juleknotdead Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 mam pytanie czy jeżeli na desce oraz vagu pokazuje 90c a na klimatronicu (kanał 51)około 100c to jest powód do zmartwień.dodam że pali 8-9litrów gazu błędów żadnych nie ma a na kanale 49 jest 0.
Bulik Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 mam pytanie czy jeżeli na desce oraz vagu pokazuje 90c a na klimatronicu (kanał 51)około 100c to jest powód do zmartwień.dodam że pali 8-9litrów gazu błędów żadnych nie ma a na kanale 49 jest 0. tez było (licznik zaokrągla temp.zawsze jest kilka stopni różnicy)
cacek89 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 koledzy w sobote prowadze fure na wymiane termostatu, mechanior powiedzial zebym sam kupil tylko zapomnialem dopytac go czy idzie pod niego jakas uszczelka ktora bede musial kupic osobno czy ewentualnie moze dostane ja razem w komplecie z termostatem? a i jeszcze jedna kwestia jak nie wahler to co?
MATIUS Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 uszczelka jest w komplecie kolego do tego kup sobie nowy płyn chłodniczy do obiegu wchodzi 6L np Cooler cena ok 35zł za 5 L jeśli nie wahler to Ori jakiś kolega sprzedawał termostat od AEB to chyab to samo bo kupił 2 razy ten sam jest w dziale sprzedam napisz może kupił ori i sprzedaje po kosztach ile mechaniki kszyczą za wymiane termostatu w łodzi...bo mój brat jak kiedyś pojechał do takich fachmenów to krzykneli 100zł ale jak zobaczyli jak pordzewiałe są sróby to odpuścili... fachowcy w kóńcu sam mu zmieniłem pod Blokiem
cacek89 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 uszczelka jest w komplecie kolego do tego kup sobie nowy płyn chłodniczy do obiegu wchodzi 6L np Cooler cena ok 35zł za 5 L jeśli nie wahler to Ori jakiś kolega sprzedawał termostat od AEB to chyab to samo bo kupił 2 razy ten sam jest w dziale sprzedam napisz może kupił ori i sprzedaje po kosztach do soboty i tak juz nie zdaze z przesylka itd a do przeplukania ukladu co wziasc? [br]Dopisany: 10 Luty 2011, 20:31_________________________________________________No mi tez powiedzial moj mechanik 100zl bo mowi ze roboty jest sporo, to co kreci? Mowisz nie jest ciezko?
MATIUS Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 dla mnie nie czy adr czy adp robiłem już to nie raz... masz kanał to dobrze nie masz kanału to auto na lewarki tzn przód i też idzie zrobić kwestia zdolności mechaniczno manualnych a czy 100zł to dobra cena...hmm dla jednych dobra dla innych dużo kwestia zasobności portfela:) bo roboty jest na max 1godzine i to jescze z dobrym Browarem ja tam swojego niczym nie płukałem tylko wyczyściłem zbirniczek płynu chłodniczego...
cacek89 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 to termostat od dolu sie wymienia?? bylem przekonany ze on jest przy pompie hamulcowej
MATIUS Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 w naszych motorach ADR termostat jest przy pompie wody dojście od dołu jest i całe szczęśćie bo nie musisz ruszać rozrządu jak np w inncyh motorach w a4 np v6
cacek89 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 w naszych motorach ADR termostat jest przy pompie wody dojście od dołu jest i całe szczęśćie bo nie musisz ruszać rozrządu jak np w inncyh motorach w a4 np v6 Ale pompy wody sciagac nie trzeba?
Bulik Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 w naszych motorach ADR termostat jest przy pompie wody dojście od dołu jest i całe szczęśćie bo nie musisz ruszać rozrządu jak np w inncyh motorach w a4 np v6 Ale pompy wody sciagac nie trzeba? :no: chwila strachu
cacek89 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 w naszych motorach ADR termostat jest przy pompie wody dojście od dołu jest i całe szczęśćie bo nie musisz ruszać rozrządu jak np w inncyh motorach w a4 np v6 Ale pompy wody sciagac nie trzeba? :no: chwila strachu Ni chuchu nie rozumiem- jakis malo kumaty jestem
MATIUS Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 nie pompy wody nie sciągamy kolego koniec of top bo nas mod przegoni za te dyskusje
Bulik Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 w naszych motorach ADR termostat jest przy pompie wody dojście od dołu jest i całe szczęśćie bo nie musisz ruszać rozrządu jak np w inncyh motorach w a4 np v6 Ale pompy wody sciagac nie trzeba? :no: chwila strachu Ni chuchu nie rozumiem- jakis malo kumaty jestem tam jest przykręcony termostat (na dwie 6ki śruby)....20 min roboty 1-mała grzechotka 2-jakaś przedłużka 3-giedorek 10 4-piwo 5-chęci :decayed:
MATIUS Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 jak masz kolego kanał i czas to mogę za dobrą flaszkę ci pomóc
cacek89 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 no wlasnie kanalu brak a pozatym teraz znowu taka pogody ze szok, bez warsztatu ani rusz... dzieki za pomoc, ale dzis wieczorem wstawiam juz fure do majstra pozdrowiam
mas0n Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 a czy 100zł to dobra cena...hmm dla jednych dobra dla innych dużo kwestia zasobności portfela:) bo roboty jest na max 1godzine i to jescze z dobrym Browarem Zależy w jakim silniku. W AHL mam termostat pod alternatorem który trzeba było odkręcić, we 2 mechaniorów męczyli sie godzinę (przy mnie i nie opieprzali sie). Za robociznę zapłaciłem 90zł. Przy zwyczajowym ułożeniu termostatu robocizna to ok 50zł. A cena wehlera u mechaników to 70zł.... I tak sie opłaca, w ok 1,5 tys km sie zwróci
cacek89 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 No ja juz jestem po wymianie termostatu, wymiana 100zl termostat wahler 40zl No i wskazowka temp wreszcie stoi w pionie. Moge liczyc na mniejsze spalanie? Do tej pory przy spokojniej jezdzie w cyklu mieszanym 10 litrow (temp ok 75*) Mechanior wymienil mi tez plyn chlodniczy tylko na czerwony g11
MATIUS Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 napewno będzie mnie palił i silnik będzie wreście dogrzany
cacek89 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 A co do plynu to lipa straszna ze wlal czerwony (podobno mniej żrący) nie zielony ori? Czy nie ma wiekszego znaczenia?
nyper Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Chciałbym wyjaśnic sprawe czujników, po przeczytaniu 26 stron było to niejednoznaczne. Na przykładzie silników ADP 1.6 , wystepuja wersje z dwoma lub jednym czujnikiem, ten 4-pinowy jezeli jest sam to wiadomo ze daje informacje na wskazniki i do klimatronika w oryginalne był u mnie czarny z szarą obwódką z logiem oooo nr 958919501A, zamienniki sa chyba zielone i niebieskie bo pojawiaja sie na aukcjach w drugim wariancie dodatkowy czujnik 2-pinowy daje sygał tylko do ECU i jest on niebiesko szary numeru nie pamietam ale z ETKI jest 025906041A. 4-pinowy działa wtedy tylko na zegary nawet po wypieciu tego 2-pinowego. W kazdym razie nie ma co sie sugerowac kolorami czujników tylko numerem i rodzajem wtyczki. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się