Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapowietrzony układ chłodzenia problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko! Po ostatniej mojej przygodzie do wyjęcia miałem silnik.

Wszystko było ok cacy, kostki przy wkładaniu pasowały. Na 90 % jestem pewien że instalacja jest ok.

Zalałem olej, płyn i jest problem. Auto ładnie od razu odpaliło ale po 3 sekundach gaśnie z dziwnym dźwiękiem dochodzącym z baku.

Możliwe, że przy uderzeniu autem zepsuła się pompa paliwowa? Ew. co może odpowiadać za takie dźwięki? Może jakaś kostka ? Przewód podciśnienia?

Moja pierwsza dolegliwość padła właśnie na tą pompkę, ale ew. co mogłoby powodować takie gaśnięcie?

Wiem, że na odległość ciężko ale może ktoś będzie się orientował co tam go może boleć.

Kolejny problem:

Chłopaki z poprzednim problemem już się uporałem. Teraz autko już teoretycznie chodzi, jednak dość długo się odpowietrza układ chłodzenia. Jest może jakiś odpowietrznik? Ja to robię, że po prostu mam otwarty korek zbiornika wyrównawczego i jak bąbelki lecą i później zasysa to dolewam wody. Jednak niepokojące jest to, że tak długo się odpowietrza. Robiłem tak ok. godzinę a i tak co jakiś czas pojawiały się bąbelki. Co jest nie tak? Brałem pod uwagę uszczelkę pod głowicą ale przed wypadkiem było wszystko ok.

Opublikowano

Bez podpięcia pod vaga chyba sie nie obejdzie.

Opublikowano

a to nie immobilizer?

Opublikowano

Miga kontrola immo?

Opublikowano

EVAP nie ucierpiał ? tak mi przyszło na myśl że może zbiornik nie odpowietrzony i pompa nie może pchnąć paliwa bo jest podciśnienie :mysli:

Opublikowano

Właśnie po przekręceniu na zapłon, zapala się i po chwili gaśnie więc wszystko raczej ok jeśli chodzi o immo.

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ----------

aaaa i podkreślę, że jak daję gazu tylko bez przesady to znowu tak trochę się wkręci pochodzi i raz zgaśnie, raz się utrzyma. Więc nie jest powiedziane, że za każdym razem po 3 sekundach zgaśnie.

Opublikowano

podpinaj vag-a,będzie szybciej i sprawniej .

Opublikowano

Jutro z rana wpadam na warsztat to wszystko sczytam.

Opublikowano

a ja ci dam rade u mnie tak bylo ,bo mialem problemy ze wskazaniem paliwa i grzebalem przy plywaku i pompie , sciagnij dekiel od pompy wyjmij ja troche sprawdz taki czerwony kabelek na niej czy dobrze siedzi ,jezeli nie zacisnij lekko kombinerkami i wsadz na bolec spowrotem ,powinno pomoc ,i uloz ja dobrze w koszu :naughty: i odp. czy pomoglo

Opublikowano

A więc mam błędy z silnika:

16490 - Manifold / Barrometric Pressure Sensor (G71/F96) : Implausible Signal To dlatego, że jeszcze dolot nie do końca złożony

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller To coś z klimą więc na mój chłopski rozum odpada

16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) : Signal too high

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42) : Signal too high

---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ----------

Aaaa i jedyny problem jaki miałem z kostkami to tutaj:

img7177xb.jpg

img7178r.jpg

Obie te kostki są mniej więcej w tej samej odległości od wiązki ( gdyby ktoś mógł zerknąć czy ta zaznaczona przeze mnie pod kolektorem ma kabelki koloru zielonego ).

---------- Post dopisany at 10:39 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ----------

img7179f.jpg

Gdyby ktoś mógł sprawdzić co wchodzi w tą dziurę. Obecnie podłączyłem rurkę która wędruje pod kolektor.

img7180.JPG

Natomiast to podłączyłem do TIP'a.

Aaaa i co dziwne dziś było, po odpaleniu na zimnym silnik chodził dość długo. Dopiero sam go zgasiłem. Aaa i po kilku sekundach na zimnym załączył się wentylator. Więc coś w pasie przednim musi być pojebane.

---------- Post dopisany at 10:48 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ----------

W bloku Immobilajzera brak błędów na Vag-u

Opublikowano

Jak ma chodzic jak dolot nie poskladany i ciągnie lewe powietrze? na ostatnim zdjęciu poskłądałes tą odmę? bo z dziura w tipie nie będzie chodził, bład 16497 tyczy sie tego czujnika co na pierwszym zdjęciu, 16622 boost sensor to czujnik doładowania powinien byc u góry w intercolerze. Reszta raczej dobrze połaczona.

Opublikowano

TIP zakrywałem. Już odpalił i teoretycznie byłoby git ale praktycznie okazało się że jeszcze jest mała nieszczelność ( małe pęknięcie w wyniku uderzenia) i znów 2 dni czekania na paczkę :facepalm:

---------- Post dopisany 03-07-2013 at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2013 at 16:04 ----------

Chłopaki z poprzednim problemem już się uporałem. Teraz autko już teoretycznie chodzi, jednak dość długo się odpowietrza układ chłodzenia. Jest może jakiś odpowietrznik? Ja to robię, że po prostu mam otwarty korek zbiornika wyrównawczego i jak bąbelki lecą i później zasysa to dolewam wody. Jednak niepokojące jest to, że tak długo się odpowietrza. Robiłem tak ok. godzinę a i tak co jakiś czas pojawiały się bąbelki. Co jest nie tak? Brałem pod uwagę uszczelkę pod głowicą ale przed wypadkiem było wszystko ok.

Opublikowano

od strony wtrysków na czarnej rurce jest śrubka na imbusa bodajże nr 5 ,powinno pomóc .

Opublikowano

Odpowietrzać na zakręconym korku od zbiornika wyrównawczego? Odpowietrzać ile czasu? Do momentu aż będzie leciała sama woda, tak?

Opublikowano
Odpowietrzać na zakręconym korku od zbiornika wyrównawczego? Odpowietrzać ile czasu? Do momentu aż będzie leciała sama woda, tak?

korek odkrec ,nalej plynu na max i odkrec srube troche az zacznie leciec plyn ,ogrzewanie wlacz na max temperature mozesz na odpalonym silniku lub tylko zaplonie. jak bedzie lecial sam plyn zakrec .i happy end of this history :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...