w krawężnik prowadzi i żadne Quattro nie pomaga. Oszukuj się dalej! Powodzenia!! Grzegorz, nie obrażaj Mojego i Syśka AKNa, bo one naprawdę jeżdżą i niejednemu wstydu narobiły, looknij do mojego wątku mam filmy do prowadzenia tez trzeba się przyzwyczaić to fakt, ale najważniejsze to dobre opony i sprawne amory, zero luzów itd mój AKN wbrew panujacym oponiom nie pali aż tak dużo, PL-UK średnio ok 6.5 l, u nas w koło komina ok 8.5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się