cabanmat 6 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam Od chwili kupna mam problem z moją jednostką... ma problemy z osiągnięciem temperatury roboczej 90*C. Dawałem kiedyś do elektryka samochodowego to wymieniał czujnik cieczy bo ponądź on był winny. Po wymianie się nic nie zmieniło... Silnik w dalszym ciągu osiąga 80*C i nie chce więcej... Co prawda osiąga temperaturę 90*C ale muszą być upały... Przykładowo... Na zewnątrz jest 30*C. Pokonuję autem trasę i na liczniku cały czas mam temperaturę 80 stopni. Zatrzymam się na światłach to wskazówka podskoczy do 90*C, ale jak ruszę to od razu spada do 80*C. Byłem u mechanika i mówił że termostat na 99% mam sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ciężko poszukać na forum ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Zawsze wygodniej/lepiej jak ktoś precyzyjnie wypowie się do danego problemu ---------- Post dopisany 29-05-2013 at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 19:43 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megster 0 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Mój kolega miał w A3 1.9 TDI problem z temperaturą - podobny do Twojego, tzn. z reguły nawet nie dochodziło do 90 stopni, a jak doszło, to w trakcie jazdy spadało na 80. Wymienił czujnik, ale się nie zmieniło. Winowajcą okazał się termostat, którego mechanik też nie obstawiał. Problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 termostat ci puszcza wwymien go jak najszybciuej \ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Hmm... kurcze mechanik mówił że termostat jest sprawny... sugerując się zimnymi przewodami u spodu... Tracę coś jeżdżąc silnikiem nagrzanym do 80 stopni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Zimne przewody będą, to nic dziwnego on przepuszcza tylko trochę płynu... Wymień i będzie spokój Tracisz sporo, bo i paliwo i to że silnik nie pracuje w temp. roboczej i szybciej się zużywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 W takim razie zapytam się jakie termostaty są polecane ? Wahler ? Mi mechanik mówił żeby tak jeździć... powiedział że lepiej żeby on był troszkę nie dogrzany niż zacznę kombinować raz lepiej przegrzeje silnik i głowica będzie do... Przy wymianie termostatu można by od razu wymienić płyn chłodniczy... Jedna banieczka koncentratu wystarczy do silnika ALH ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megster 0 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Mi mechanik mówił żeby tak jeździć... powiedział że lepiej żeby on był troszkę nie dogrzany niż zacznę kombinować raz lepiej przegrzeje silnik i głowica będzie do... To zmień mechanika, jeśli twierdzi, że wymiana termostatu doprowadzi do przegrzania silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwdziadzior 0 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 potwierdzam - zmien mechanika chlop nie ogarnia tematu chyba. Sam mam ten sam problem . Co do koncentratu musisz po szukac ile to ilu sie robi roztwor aby bylo ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Chcesz się upewnić co do termostatu to zloguj rozgrzany silnik w dwóch sterownikach : najpierw grupa 007 w sterowniku silnika czyli 01 Engine a następnie grupa 003 w sterowniku zegarów czyli 17 Instruments i od razu będzie widać czy termostat szwankuje czy coś ze wskaźnikiem temp. w zegarach jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Czujnik był wymieniany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 W takim razie zapytam się jakie termostaty są polecane ? Wahler ?Mi mechanik mówił żeby tak jeździć... powiedział że lepiej żeby on był troszkę nie dogrzany niż zacznę kombinować raz lepiej przegrzeje silnik i głowica będzie do... Przy wymianie termostatu można by od razu wymienić płyn chłodniczy... Jedna banieczka koncentratu wystarczy do silnika ALH ? kup termostat oryginał to przynajmniej bedziesz mial pewnosc ze bedzie trzymac te 90stopni bo te wszytskie zamienniki to albo trzymaja 95 stopni albo 85stopni choc czasem moze sie trafic taki ze trzyma te 90stopni..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekv6 1 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 W takim razie zapytam się jakie termostaty są polecane ? Wahler ?Mi mechanik mówił żeby tak jeździć... powiedział że lepiej żeby on był troszkę nie dogrzany niż zacznę kombinować raz lepiej przegrzeje silnik i głowica będzie do... Przy wymianie termostatu można by od razu wymienić płyn chłodniczy... Jedna banieczka koncentratu wystarczy do silnika ALH ? kup termostat oryginał to przynajmniej bedziesz mial pewnosc ze bedzie trzymac te 90stopni bo te wszytskie zamienniki to albo trzymaja 95 stopni albo 85stopni choc czasem moze sie trafic taki ze trzyma te 90stopni..... dokładnie, ori w ASO wcale nie są drogie do 1.9tdi.z tego co pamiętam to coś około 90zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Ja kiedyś dzwoniłem to zaśpiewali mi coś koło 135zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 nawet 80zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Do najbliższego ASO Audi mam ponad 100km w jedną stronę... Idzie kupić ori na allegro ? Hmm... ale za to blisko mam ASO Skody... można tam wbić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszm41 0 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Praktycznie w każdym aso grupy vw dostaniesz oryginalne czesci. Nie musi być koniecznie audi aso Gesendet von meinem LT28h mit Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 W Skodzie może być troszkę taniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 moze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi