Lolo-Krk Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 ja mam z Tylu 255, pogadaj z kolegą Devastation.Swoja drogą skad pewność ze masz k03s? Patrzyles na tłoczenia na muszli albo na tabliczke znamionowa turbiny? Pojecie k03s jest czasami inaczej tłumaczone np. w usa k03-005 to niby k03 natomiast k03-029 to już dla nic k03s. Ty pewnie masz k03-029... Prawdziwe k03s to k03-073. Może masz rację, sprawdzę jeszcze dokładnie, choć w aso w krakowie jak byłem na przeglądzie to twierdzili że mam K03s ale na jakiej podstawie to stwierdzili to nie wiem:) ---------- Post dopisany at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany at 17:06 ---------- Co myślicie o tym kolektorze? Kolektor wydechowy AUDI 1.8 2.0 TURBO K03/K04 da to coś przy seryjnym turbo lub po zmianie na K04-15?
Dev Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 AJL ma zwykle turbo K03-005 Tylko BEX mial K03-073 (K03S) Na K04-015 nie bylo wypuszczane seryjnie zadne auto.
Lolo-Krk Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 AJL ma zwykle turbo K03-005Tylko BEX mial K03-073 (K03S) Na K04-015 nie bylo wypuszczane seryjnie zadne auto. Aha chyba że tak, to jaka turbina z rodziny K04 podejdzie p&p pod mój silnik bo w tym momęcie to już mam mętlik:) każdy mi mówi żebym szukał turbiny z Audi TT co miało seryjnie 225Km wiec już sam nie wiem
Inkognito Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 z tt nie będzie Ci pasować p&p bo w tt masz silnik w poprzek i jest tam wszystko inaczej ustawione
Lolo-Krk Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 a była jakaś K04 wzdłuż montowana? i co z tym kolektorem co pytałem wyżej
Inkognito Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 jakaś była ja u siebie miałem chinola a ten kolektor hmmm trochę drogi i pytanie po co Ci on i w jaką moc celujesz??
pioteros Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 w AJLu tym bardziej przedliftem nigdy nie było seryjnie innego turba jak K03 więc albo ktoś ci ją zmienił wcześniej, albo w ASO siedza ludzie nei mający pojęcia o twoim aucie spisz numer seryjny z muszli zimnej i będzie jasne a jeśli faktycznie masz K03 to możesz też kupić używkę K03-029 i na przykład zrobić z niej hybryde K03S, co wyniesie cię ok 500zł + 1200 przeróbka, wcale nie dużo gorsze turbo niż K04, co na dobrych wtryskach i programie da ci te 220-230KM
Lolo-Krk Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Hmmm nie głupi pomysł, nie mam jakiś wygórowanych życzeń, mam puki co serię a dokładnie to na hamowni wyszło 178,8km i autko służy mi do normalnej codziennej jazdy i chciałbym choć odrobinę żeby się lepiej odpychał i fajnie było by mieć tą 2 na początku ale znowu też bez żadnych warjacji typu Mega wielki garett + zakucie:) dlatego szukam jakieś turbiny żeby była p&p, może kolektor zmienic,wtryski,program i chyba tyle
pioteros Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 k03s i program i koniecznie wieksze wtryski bo seryjne w AJLu sa malutkie i bedziesz mial to czego oczekujesz wedlug mnie nie warto doplacac 1500zł dla 10KM jeśli wybiera się pomiędzy K03S a K04
krzysiekml Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 przecież Tomek Ci pisał że k04 nie było montowane w serii a kto Ci pisał że od tt pasuje szukaj z bex-a lub k04-15 (Zyczę powodzenia) zostaje hybryda lub nowa k04-15 tak na szybko kolektor seryjny do 240KM da radę
Remik-A4 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 nowe K03s 5szt. KKK K03-073 53039880073 - Audi A4 1,8T Motor BEX 190PS | eBay K04-015 to juz wiesz gdzie dostac... a jak chcesz sprawdzona hybryde, ktora daje tyci wiecej niz ori K04 to za oceanem czaka Franek FrankenTurbo pamietaj, ze musisz kupic jeszcze HFC lub ryrke pisales, ze sa inne graty i uklad wydech... czyli tzw. Cat back a to NIE wystarczy.
Lolo-Krk Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 nowe K03s 5szt. KKK K03-073 53039880073 - Audi A4 1,8T Motor BEX 190PS | eBayK04-015 to juz wiesz gdzie dostac... a jak chcesz sprawdzona hybryde, ktora daje tyci wiecej niz ori K04 to za oceanem czaka Franek FrankenTurbo pamietaj, ze musisz kupic jeszcze HFC lub ryrke pisales, ze sa inne graty i uklad wydech... czyli tzw. Cat back a to NIE wystarczy. Właśnie wtryski już mam 420cc, tipa i wydech, brakuje tylko DP i ewentualnie turbo i oczywiście program, jak coś pominełem to poprawcie ---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ---------- A i Fimica będę montował w lipcu:)
pioteros Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 sa jeszcze hybrydy pod 280-290KM na K04 Turbosprężarki Hybrydowe
Remik-A4 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 tak z ciekawosci bo to bdb wynik 280-290 KM ile osob wlasciwie smiga na takich hybrydach K04 z firmy, ktora proponujesz ? Hybryda od FrankenTurbo jest sprawdzona jak pisalem z wielkim pozytywem, ludzie smigaja juz kilka lat to nie jest 10-50 osob lecz sporo wiecej aby byla jasnosc Osobiscie preferuje sprawdzone graty, tym bardziej turbiny a wiadomo jak to bywa z hybrydami
pioteros Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Nie wiem tak naprawdę, gwarancje dają więc może jakieś badziewie ostatnie to to nie jest no ale też ma inne wyjście na dp więc nie jest plug n play
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 a była jakaś K04 wzdłuż montowana? ja pier....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się