ucho.77 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Panowie czy ktoś używał produktów do czyszczenia turbo tego typu
zbyszek7791 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Nie wiem jakie spaliny musiały by być żrące , żeby rozpuścić cały nagar z turbinki jak dla mnie to lipa. Dodam tylko, że swoją turbinkę po rozebraniu czyściłem papierem ściernym przez 2 godziny tak cholernie twardy jest ten nagar.
Tobike Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ten preparat służy do czyszczenia dolotu i wirnika doładowania a nie czyszczenia kierownic części wydechowej.
hornet Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Jak dla mnie lipa.... :przypieczonego" nagaru sam preparat nie ruszy.
st4yKool Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Probowalem i nie polecam.. zwyczajnie nie pomaga. Jak juz rozwalil mi mechanior turbo to zdalem sobie sprawe, ze moznaby tam i 10 takich puszek wpsikac i nic by nie daly... czlowiek sie uczy na bledach, najszybciej na wlasnych
ucho.77 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 Panowie ostatnio miałem w rękach preparat z Liqui Moly do czyszczenia egr/turbo w areozolu i klijent mi to zachwalał że niby to coś daje czy to tylko pic na wode
PiterA4 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 moze na krotka chwile jak wogole niestety rekawy w gore i heja trza targac turbinke,gdzies czytalem ze to gowno lecz niepamietam gdzie dokladnie:doh:
danielom Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Popieram wszystkich tutaj piszacych, prawda jest taka, ze nagar ktory zapieka kierownice robi sie twardy jak kamien, a preparaty to mozna o kant d*py rozbic. Turbo na stol, rozpolowic i papierem jechac powierzchnie do lustra wtedy jest pewnosc ze za chwiule znow nie chwyci. Przerabialem ten temat kilkanascie razy, nie ma co wierzyc w to,ze byle sporay tam w ogole dotrze, nie mowiac o usunieciu tego osadu. Pare fotek po wyjeciu zapieczonego turbo. Swiecace powierzchnie posrod nagaru to ten wlasnie osad.
ucho.77 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 więc najlepiej zdemontować to jak to powiem mojemu mechanikowi to więcej mi auta nie będzie robił
PiterA4 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 jak czyscilem turbo to ten nagar popsikalem spreyem do usuwania resztek silikonu i po paru minutach benzyna w sprayu zszedl caly nagar potem tylko polerka reczna
danielom Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 jak czyscilem turbo to ten nagar popsikalem spreyem do usuwania resztek silikonu i po paru minutach benzyna w sprayu zszedl caly nagar potem tylko polerka reczna Nagar to male piwo, trzeba usunac ten osad, bo jest porowaty i przyciaga sadze to siebie powodujac narastanie tego, pod wplywem temperatury:wink: ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:43 ---------- więc najlepiej zdemontować to jak to powiem mojemu mechanikowi to więcej mi auta nie będzie robił Zapraszam w razie czego
ucho.77 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 więc najlepiej zdemontować to jak to powiem mojemu mechanikowi to więcej mi auta nie będzie robił Zapraszam w razie czego Jesteś pewny bo V-ki mało kto chce ruszać boją się czy co:polew:
danielom Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Turbo jak turbo, nic wyjatkowego. w 2,5 jeszcze prosciej z nim wyjsc niz w 1.9
zib0l Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ucho jedz do Daniela profi robota, sam u niego czyscilem turbo:p
danielom Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Ucho jedz do Daniela profi robota, sam u niego czyscilem turbo:p Dziala jeszcze? Co z tym partroniciem? Daj znac na Pw bo jutro lece na Kato to moge wskoczyc na Mikolow po ten komplet.
zib0l Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ucho jedz do Daniela profi robota, sam u niego czyscilem turbo:p Dziala jeszcze? Co z tym partroniciem? Daj znac na Pw bo jutro lece na Kato to moge wskoczyc na Mikolow po ten komplet. dziala dziala turbo, ba nawet lepiej smiga zbiera sie niz przed kumpnem auta, 2 dni temu skarcilem kia ceed, ale ubaw byl jak stara b5 z 99 roku niedala sie wyprzedzic na fiatowskiej i ledzinskiej koles byl
Sztomel Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Danielu, czyżbyś zajął się czyszczeniem VNT jak Pretor ? Mogę Cię polecić tak jak Pretora gdyby ktoś prosił o pomoc a On zaniemógł lub nie miał czasu ? No i jak się dogadacie (w Szałasie) bo Pretor ma pierwszeństwo jeśli chodzi o polecenie - pierwszy się zareklamował !?
danielom Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Tak, dzialam z tym bo mam troche wolnego czasu,a jak czytam co ludzie pisza o tym i jak nikłe jest pojecie jak nalezy poprawnie wyczyscic muszle( m.in dzieki twoim i Pretora radom) to probuje pomoc W razie czego, jakby Piotrek mial nadmiar i bys o tym wiedzial, mozesz przekazac kontakt do mnie, nr znasz
Sztomel Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Owszem, twój nr znam ale zawsze Pretora najpierw zapytam czy ma czas i czy się zgadza bo należy mu się palma pierwszeństwa - takie jest moje zdanie- siedzi już w tym długo i był pionierem w tej kwestii więc rozumiesz.
danielom Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Owszem, twój nr znam ale zawsze Pretora najpierw zapytam czy ma czas i czy się zgadza bo należy mu się palma pierwszeństwa - takie jest moje zdanie- siedzi już w tym długo i był pionierem w tej kwestii więc rozumiesz. Dlatego tez napisalem, ze jak Piotrek bedzie mial nadmiar roboty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się