ojek Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam, czeka mnie wymiana wałków rozrządu i tu pada pytanie gdzie i jakiego producenta kupić żeby za dużo nie beknąć a kilka lat pojeździć./ Pozdrawiam * prosimy o stosowanie wlasciwego prefixu [Musashi]
krzysiek23 Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 tylko ori lub regeneracja innych niedostaniesz
Gość Trzeniu Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 są nie ori ale to podobno straszny syf , czytałem jak komuś padły po 30k przebiegu także sobie daruj ori to ori , kupisz i masz spokój na kilkaset tysięcy km pod warunkiem utrzymania silnika w doskonałej kondycji przez cały okres użytkowania ( np.oleje , filtry itd.na czas ...) jeśli jednak chciałbyś zregenerować to znajdz namiar na Świątka , gdzieś czytałem że regenerują za ok 1700-1800 z gwarancją ale jaką to Ci nie powiem. mam nadzieję że pomogłem
Piotruś Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 Pozwolę sobie dodać, że niezbywalnym warunkiem utrzymania wałków starszej generacji we wzorowej formie jest wymiana hydropopychaczy (+ weryfikacji dźwigni oraz podkładek) "co rozrząd" (czyli co 120 tyś.km.) . Wałków zregenerowanych u "Świątka" nie trzeba się obawiać. Są bardzo wytrzymałe pod warunkiem, że zdecydujemy sie na usługę regeneracji własnych części, o których wiadomo, że nie uległy kolizji tłoków z zaworami, że nie były wcześniej druciarsko napawane, etc ... . Niedogodnością tej "metody" jest okres oczekiwania - nie mniej niż dwa tygodnie ... . Cena detaliczna: 1440 ... . W nadchodzącym tygodniu będę (po raz pierwszy) zakładał nowe calkiem wałki produkcji "made in Świątek" i nie mam żadnych obaw o zadowolenie usera z podjętej decyzji ... .
Musashi Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 tylko ori lub swiatek do tego wymiana hydrauliki, podkladek oraz dzwigni posrednich. kazda zaoszczedzona zlotowka zemsci sie wielokrotnie w przyszlosci !
kudalty66 Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 Ja wymienialem caly zestaw, ori walki popychacze i wszystkie podkladeczki i odma, przejechalem juz ponad 30 tys km, zagladalem teraz bo wymienialem podkładki pod wtryskami które niestety mechanik powinien wymikenic podczas wymiany walkow, takze podwojna robota, no ale waleczki po tym przebiegu wygladaja idealnie,. Koszt ori spory, ale teraz polecalbym rozejrzec sie za ori w niemieckich serwisach, przy tym kursie euro moze sie oplacac, pozdrawiam
Flyer Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 są nie ori ale to podobno straszny syf , czytałem jak komuś padły po 30k przebiegu także sobie daruj Te z allegro wytrzymuja podobno do 500km...
Musashi Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 są nie ori ale to podobno straszny syf , czytałem jak komuś padły po 30k przebiegu także sobie daruj Te z allegro wytrzymuja podobno do 500km... to heavy duty
Piotruś Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Właśnie dotarły do mnie nowe wałki " Made in Świątek ". Pooglądałem dokładnie, trochę pomierzyłem ... i już wiem, że z dniem dzisiejszym każdemu następnemu klientowi - w pierwszej kolejności - będę polecał takie rozwiązanie, a dopiero w następnej kolejności regenerację . W żadnym przypadku nie chcę powiedzieć, że trwałość elementów zregenerowanych "u Świątka" rodzi jakiekolwiek obawy jakościowe, lecz "te nowe" przekonują mnie jeszcze bardziej . Pozdrawiam. Piotr
ojek Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam, dzięki wszystkim za info dzisiaj wysłałem swoje wałki do regeneracji u Świątka natomiast mam jeszcze pytanie czy wie może ktoś jaki przebieg można zrobić na tych wałkach. Z góry dzięki.
Piotruś Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 czy wie może ktoś jaki przebieg można zrobić na tych wałkach. Dobre pytanie ... . Sam chciałbym to wiedzieć, lecz samochody po wymianie wałków na zregenerowane "u Świątka" i jednocześnie zadbane serwisowo (regularny pomiar ciśnień w skrzyni korbowej, właściwy olej, hydropopychacze wymienione na czas) - jak dotąd nie wykazują żadnego zużycia "na krzywkach" ... . Oczywiście rozpisuję się wyłącznie o egzemplarzach, które pokonały od naprawy 150 - 180 tkm ... . Piotr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się