poziek Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Właśnie jest w drodze do mnie taki zestawik : Jest to orginalne zawieszenie sportowe z A4 B6 1.8TQ teraz pytanie generalne: Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach??
pet3r Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 hmm ja nie widze powodu, czemu zawiecha mialaby zwiekszyc moc na kolach...
Gość zdeniu Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 poza zwiększeniem przyczepności na równiej drodze poza zmniejszeniem przyczepności na nierównej drodze poza zmniejszeniem komfortu jazdy :smile: poza większym ryzykiem uszkodzenia podwozia nic nie powinno się zmienić :mrgreen:
poziek Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zdeniu bo liść będzie :mrgreen: to oświecić mnie jak można zmniejszyć straty mocy na kołach??
Gość zdeniu Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 nie za szerokie kapcie, twarda zawiecha ale tylko na dobrych drogach
ono Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Mocy to chyba nie przybędzie ale bardziej ją poczujesz na plecach , i na dupalu też
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Mocy to chyba nie przybędzie ale bardziej ją poczujesz na plecach , i na dupalu też a i plomby moga zaczac wypadac ..... :twisted:
Kunio Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 teraz pytanie generalne: Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach?? :roll: :mrgreen: buehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheh wychodząc z tego założenia to miałbym ze 250KM założ sobie 175/45/14 to moze cosik i poczujesz
Gość Murzyn Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 poza zwiększeniem przyczepności na równiej drodze poza zmniejszeniem przyczepności na nierównej drodze poza zmniejszeniem komfortu jazdy poza większym ryzykiem uszkodzenia podwozia nic nie powinno się zmienić amen :twisted: dodam tylko ze upierdliwe beda ktotkie porzeczne nierownosci...np tarka przed skrzyzowaniem
poziek Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2006 Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243 Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:)
adadur Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243 Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:) przyrost mocy na kołach = 0 !!! o ile koła te same jak zapodasz o mniejszym FI to moment wzrośnie ale odnieś to do realiów - zawieszenie nie wpływa na moc !!! Jedyną ważna zaletą jest to że pozwoli ci szybciej pokonywać zakręty - auto się nie wychyli zbytnio - w lato jest to fajne, zimą niestey nie do końca bo zewnętrzne koła nie są tak dociskane i łatwiej o poślizg (tu dochodzi sprawa opon ale to inna bajka). Wadą jest to że - będziesz się tłukł po polskich drogach niczym jak jadąc na wozie drabiniastym.
Kunio Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Wadą jest to że - będziesz się tłukł po polskich drogach niczym jak jadąc na wozie drabiniastym. eee tam idzie się przyzwyczaić No i uważać trzeba, owszem... Sam zawias nic nie da, juz bardziej opony wplywaja na przyśpieszenie
Gość Murzyn Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach?? Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243 Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:) to pytaj po ludzku, a nie na okolo zawias nie bedzie mial znaczenia
Peter Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Bedzie mial bardzo male znaczenie ale jednak, poniewaz przy szybkiej zmianie biegow auto nie bedzie sie kolysalo i mozliwe ze odrobione auto lepiej bedzie przyspieszac. A zeby straty na kolach nie byly takie duze to trzeba kupic bardzo lekkie felgi i dobrac do tego odpowiednia szerokosc opon :smile:
Pikuś Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ja powiem tak, ze mi sie wydaje, ze ma znaczenie. Przeciez na 1/4 mili maja specjalne zawiasy i jesli by to nie pomagalo to po co zakladac. Pamietacie Subarke co miala zle zestrojona zawieche i skakała jak kangur :?:
Peter Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Oni maja zawieche twarda jak beton zeby nie auto nie przechylalo sie. I zeby zmiejszyc jeszcze straty na kolach to trzeba zmienic kolo zamachowe na lzejsze.
poziek Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2006 sztywniejsza zawiecha= lepszy start = brak siadania auta na d*pie (co można obejrzeć na filmikach z Wólki) = lepszy czas na 1/4 = objechanie padliny Kunia:) z ładnym czarnym zamalowanym grillem przebieg krzywej a nie wzrost mocy źle się wyraziłem
adadur Opublikowano 20 Grudnia 2006 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ja powiem tak, ze mi sie wydaje, ze ma znaczenie.Przeciez na 1/4 mili maja specjalne zawiasy i jesli by to nie pomagalo to po co zakladac. Pamietacie Subarke co miala zle zestrojona zawieche i skakała jak kangur :?: Myślisz że wyciągnie z tego 1,8T coś więcej?
Kunio Opublikowano 20 Grudnia 2006 Opublikowano 20 Grudnia 2006 sztywniejsza zawiecha= lepszy start = brak siadania auta na d*pie (co można obejrzeć na filmikach z Wólki) = lepszy czas na 1/4 = objechanie padliny Kunia:) z ładnym czarnym zamalowanym grillem Ty najpierw cos zrob bo narazie to sie na gadaniu konczy :twisted:
poziek Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2006 ja nie bede ci misiu wypominał ale w swim aucie zrobiłeś : fele \\ reszte już miałeś o robieniu możesz się odemnie uczyć buziaczek:)
Rekomendowane odpowiedzi