aliena4 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Drodzy koledzy z racji tego, że w audi nigdy nie grzebałem, czy mógłby mi ktoś na zdjęciu silnika (po otwarciu maski od frontu) zaznaczyć w którym miejscu znajduje się: - przepustnica - odma - dolot Mam problem z falującymi obrotami i muszę to naprawić, ale z audi nigdy nie miałem styczności, ponieważ poprzednim moim autem była corolla
aliena4 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 To jest wspaniały urok tego forum, że pomoc przychodzi błyskawicznie, dziękuję Wam za zdjęcia i taka jeszcze jedna moja prośba, wskaże mi ktoś -regulator na listwie wtryskowej?
ja74687 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Pożyczyłem zdjęcie kolegi Marko42, zielonym kółkiem zaznaczyłem ci regulator
wojtek79 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 A tu regulator w zbliżeniu (zaznaczony kółkiem)
aliena4 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 Bardzo wam dziękuję, jutro kolejny dzień pracy przy aucie, mam nadzieje że efekt końcowy będzie dobry, baaaa bardzo dobry
Marko42 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Bardzo wam dziękuję, jutro kolejny dzień pracy przy aucie, mam nadzieje że efekt końcowy będzie dobry, baaaa bardzo dobry a coś się dzieje z regulatorem ? jakieś objawy dziwne?
aliena4 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Dużo pali, bardzo dużo bo w granicach 12l/100km i z rury wydechowej delikatny biały dymek i zapach paliwa. Koledzy mówią że to regulator
wojtek79 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Podjedź do jakiegoś mechanika i niech Ci sprawdzi ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym. Niech sprawdzi jak sie zmienia ciśnienie paliwa po odpięciu wężyka podciśnienia od regulatora. Inaczej nie dowiesz się czy regulator jest sprawny, chyba że podmienisz gdzieś na sprawny i pojeździsz kilka dni. Na ten przykład u mnie mam ciśnienie 3,5 bar a jak odepnę wężyk od regulatora to mam 4 bar.
wojtek79 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Tak, mam prawidłowe, a dokładnie to mieści się w przedziale w jakim powinno. U ciebie można by jeszcze sprawdzić czasy wtrysku i można by wyczyścić przepływomierz powietrza bo on też może mieszać.
aliena4 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Dobra czyli kolejne zadania przedemną, a więc tak: Jak sprawdzić ciśnienia i czasy wtrysku? przez VAG? Czyszczenie przepływomierza? Może ktoś krótko opisze i da jedno zdjęcie co gdzie i jak? Jutro będę walczył z tylną belką i tulejami
Marko42 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Dobra czyli kolejne zadania przedemną, a więc tak:Jak sprawdzić ciśnienia i czasy wtrysku? przez VAG? Czyszczenie przepływomierza? Może ktoś krótko opisze i da jedno zdjęcie co gdzie i jak? co do przepływki to odpinasz kabelek wyciągasz przepływomierz odkręcasz taką blaszkę - patrz zdjęcia będziesz miał wtedy widoczne takie druciki psikasz to preparatem do czyszczenia np. LIQUI MOLI ( oczywiście nie dotykając tych drucików niczym innym ) czekasz aż całość wyschnie skręcasz do kupy i gotowe co do ciśnienia - patrz post wyżej trzeba zmierzyć
aliena4 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ok, no to będę miał co robić może nie dzisiaj bo mocno pada, ale jutro Co się stanie jak dotknę drucików?
Marko42 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ok, no to będę miał co robić może nie dzisiaj bo mocno pada, ale jutro Co się stanie jak dotknę drucików? dotykając np palcami czy czymś tam innym mogą ulec uszkodzeniu powodując błędne wskazania przepływu powietrza i przepływa aut dlatego używa się tego preparatu w spreyu tzw ingerencja bezkolizyjna
wojtek79 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Ciśnienia w układzie wtryskowym nie da się sprawdzić przez VAG. Sprawdzenie polega na wpięciu manometru w układ wtryskowy. Co do czyszczenia przepływomierza to ja odpiąłem od niego kostkę z kabelkami a następnie odkręciłem wkręty i wyciągnąłem ten element do czyszczenia. Na zdjęciu zaznaczyłem wkręty te co odkręcałem. Po wyjęciu popsikaj drucik preparatem ale nie dotykaj niczym żeby nie uszkodzić.
aliena4 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zrobiłem z tym przepływomierzem tak jak pisaliście, ale cholera przejechałem 100km ostatnio i zalałem znowu do pełna 12l, coś tutaj nie gra. Używałem tego Liqui Moly Benzin System Pflage, ochrona systemu wtrysku 300ml - LIQUI MOLY ---------- Post dopisany 10-06-2013 at 07:44 ---------- Poprzedni post napisany 07-06-2013 at 21:01 ---------- Jakiś pomysł ?
wojtek79 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 1: podłącz w końcu VAG, sprawdź czasy wtrysku na zimnym i na gorącym 2: czy temparatura silnika na wskaźniku pokrywa się z temperaturą pokazaną na VAG? 3: sonda lambda żyje? 4: czy silnik łapie temperaturę :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się