macisz12 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Witam, proszę o sprawdzenie logów. Auto po dłuższym postoju trochę dziwnie odpala, telepie silnikiem przy tym puszcza białego dyma. Po chwili się stabilizuje, chociaż do ideału mu daleko. Na ciepłym jest lepiej, pali normalnie, chociaż na wolnych też delikatnie trzęsie. Pozmieniałem oringi na pomkach, wyregulowałem pomki, ale widac nie wiele to pomogło. Wczoraj założony nowy filtr paliwa i powietrza i dziś rano to samo. Auto ponoć jest po programie, takie kupiłem. Na vagu błędów brak. Zauważyłem jeszcze, że bujanie silnikiem się nasila przy obrotach 1100- 1200. Objawy, które opisuje na wciśniętym sprzęgle, żeby nie było że to dwumasa. Logi dynamiczne Log (0 - 001,008,010) Log (6 - 013,018,023) Log (7 - 011,003,004) Tryb basic Log (0 - 003) Log (4 - 011) Statyczne Log (5 - 023,018,013) Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. Aha auto jest swapie pompy z 1,9. ---------- Post dopisany 27-05-2013 at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2013 at 16:42 ---------- Witam, dziś rano zrobiłem loga z porannego odpalania. Czy w grupie 018 powinny być takie wartości czy odrazu po odpaleniu powinny być 0. Log (0 - 001,013,018)
kingsoft-grucha Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Turbo do czyszczenia, trochę jest zabrudzone. odnośnie pracy silnika, sprawa prosta, trzeba zobaczyć w programie czy pompki które masz w aucie zgadzają się z bip'ami w programie.
przemik Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 ostatnią rzeczą ktorej bym sie czepił w tym aucie... to turbo...
kingsoft-grucha Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 to bardzo źle , bo jest co czyścić
macisz12 Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 No dobra chłopaki a czy to turbo może mieć coś wspólnego z tym porannym odpalaniem? A odnośnie czyszczenia czy jest to trudna robota, swapa zrobiłem sam więc czyszczenia też bym się podjął. I jeszcze jedno po czym stwierdziliście że turbo jest do czyszczenia, bo na dynamikę nie mogę narzekać. ---------- Post dopisany at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Turbo do czyszczenia, trochę jest zabrudzone. odnośnie pracy silnika, sprawa prosta, trzeba zobaczyć w programie czy pompki które masz w aucie zgadzają się z bip'ami w programie. Jeżeli sprawa jest prosta to podpowiedz jak to sprawdzić. ---------- Post dopisany 31-05-2013 at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 15:41 ---------- Witam, dziś podjąłem się czyszczenia turbinki, no i jak się okazało nie było co czyścić. Tylko leciutki nagar, wszystko pracowało leciutko, oczywiście jak już turbawkę rozebrałem to ją doczyściłem. Przy okazji sprawdziłem gruszkę, też sprawna. Po zabiegu zrobiłem logi: Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 013,023) Log (4 - 011) Log (5 - 010) Proszę w takim razie mi powiedzieć o co chodzi z tą turbinką, czemu tak późno wstaje. No i czy to może mieć coś wspólnego z tym telepaniem motoru, szczególnie po dłuższym postoju. A i zaraz po założeniu turbinki pierwsze odpalenie chmura dymu niebiesko-białego i telepanie, po chwili ustało, następne odpalenia już ok. Kurcze o co kaman, może ten program jest nie właściwy? Proszę o pomoc. Dzięki.
przemik Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 ostatnią rzeczą ktorej bym sie czepił w tym aucie... to turbo... Prorok jaki czy co.. :-) ---------- Post dopisany at 00:06 ---------- Poprzedni post napisany at 00:04 ---------- to bardzo źle , bo jest co czyścić :/
kingsoft-grucha Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 No dobra chłopaki a czy to turbo może mieć coś wspólnego z tym porannym odpalaniem? A odnośnie czyszczenia czy jest to trudna robota, swapa zrobiłem sam więc czyszczenia też bym się podjął. I jeszcze jedno po czym stwierdziliście że turbo jest do czyszczenia, bo na dynamikę nie mogę narzekać.---------- Post dopisany at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Turbo do czyszczenia, trochę jest zabrudzone. odnośnie pracy silnika, sprawa prosta, trzeba zobaczyć w programie czy pompki które masz w aucie zgadzają się z bip'ami w programie. Jeżeli sprawa jest prosta to podpowiedz jak to sprawdzić. ---------- Post dopisany 31-05-2013 at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 15:41 ---------- Witam, dziś podjąłem się czyszczenia turbinki, no i jak się okazało nie było co czyścić. Tylko leciutki nagar, wszystko pracowało leciutko, oczywiście jak już turbawkę rozebrałem to ją doczyściłem. Przy okazji sprawdziłem gruszkę, też sprawna. Po zabiegu zrobiłem logi: Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 013,023) Log (4 - 011) Log (5 - 010) Proszę w takim razie mi powiedzieć o co chodzi z tą turbinką, czemu tak późno wstaje. No i czy to może mieć coś wspólnego z tym telepaniem motoru, szczególnie po dłuższym postoju. A i zaraz po założeniu turbinki pierwsze odpalenie chmura dymu niebiesko-białego i telepanie, po chwili ustało, następne odpalenia już ok. Kurcze o co kaman, może ten program jest nie właściwy? Proszę o pomoc. Dzięki. jezeli na turbinie nie było nagaru i gruszka na turbo faktycznie jest dobra, nagraj serie na auto i sprawdź jak zachowuje się na serii. Turbo późno sie budzi i dlatego jest nagły wzrost cisnienia doładowania. Podmień ewentualnie zaworek N75 i pomiń zawór EGR. Robisz tak. Zakładasz N75 (np ze sprawnego auta) servo przewód spinasz na krótko z N75 (ta mniejsza rurka na zaworku), i przwód do sterowania turbo zapinasz normalnie. Sprawdź tak i zrób logi. Wężyki na testa musza byc nowe ---------- Post dopisany at 16:31 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ---------- Czy to turbo ci nie gwizda?? ---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ---------- Napisz też co dokladnie było waucie zrobione, czytałem coś oswapie wyżej?? napisz cos więcej
macisz12 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 Tak turbo mi gwizda i to tez mnie zastanawialo czy tak ma byc. auto kupilem po programie jedynie co ja zrobilem to swap pompy z 1.9 no i do tego powymienialem filtry a i oringi na pompkach bo myślałem ze to moze pomoc na to dziwne odpalwnie. Zaworku nie mam wiec bede musial kupic nowy i zrobie tak jak piszesz na nowych wezykach. A odpiety wezyk od serva zostawiam? Od n75 idzie jeszcze jedna rurka do takiej mniejszej gruszki. tego nie ruszac. a co to wogole jest egr? bo myslalem ze egr mam po drugiej stronie. ---------- Post dopisany 02-06-2013 at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2013 at 17:59 ---------- Przed zakupem n75 postaniwilem go sprawdzic miernikiem podcisnienia. Czy wskazywania sa ok ? Bo moze pompa vacum daje za male podcisnienie. https://www.youtube.com/watch?v=ef6no6EbCuE&feature=youtube_gdata_player ---------- Post dopisany 03-06-2013 at 08:24 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2013 at 19:50 ---------- Znalazłem jeszcze w dokumentach wykresik z hamowni. Może on jeszcze coś podpowie. ---------- Post dopisany 05-06-2013 at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 08:24 ---------- Zrobiłem test z pominięciem N75. No i to chyba nie jest jednak jego wina Log (16 - 011) Jakieś sugestie?
kingsoft-grucha Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Tą gruszkę podcisnieniową taką czarną montowaną na silniku doktorej idzie własnie ten wezyk tez pomiń. Nie pomijaj zaworka N75. zepnij tylko tak jak Ci powiedzialem imijając wszystki inne zaworki. Z zaworka N75 wychodza dwa krućce, jeden większy drugi mniejszy. Ten większy zapinasz bezpośrednio na gruszkę na turbinę, a ten mniejszy na servo przewód. Miałem taki przypadek tez kiedyś w firmie okazało sięze wczęsniej turbo było regenerowane i było źle zrobione. Po wzmianie na drugą używaną dobrą problem zniknął. Turbo nie powinno gwizdać, czy było regenerowane wczesniej Zrób jeszcze raz logi i wrzuć z n75 tak jak ci powiedziałem. Jak wkleisz tonapisz PW bo na forum żadko jestem bede widział że ktoś napisał. sprubuję ci pomóc
vauxhall95 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 przeciez 2.0TDI ma taka wade w programie ze z dolu kazdy przeladowuje wiec nie ma co szukac problemu.Na serii to samo.
macisz12 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 Czyli co szukam dziury w d... ? A co proponujecie zrobić, żeby pozbyć się tej turbo dziury? wymiana turbiny na inną załatwi sprawę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się