Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6, 1.8TQ] zmiana zawieszenia na sportowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie jest w drodze do mnie taki zestawik :

a8a972a5824e2ea7.jpg

d3569ff2e2bc9187.jpg

Jest to orginalne zawieszenie sportowe z A4 B6 1.8TQ

teraz pytanie generalne: Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach??

Opublikowano

poza zwiększeniem przyczepności na równiej drodze :cool:

poza zmniejszeniem przyczepności na nierównej drodze :wink:

poza zmniejszeniem komfortu jazdy :smile:

poza większym ryzykiem uszkodzenia podwozia :grin:

nic nie powinno się zmienić :lol: :mrgreen:

Opublikowano

Zdeniu bo liść będzie :mrgreen:

to oświecić mnie jak można zmniejszyć straty mocy na kołach??

Opublikowano

nie za szerokie kapcie, twarda zawiecha ale tylko na dobrych drogach :cool:

Opublikowano

Mocy to chyba nie przybędzie ale bardziej ją poczujesz na plecach , i na dupalu też :P

Opublikowano
Mocy to chyba nie przybędzie ale bardziej ją poczujesz na plecach , i na dupalu też :P

a i plomby moga zaczac wypadac ..... :twisted:

Opublikowano
teraz pytanie generalne: Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach??

:roll: :mrgreen: buehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheh :lol:

wychodząc z tego założenia to miałbym ze 250KM :D

założ sobie 175/45/14 to moze cosik i poczujesz :D

Opublikowano
poza zwiększeniem przyczepności na równiej drodze

poza zmniejszeniem przyczepności na nierównej drodze

poza zmniejszeniem komfortu jazdy

poza większym ryzykiem uszkodzenia podwozia

nic nie powinno się zmienić

amen :twisted:

dodam tylko ze upierdliwe beda ktotkie porzeczne nierownosci...np tarka przed skrzyzowaniem

Opublikowano

Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank :P

Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243 :)

Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:)

Opublikowano
Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank :P

Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243 :)

Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:)

przyrost mocy na kołach = 0 !!! o ile koła te same jak zapodasz o mniejszym FI to moment wzrośnie ale odnieś to do realiów - zawieszenie nie wpływa na moc !!!

Jedyną ważna zaletą jest to że pozwoli ci szybciej pokonywać zakręty - auto się nie wychyli zbytnio - w lato jest to fajne, zimą niestey nie do końca bo zewnętrzne koła nie są tak dociskane i łatwiej o poślizg (tu dochodzi sprawa opon ale to inna bajka).

Wadą jest to że - będziesz się tłukł po polskich drogach niczym jak jadąc na wozie drabiniastym.

Opublikowano
Wadą jest to że - będziesz się tłukł po polskich drogach niczym jak jadąc na wozie drabiniastym.

eee tam idzie się przyzwyczaić ;) No i uważać trzeba, owszem...

Sam zawias nic nie da, juz bardziej opony wplywaja na przyśpieszenie

Opublikowano
Czy i o ile mozliwy jest wzrost mocy na kołach??
Chłopaki wy chyba mnie nie zrozumieliście:) A Kuniak to na bank

Mnie nie chodzi o to, że zmienie zawias i pojade na hamownie i z 203 zrobi się 243

Mnie chodzi o przebieg krzywej strat mocy na kołach na hamownii. No weźcie się ogarnijcie:)

to pytaj po ludzku, a nie na okolo :P

zawias nie bedzie mial znaczenia

Opublikowano

Bedzie mial bardzo male znaczenie ale jednak, poniewaz przy szybkiej zmianie biegow auto nie bedzie sie kolysalo i mozliwe ze odrobione auto lepiej bedzie przyspieszac. A zeby straty na kolach nie byly takie duze to trzeba kupic bardzo lekkie felgi i dobrac do tego odpowiednia szerokosc opon :smile:

Opublikowano

Ja powiem tak, ze mi sie wydaje, ze ma znaczenie.

Przeciez na 1/4 mili maja specjalne zawiasy i jesli by to nie pomagalo to po co zakladac.

Pamietacie Subarke co miala zle zestrojona zawieche i skakała jak kangur :?:

Opublikowano

Oni maja zawieche twarda jak beton zeby nie auto nie przechylalo sie. I zeby zmiejszyc jeszcze straty na kolach to trzeba zmienic kolo zamachowe na lzejsze.

Opublikowano

sztywniejsza zawiecha= lepszy start = brak siadania auta na d*pie (co można obejrzeć na filmikach z Wólki) = lepszy czas na 1/4 = objechanie padliny Kunia:) z ładnym czarnym zamalowanym grillem :)

przebieg krzywej a nie wzrost mocy :) źle się wyraziłem

Opublikowano
Ja powiem tak, ze mi sie wydaje, ze ma znaczenie.

Przeciez na 1/4 mili maja specjalne zawiasy i jesli by to nie pomagalo to po co zakladac.

Pamietacie Subarke co miala zle zestrojona zawieche i skakała jak kangur :?:

Myślisz że wyciągnie z tego 1,8T coś więcej?
Opublikowano
sztywniejsza zawiecha= lepszy start = brak siadania auta na d*pie (co można obejrzeć na filmikach z Wólki) = lepszy czas na 1/4 = objechanie padliny Kunia:) z ładnym czarnym zamalowanym grillem

Ty najpierw cos zrob bo narazie to sie na gadaniu konczy :twisted:

Opublikowano

ja nie bede ci misiu wypominał ale w swim aucie zrobiłeś : fele :)\\

reszte już miałeś :P o robieniu możesz się odemnie uczyć :P buziaczek:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...