boseron Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 2 dni temu zmieniłem zawór N75 i przewody podciśneinia na nowe i co? na początku myslałem ze wszystko ok a tu nagle dalej czasami moze nie tak jak przed wymianą nie mógł wyjść ponad 3 tys obrotów teraz czasami sie tak wiesza ze wychodzi ale jakby sie turbina nie właczała czy przyczyną moze być brudny filtr powietrza a moze przepływomierz czy bez Vaga jestem w stani coś stwierdzić juz nie mam siły do tego? wymieniać przepływomierz?
franus Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Siemka,całkiem możliwe że to filtr paliwa,mi kiedyś tak się działo a jak wymieniłem filterek to już jest wszystko OK
Belding Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 2 dni temu zmieniłem zawór N75 i przewody podciśneinia na nowe i co? na początku myslałem ze wszystko ok a tu nagle dalej czasami moze nie tak jak przed wymianą nie mógł wyjść ponad 3 tys obrotów teraz czasami sie tak wiesza ze wychodzi ale jakby sie turbina nie właczała czy przyczyną moze być brudny filtr powietrza a moze przepływomierz czy bez Vaga jestem w stani coś stwierdzić juz nie mam siły do tego? wymieniać przepływomierz? Sprawdź szczelność przewodów przy intercoolerze...przy opaskach i czy przewody nie pękniete. Objaw jest jak przy padniętej sprężarce.
slaweq Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Zrób logi bo tak na "oko" to raczej nic nie wymyślisz
lukaszr Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Zrób logi bo tak na "oko" to raczej nic nie wymyślisz Dokładnie, bez logów to, jak to ma w zwyczaju mawiać pewien nasz przyjaciel na forum, szukanie dziury w doopie P.S. Czyste filtry to podstawa.
boseron Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 dzis zmieniam filtr powietrza a w niedziele jade na spocik krakowski moze ktos bedzie miał Vaga
ochkarol81 Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 A ja bym stawiam na przepływkę:)Przynajmniej u mnie tak było ,ale to wszystko będziesz wiedział po logach....do tego czasu nie wariuj z obrotami:)
spanky Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 2 dni temu zmieniłem zawór N75 i przewody podciśneinia na nowe i co? na początku myslałem ze wszystko ok a tu nagle dalej czasami moze nie tak jak przed wymianą nie mógł wyjść ponad 3 tys obrotów teraz czasami sie tak wiesza ze wychodzi ale jakby sie turbina nie właczała czy przyczyną moze być brudny filtr powietrza a moze przepływomierz czy bez Vaga jestem w stani coś stwierdzić juz nie mam siły do tego? wymieniać przepływomierz? tak to jest jak naprawiasz samochod metoda chybil trafil .... przyczyn odpowiadajacych za taki stan rzeczy jest mnostwo i bez uzycia interfejsu [za 80 zł ] ciezko bedzie trafic z naprawa .. ale moze sie uda .... p.s czy nie zauwazyles zwiekszonego dymienia ?
boseron Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 zauwazyłem zwiekszone dymienie ale przed wymianą N75, teraz juz tak nie dymi a dziś zrobiłem następny test, ponieważ zaczyna go mulić jak przekroczę 120km/h później trzeba wyłączyć samochód i do 120 idzie super potem znowu to samo. dziś zrobiłem test wyjąłem wtyczkę od przepływomierza i od samego początku tak jakby turbina sie nie właczała więc mysle ze przepływomierz jest ok co wy na to? tak naprawdw wniedziele bede wiedział wiecej jezeli ktos bedzie miał Vaga na spociku krakowskim.
sokolnh Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 narazie nic juz nie kombinuj, w niedziele sie wszystko wyjasni
greg1 Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 najlepiej podmien od kogos dobra przeplywke(5min roboty)i wszystko sie okaze
boseron Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 tez ostatnio mysle ze to moze być przepływka jutro sie wyjasni......
dawid88góri Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 ja mam podobny chłopaki problem ale w 2.5tdi silnik az mnie czasem denerwuje, raz jego moc jest taka ze na 3 biegu gume pale a czasem w czasie wyptrzedzania zablokuje mu obroty i (wstyd) mecze sie od jakiegos czasu z tym, wymienilem przepływke, i dalej to samo, ciagle mysle o tym czujniku co jest nad przepływka(do niego sa podpiete przewody podcisnieniowe. nie jest to moze on?
spanky Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 ja mam podobny chłopaki problem ale w 2.5tdi silnik az mnie czasem denerwuje, raz jego moc jest taka ze na 3 biegu gume pale a czasem w czasie wyptrzedzania zablokuje mu obroty i (wstyd) mecze sie od jakiegos czasu z tym, wymienilem przepływke, i dalej to samo, ciagle mysle o tym czujniku co jest nad przepływka(do niego sa podpiete przewody podcisnieniowe. nie jest to moze on? a mi sie wydaje ze powininies wymienic silnik ... Panowie na oko to chlop w szpitalu umarl a nie naprawia sie samochody ... wywalacie wór pieniedzy i w dalszym ciagu furak ledwo sie toczy ... nie macie Vag'a i laptopa trudno, pewnie ktos z okolicy ma ... wystarczy sie umowic kiedy i za ile [talary albo butelka/ki - kwestia upodoban diagnozujacego ] i bedzie czarno na bialym co sie zesralo ...
YATES Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Proponuję tematy typu " brak mocy" odrazu wywalać do kosza. Jest ich już na forum kilkadziesiąt i wciąż powstają nowe - jest to żenujące,że oczekuje się rozwiązania problemu bez diadnozy Vagiem. To nie Golfy z 1983,że można coś doradzić np . wymień gażnik,a moc wróci.
PAWEL69 Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 ja mam podobny chłopaki problem ale w 2.5tdi silnik az mnie czasem denerwuje, raz jego moc jest taka ze na 3 biegu gume pale a czasem w czasie wyptrzedzania zablokuje mu obroty i (wstyd) mecze sie od jakiegos czasu z tym, wymienilem przepływke, i dalej to samo, ciagle mysle o tym czujniku co jest nad przepływka(do niego sa podpiete przewody podcisnieniowe. nie jest to moze on? a mi sie wydaje ze powininies wymienic silnik ... Panowie na oko to chlop w szpitalu umarl a nie naprawia sie samochody ... wywalacie wór pieniedzy i w dalszym ciagu furak ledwo sie toczy ... nie macie Vag'a i laptopa trudno, pewnie ktos z okolicy ma ... wystarczy sie umowic kiedy i za ile [talary albo butelka/ki - kwestia upodoban diagnozujacego ] i bedzie czarno na bialym co sie zesralo ... święte słowa,oj święte
maro82 Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Dlaczego zenujace...jezeli ktos mial takie same objaty i na pisze co wymienil. to moze obejdzie sie bez Vag
Musashi Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Dlaczego zenujace...jezeli ktos mial takie same objaty i na pisze co wymienil. to moze obejdzie sie bez Vag moze pomoze, a moze niepotrzebnie wyda pieniadze... przyczyn identycznej awarii moze byc kilkadziesiat, koszt ich usuniecia od 0zl - kilku tysiecy, wiec co to za rady
boseron Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 kopci dymi na czarno do 120 km/h jest ok a pózniej klapa logi wrzucone i kazdy pisze o dziurze w dolocie a ja k..... zadnej dziury nie widze i juz nie wiem co mam sprawdzać, pomozcie bo nie mam przyjemnosci z jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się