MeRa Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 jak w temacie po wymienie koncowki drazka i lacznika stabilizatora moja kierownica jadac prosto jest lekko skrecona na prawo napiszcie co tu poprawic bo wejdzie to w zakres uslugi jak dobrze wytlumacze to w warsztacie dziekuje i pozdrawiam
mcm Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 zbieżność ustaw bo szkoda opon PS uzupełnij profil
Wąski Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 A co za warsztat który podstawowych zasad nie zna Zmień go natychmiast, koszt zbieżności ok 150 zł
angelo77 Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 Jedź do nich z reklamacją. Najpierw ustawia sie kierownicę w pozycji do jazdy na wprost, później się ją blokuje, a na końcu ustawia zbieżność.
TOM77 Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Dziwi mnie to jak takie warsztaty mogą funkcjonować, co będzie gdy się wezmą za coś poważniejszego aż strach pomyśleć
mlodyy Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 bo to nie byl warsztat i mechanik tego nie robil tylko przyslowiowy kowal zrobic aby bylo i do przodu
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 tak to jest ucza sie robic samochody skurkowance naszym kosztem...
Yelo Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Sprawdź, czy jak puścisz kierownicę na prostej drodze (w tej pozycji do jazdy na wprost), to auto ściąga. Jeżeli nie ściąga, to opony nie będą krzywo zdzierane.
domelq Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 POdstawą przy takim zabiegu jest ustawienie zbieżności
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się