Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po puszczeniu gazu " grzechotka" ?


dean86

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanko w moim a4 1.8t po puszczeniu gazu gdy spadają obroty słychać taką grzechotkę, coś jak w rowerze górskim kręcimy pedałami do tyłu gdy dodam gazu przestaje czy to jakiś czujnik czy samo-napinacz czy coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięgno klapki WG co to znaczy? a raczej co to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj dzwięk i wrzuć dla porównania czy taki sam jak u mnie.Jak tak,to masz mój temat i poczytaj co fachowcy doradzili-jak to można naprawić http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/terkocze-pierdzi-zejsciu-obrotow-243659/ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie coś takiego.... taki dźwięk jak u Ciebie a po podpięciu mam też błąd związany z czujnikiem N75 jak będę miał auto to nagram bo w tym momencie mam przekładnie w regeneracji:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbulum nie musisz wyciągać,ale miejsce musisz sobie zrobić-najlepiej kolektor zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podciagniecie nie musi dac ci efektu, bo moze grzechotac tez kiedy klapka jest otwarta wiec lepiej delikatnie ją podklepac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok.dzieki za podpowiedzi najpierw podciagne i zobacze jak bedzie

---------- Post dopisany 29-06-2013 at 09:43 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2013 at 13:02 ----------

wczoraj dokonałemn zabiegu i nareszcie cisza podciagnieta o grubosc nakretki jeszcze raz dzieki wszystki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też problem rozwiązany... tylko zająłem sie tym głębiej wyciągnąłem też turbinę , co sie okazało w cześć gorącej czyli wylotowej jest talerzyk od tego cięgna co idzie do gruszki taż miał duży luz wiec od razu zrobiłem i to ale faktycznie głównym problemem jest cięgno duży luz skręciłem, odczuwam że troszkę niżej bierze turbina lepiej autko ciągnie niestety jednym minusem jest blow off przy szybszym przyspieszaniu już prz 2tys obrotów potrafi upuścić powietrze a niestety nie mam regulacji w nim co jest troche denerwujące jak cały czas słychać pss no chyba ze cie delikatnie jedzie to nawet się nie odzywa dzięki wszystkim za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość aby ten talerzyk od zaworu WG rozsypał się i spadł do środka po dotknięciu palcem? Interesuje mnie też czy jeżeli będę musiał wyciągać turbinę to będę musiał spuszczać olej czy tylko sam płyn chłodzący?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy, ja wyciagam turbine razem z przewodem spustowym oleju ktory idzie do dna miski i do tego trzeba zlac olej, nie wiem czy da sie go odkrecic normalnie przy turbinie nie wyjmujac jej, klapki czesto sie gubia i powoduje to ze auto jezdzi jakby nie bylo turbiny, nie wiem czy da rade w ogole znalezc nową klapke aby moc ja sobie wsadzic zamiast starej, zwykle wymienia sie całą muszle gorącą bądź nawet całe turbo na inne uzywane

ostatecznie jak klapka ci sie nie zgubila, mozesz wyjac katalizator razem z rura kolektorową i probowac wsadzic klapke ponownie zaklepujac jej nit aby znowu nie spadala, bo od katalizatora dojscie do niej jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wpadł ten talerzyk gdzieś dalej to może coś uszkodzić jak go nie wyciągnę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, conajwyzej zatrzyma sie na siatce katalizatora jesli jeszcze ona jest i bedzie ci blokowal wydech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wymieniłem całą cześć gorącą i zamontowałem turbo. Po rozgrzaniu zaczęło dymić w okolicach kolektora. Biały dym nie śmierdzi spalinami czy możliwe, że wypalają się płyny (olej , płyn chłodniczy) którymi zalałem turbo? Kolejnym problemem jest brak mocy taki jak przed wymianą i jakieś syczenie tylko podczas jazdy bo przy podniesionej masce po przegazowaniu tego nie słychać. Wymieniłem także przepływomierz i zastanawiam się czy się go jakoś adaptuje, jeśli tak to proszę o jakąś podpowiedź jak to zrobić. Proszę o rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do dymu to na pewno wypalają sie płyny standard odnośnie syczenia może jakieś podciśnienie nie zostało podpięte? dobrze by było zlokalizować , jakieś błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...