omzig Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Ema. Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem ot taka informację: Jarzma, które dostaniemy do A4 B5 od następujących aut grupy VAG: Golf IV 1.8T 180 AUQ / 2.3 170KM AQN / 2.8 204KM AQP AUE BDE S3 209KM AMK / APY BAM Leon 1.8T 180KM APP AUQ / 209KM AMK / 225KM BAM / 2.8 AUE New Beetle 1.8T 180KM AWP BNU / 2.3 170KM AQN Toledo 1.8 T APP AUQ / 2.3 170KM AQN Octavia RS 1.8T 180KM AUQ / Superb 2.8 193KM AMX / 2.5 TDI 155KM AYM / 163KM BDG A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH do 2002r. Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH TT 8N 1.8T 150KM AUM / 163KM BVP / 180KM AJQ APP ARY AUQ / 190KM BVR / 224KM APX BAM / 240KM BFV I teraz moje pytanie: Czy faktycznie jarzma pod tarcze 312mm od ww aut bedą pasic P&P do A4 B5??? 1
Dev Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 zapodaj sobie ETKĘ i poszukaj na pewno A6 C5 i passat, na jarzmach musi byc wybity nr 451 będą pasowac tylke te z małym rozstawem czyli 94 mm taki jak ten: sorry że Ci nie odpisałem bo zapomniaelm
omzig Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 zapodaj sobie ETKĘ i poszukajna pewno A6 C5 i passat, na jarzmach musi byc wybity nr 451 będą pasowac tylke te z małym rozstawem czyli 94 mm taki jak ten: http://images50.fotosik.pl/1362/f972fa7b5180214b.jpg sorry że Ci nie odpisałem bo zapomniaelm Spoko, zdarza się. ;-) ETKA jest - wersja 7.0. Wymiarów tam nie ma i też nie wiedziałem jaki ORI numer podejdzie... Teraz już co nieco wiem. I takie z d*py pytanie: czy wszystkie zaciski od aut z tarczami 312mm są takie same??? Nr jest bardzo zbliżony, różni się pierwszymi trzema znakami np: Passat i Audi A6 ma zacisk 4B0 615 123, Golf 8B0 615 123, Leon i TT 8N0 615 123...? Z jarzmami jest podobnie...?
Dev Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Roznia sie nie tylko zaciskami a i klockami. We wtorek moze cos mi wpadnie to sie odezwe.
omzig Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Roznia sie nie tylko zaciskami a i klockami.We wtorek moze cos mi wpadnie to sie odezwe. Czyli np z BAMa zaciski nie podejdą pod jarzmo z A6?
Dev Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Tego nie wiem. Trzeba sprawdzac na aucie.
pioteros Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 jarzma pod tarcze 312mm np. w A6 C5 i S3 są takie same, różnią się zaciskami to fakt, w samochodach tych na płycie golfa IV zacisk jest mniejszy i ma mniejszy tłoczek dlatego dobrze jest przełożyć zacisk ten większy od większych aut (B5, C5) bo wiadomo, większy tłoczek to większy nacisk na klocek zaciski obydwa pasują zamiennie, bo i jarzma są identyczne trzeba tylko uważać na jarzma 312mm które były później pod aluminiowe zwrotnice bo miały większy rozstaw 145mm ale to widać na zdjęciu odrazu (są dużo szerzej niż śruby montażowe zacisku do jarzma) ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ---------- jako rarytas możesz też dodać zaciski AP Racing od IBIZY Cupry, są to 4 tłoczkowe zaciski z rozstawem 94mm które pasują plug'n'play pod nasze stare zwrotnice z B5 i tarcze 312mm a jeśli coś większego plug'n'play - to jarzma i zaciski z Golfa IV R32 / TT 3.2 8N i NewBeetle RSI 3.2 oraz tarcze od Passka W8 (lub przerobione nieco mercedesowskie) w rozmiarze 334x32mm ---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ---------- numery OEM VaGowieskie jarzm to jeden większy mętlik i nie sugerowałbym się nimi, w Golfie mogą mieć jeden numer pod tarcze 312mm a w Leonie może się okazać że jarzmo ma ten sam numer lub podobną końcówkę a w rzeczywistości są pod tarcze mniejsze) 451 ma mieć każde jarzmo wybite i tyle, pomyłki nie będzie
omzig Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 devastation, pioteros - dzięki bardzo, teraz już wszystko jasne. ---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:00 ---------- A co z osłonami tarcz? Warto montować większe od tej A6 np?
moras22 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) W dniu 10.06.2013 o 07:30, Dev napisał: te z 288 wystarcza na 312 a czy jarzma do audi a4 b5 1.8t 1999r podejda z numerem 451 z audi a6 c5 2.8 benzyna??? Edytowane 13 Marca 2018 przez moras22
Dev Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 3 godziny temu, moras22 napisał: a czy jarzma do audi a4 b5 1.8t 1999r podejda z numerem 451 z audi a6 c5 2.8 benzyna??? Jo 1
moras22 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 28 minut temu, Dev napisał: Jo Dzięki za odpowiedź !!
moras22 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 18 godzin temu, Dev napisał: Jo a tak w sumie... to jak tylko jarzma sie zmienia tj. tarcze z 288 na 312 a klocki i zacisk zostaja takie same to chyba hamowanie jest takie samo? Czy jest lepsze? Czy przy wymianie jarzma to i tarcze 312 i klocki pod 312 sie bierze?
Dev Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 2 godziny temu, moras22 napisał: a tak w sumie... to jak tylko jarzma sie zmienia tj. tarcze z 288 na 312 a klocki i zacisk zostaja takie same to chyba hamowanie jest takie samo? Czy jest lepsze? Czy przy wymianie jarzma to i tarcze 312 i klocki pod 312 sie bierze? klocek 288 i 312 jest taki sam zmiana jest przy tarczach 320/345 mm
moras22 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Teraz, Dev napisał: klocek 288 i 312 jest taki sam zmiana jest przy tarczach 320/345 mm no a jakas duza roznica jest przy zmianie tych tarcz z 288 na 312 przy hamowaniu czuc ze sa lepsze skoro klocek ten sam? nie wiadomo?
Dev Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 1 minutę temu, moras22 napisał: no a jakas duza roznica jest przy zmianie tych tarcz z 288 na 312 przy hamowaniu czuc ze sa lepsze skoro klocek ten sam? nie wiadomo? Tutaj znaczenie ma średnica i co za tym idzie pojemność cieplna tarczy. Poprawa jest odczuwalna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się