basik9634 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 witam mam pytanie odnośnie kodów błędów bo mi sie pokazały ale nie mam pojęcia co one oznaczają czy ktoś ma możliwość mi pomóc? 16486 i 16518
Marc!n Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 16486 - Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia 16518 - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału potrzebne logi dynamiczne przepływki i sonda/przewody od sondy do sprawdzenia i na przyszłość taki temat pisz w dziale diagnostyka VAG:wink:
eu4yaon Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 najpierw napisz czy masz jakieś objawy. Skasuj błedy i sprawdź za jakis czas czy sie nie pojawiają. 16486 - Mass Air Flow Sensor (g70) przepływka-może styki nie łączą 16518 sonda lambda, masz gaz?
basik9634 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 tak mam gaz sekwencyjny ---------- Post dopisany 01-06-2013 at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2013 at 11:40 ---------- objawy byly takie ze samochód byl jak by slaby ale juz znalazłem przyczynę okazało sie ze jakiś imbecyl co posiadał wcześniej ten samochód wyją bezpiecznik od tych podzespołów w jakim celu tego nie mogę ogarnąć
Kejsi Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 A to pewnie że myślał że przpepływka walnięta i ją odłączył przed sprzedażą bo bez niej chodzi lepiej jak z nią. Ale teoria trochę się nie sprawdza bo samochód chodzi dobrze tak?
Magicbattle Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 ciekaw jestem gdzie jest bezpiecznik od sondy i przeplywki??
basik9634 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 w moim silniku jest na numerku 29 ty masz inny silnik wiec może byc całkiem co innego i zapewne masz dwie sądy do tego ---------- Post dopisany at 02:41 ---------- Poprzedni post napisany at 02:38 ---------- kejsi jesli chodzi o prace bez tego bezpiecznika to nie było za idealnie bo brakowało mu tej werwy nawet przy ruszaniu a teraz jest o niebo lepiej
Marc!n Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 skoro teraz jest lepiej to skasuj błędy i jak nie wrócą szybko to powinno być dobrze. Ale z tym bezpiecznikiem to faktycznie dziwne że tak montowali.
eu4yaon Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 w moim silniku jest na numerku 29 ty masz inny silnik wiec może byc całkiem co innego i zapewne masz dwie sądy do tego---------- Post dopisany at 02:41 ---------- Poprzedni post napisany at 02:38 ---------- kejsi jesli chodzi o prace bez tego bezpiecznika to nie było za idealnie bo brakowało mu tej werwy nawet przy ruszaniu a teraz jest o niebo lepiej ile amperowy bezpiecznik tam siedzi?
basik9634 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 zółty chyba 20 jak sie nie mylę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się