Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moc vs spalanie po chipie


alpinex

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem ciekawy jak u osób ktore zwiększyly moc silnika kształtuje sie spalanie.Szczególnie interesuje mnie silnik 2.0tdi brd 170KM bo sam taki mam :)

wszystko zalezy od nogi. przy max bucie wzrosnie z kilka litrów. ale w trasie spokojnie spadnie badz utrzyma sie na tym samym poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zdecydowanie ci za duzo pali,tyle to 3.0tdi pali

zrob diagnostyke

tutaj masz temat po modzie 2.0tdi brd mozesz zapytac kolegi

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/wizycie-witka-;-r-performance-276135/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moje spalanie po wizycie u witka r-performanc ponad rok po programie a i moja jest w quattro

miasto 8-9,5 l

trasa od 5,5 jazda do 100km/h do 7 przy pełnym bucie jedziesz jak chcesz

mieszane z kompa z 8700km mam teraz 7,4

zapodaje wykres jakbyś chciał Wykres seria i mod audi A4 2.0 TDI BRD DSCN5174.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie po moim virusie polepszyło się jak lecę 90-120km/h :hi: (czyli jak kapelusz) ale jak przycisnę i dynamicznie wchodzisz na obroty to jest oczywiście większe, ale warte tego litra extra :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze nie mam 2.0 ale 1.9 na gratach z 2.0:wink: spalanie w miescie max, przy pełnym bucie 15 litrow. a normalna jazda po miescie w korkach to około 9

Nie mozna miec 200 PS przy 1600 KG i oczekiwac spalania 6 litrow w miescie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja napiszę tak jeśli ktoś jeździ normalnie to spalanie utrzyma się albo na tym samym poziomie albo nawet spadnie bo do osiągnięcia takiej prędkości i momentu nie trzeba tak cisnąć jak wcześniej...

a kiedy zaczynamy butować i zaczyna się zabawa nie liczy się spalanie tylko satysfakcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie spieszy to sie nie patrzy na aspekty hamowania silnikiem i technika jazdy odgrywa drugorzędną role. Ostanio 6,5 na trasie wyszło. Na trasie wielkich różnic nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo moje BRD bez chipa po miescie pali 12-13l wiec ciekawy jestem jak wzrosło wam spalanie przy mocach ok 200KM

ile Ci pali ?????? ja pierdziele .. duuuuuużo za duuuuużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek nie wolno pisać że po chipsie spali w normie bo posty kasują :facepalm:

temat jest o 2.0 tdi a 90% piszacych pisalo o swoim 1.9 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie turbo wymieni to spada spalanie?:kox:

być może niektórym po takim zabiegu przybwa paliwa w zbiorniku :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmodowanym silniku BWC (turbina i kalibracja) osiągnąłem u siebie spalanie ekonomiczne 5,x L/100

A podczas butowania przez polskę, autostrady itd 6,2L, tylko miasto i dynamiczna jazda do 8.

Silnik fabrycznie miał moc 140KM, po modyfikacji 200KM i 467Nm.

Ogólnie kwestia strojenia, nogi, i tego jakie wałki ma się w silniku. Jednak nasze TDI palą bardzo mało.

Po dobrej modyfikacji uzyskuje się spalanie minimalne dużo niższe, ale maksymalne potrafi wzrosnąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to zależy od stylu jazdy, ja po modach w 1.9 AFN zauważyłem wzrost spalania przy butowaniu, ale przy spokojnej normalnej jeździe nie do końca odczuwalna różnica. Druga strona medalu jest taka, że w mądrze zrobionym i zestrojonym tdi trudno przekroczyć 10-11 l/100 km przy butowaniu. Złota zasada jedna coś za coś, więc dużo mocy = większe spalanie i nie da się inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

a jak ci wstaje turbina bo może późno i kręcisz go to ci pali powina wstawać tak jak u mnie na wykresie czyli auto ostro idzie już tak od 1800-2000 jeżeli nie to wg. mnie wstaje za późno. Te wstawanie to jest taki mały problem BRD jedne idą ładnie z dołu inne nie. Przyczyna tego póżnego wstawania to może byc niesprawny układ podciśnienia(np. uszczelka pokrywy zaworów wymieniałeś PD więc ruszana) a i możesz sprawdzić ten mały trójnik (te rurki czarne od podciśnienia)które leżą na pokrywie zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...