Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Które jarzma pasują P&P do A4 B5 na tarcze 312mm?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ema.

Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem ot taka informację:

Jarzma, które dostaniemy do A4 B5 od następujących aut grupy VAG:

Golf IV 1.8T 180 AUQ / 2.3 170KM AQN / 2.8 204KM AQP AUE BDE

S3 209KM AMK / APY BAM

Leon 1.8T 180KM APP AUQ / 209KM AMK / 225KM BAM / 2.8 AUE

New Beetle 1.8T 180KM AWP BNU / 2.3 170KM AQN

Toledo 1.8 T APP AUQ / 2.3 170KM AQN

Octavia RS 1.8T 180KM AUQ /

Superb 2.8 193KM AMX / 2.5 TDI 155KM AYM / 163KM BDG

A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH do 2002r.

Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH

TT 8N 1.8T 150KM AUM / 163KM BVP / 180KM AJQ APP ARY AUQ / 190KM BVR / 224KM APX BAM / 240KM BFV

I teraz moje pytanie: Czy faktycznie jarzma pod tarcze 312mm od ww aut bedą pasic P&P do A4 B5???

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

zapodaj sobie ETKĘ i poszukaj

na pewno A6 C5 i passat, na jarzmach musi byc wybity nr 451

będą pasowac tylke te z małym rozstawem czyli 94 mm taki jak ten:

f972fa7b5180214b.jpg

sorry że Ci nie odpisałem bo zapomniaelm :facepalm:

Opublikowano
zapodaj sobie ETKĘ i poszukaj

na pewno A6 C5 i passat, na jarzmach musi byc wybity nr 451

będą pasowac tylke te z małym rozstawem czyli 94 mm taki jak ten:

http://images50.fotosik.pl/1362/f972fa7b5180214b.jpg

sorry że Ci nie odpisałem bo zapomniaelm :facepalm:

Spoko, zdarza się. ;-)

ETKA jest - wersja 7.0.

Wymiarów tam nie ma i też nie wiedziałem jaki ORI numer podejdzie... Teraz już co nieco wiem.

I takie z d*py pytanie: czy wszystkie zaciski od aut z tarczami 312mm są takie same???

Nr jest bardzo zbliżony, różni się pierwszymi trzema znakami np: Passat i Audi A6 ma zacisk 4B0 615 123, Golf 8B0 615 123, Leon i TT 8N0 615 123...? Z jarzmami jest podobnie...?

Opublikowano

Roznia sie nie tylko zaciskami a i klockami.

We wtorek moze cos mi wpadnie to sie odezwe.

Opublikowano
Roznia sie nie tylko zaciskami a i klockami.

We wtorek moze cos mi wpadnie to sie odezwe.

Czyli np z BAMa zaciski nie podejdą pod jarzmo z A6?

Opublikowano

Tego nie wiem. Trzeba sprawdzac na aucie.

Opublikowano

jarzma pod tarcze 312mm np. w A6 C5 i S3 są takie same, różnią się zaciskami to fakt, w samochodach tych na płycie golfa IV zacisk jest mniejszy i ma mniejszy tłoczek dlatego dobrze jest przełożyć zacisk ten większy od większych aut (B5, C5) bo wiadomo, większy tłoczek to większy nacisk na klocek

zaciski obydwa pasują zamiennie, bo i jarzma są identyczne

trzeba tylko uważać na jarzma 312mm które były później pod aluminiowe zwrotnice bo miały większy rozstaw 145mm ale to widać na zdjęciu odrazu (są dużo szerzej niż śruby montażowe zacisku do jarzma)

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ----------

jako rarytas możesz też dodać zaciski AP Racing od IBIZY Cupry, są to 4 tłoczkowe zaciski z rozstawem 94mm które pasują plug'n'play pod nasze stare zwrotnice z B5 i tarcze 312mm

a jeśli coś większego plug'n'play - to jarzma i zaciski z Golfa IV R32 / TT 3.2 8N i NewBeetle RSI 3.2 oraz tarcze od Passka W8 (lub przerobione nieco mercedesowskie) w rozmiarze 334x32mm

---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ----------

numery OEM VaGowieskie jarzm to jeden większy mętlik i nie sugerowałbym się nimi, w Golfie mogą mieć jeden numer pod tarcze 312mm a w Leonie może się okazać że jarzmo ma ten sam numer lub podobną końcówkę a w rzeczywistości są pod tarcze mniejsze)

451 ma mieć każde jarzmo wybite i tyle, pomyłki nie będzie

Opublikowano

devastation, pioteros - dzięki bardzo, teraz już wszystko jasne.

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:00 ----------

A co z osłonami tarcz? Warto montować większe od tej A6 np?

Opublikowano

te z 288 wystarcza na 312

Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.06.2013 o 07:30, Dev napisał:

te z 288 wystarcza na 312

a czy jarzma do audi a4 b5 1.8t 1999r podejda z numerem 451 z audi a6 c5 2.8 benzyna???

Edytowane przez moras22
Opublikowano
3 godziny temu, moras22 napisał:

a czy jarzma do audi a4 b5 1.8t 1999r podejda z numerem 451 z audi a6 c5 2.8 benzyna???

Jo

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
28 minut temu, Dev napisał:

Jo

Dzięki za odpowiedź !! 

Opublikowano
18 godzin temu, Dev napisał:

Jo

a tak w sumie... to jak tylko jarzma sie zmienia tj. tarcze z 288 na 312 a klocki i zacisk zostaja takie same to chyba hamowanie jest takie samo? Czy jest lepsze? Czy przy wymianie jarzma to i tarcze 312 i klocki pod 312 sie bierze?

Opublikowano
2 godziny temu, moras22 napisał:

a tak w sumie... to jak tylko jarzma sie zmienia tj. tarcze z 288 na 312 a klocki i zacisk zostaja takie same to chyba hamowanie jest takie samo? Czy jest lepsze? Czy przy wymianie jarzma to i tarcze 312 i klocki pod 312 sie bierze?

klocek 288 i 312 jest taki sam

zmiana jest przy tarczach 320/345 mm

Opublikowano
Teraz, Dev napisał:

klocek 288 i 312 jest taki sam

zmiana jest przy tarczach 320/345 mm

no a jakas duza roznica jest przy zmianie tych tarcz z 288 na 312 przy hamowaniu czuc ze sa lepsze skoro klocek ten sam? nie wiadomo? 

Opublikowano
1 minutę temu, moras22 napisał:

no a jakas duza roznica jest przy zmianie tych tarcz z 288 na 312 przy hamowaniu czuc ze sa lepsze skoro klocek ten sam? nie wiadomo? 

Tutaj znaczenie ma średnica i co za tym idzie pojemność cieplna tarczy.

Poprawa jest odczuwalna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...