enrike2 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 mam pojawia sie co jakis czas ale zrobilem logi i przeplywka do wymiany moze ma ktos jakiegos linka do tej przeplywki na allegro nie ma
darkos15 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Tomek25 158 tys ale prawdopodbnie byla zmiana skrzyni na manual i ktos zaoszczedzil na nowym sprzegle i dwumasie, bo od kupienia szarpalo od startu i bralo strasznie wysoko i przy gwaltownym starcie i po rozgrzaniu byl straszny pisk, a jak juz poszlo to nawet na biegu jalowym przy wycisnieciu sprzegla bez proby wrzucania biegu slychac bylo takie jakby glosne tarcie i brak mozliwosc wrzucenia biegow ( na zgaszonym silniku nie bylo problemu z biegami skrzynia chodzila jak nalezy), ale samochod w serwisie jutro do odbioru, stoi dzis od rana mieli dzwonic jak bedzie jakas niespodzianka, ale przez caly dzien telefonu nie bylo, zakladam komplet z dwumasem sachsa, a co do membranki to pewnie te rozwiazanie za dlugo nie wytrzyma, ale chcialm sprawdzic czy to membrana czy jakis nieszczelny przewod, teraz mam pewnosc , wymysle cos innego zeby wytrzymalo troche dluzej
Horas91 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Panowie, czy ta kierowca ma wpływ na wyniki przepływomierza? Czy ma wpływ na falowanie obrotów? Pytam bo ja mam takie objawy a kierownica jest cała jednak się nie rusza po dodaniu gazu.
waskivw Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Panowie, czy ta kierowca ma wpływ na wyniki przepływomierza? Czy ma wpływ na falowanie obrotów? Pytam bo ja mam takie objawy a kierownica jest cała jednak się nie rusza po dodaniu gazu. Ma wpływ na pracą silnika , ma działać , jest odpowiedzialna za skracanie kolektora ssącego.
daro84.pl Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 moim zdaniem to niema znaczenia, na pewno niema nic wspólnego z falowaniem obrotów
Horas91 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 hahaah.... tak to jest jak się odkłada zrobienie czegoś w samochodzie a później trzeba wszystko wymienić Zapewne membrana pękła więc sprawdzę ew. skleję, zrobie logi dynamiczne i przy okazji sprawdzę czy ma to wpływ na wyniki przepływomierza. Jest szansa na dokupienie membranki? Pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 w ASO samej membranki nie kupisz, nie kupisz nawet samej kierownicy, dostepna jest tylko w calosci z kolektorem ssacym, Pozostaje allegro i szukanie.
Horas91 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 pokleję ją skoro nie można kupić samej części to można wymyślić patent na jej naprawę Pozdrawiam Ktoś mi pokaże jak to skleił? Bo łatka rowerowa jest dość gruba, jeśli przykleję ją na brzegu to na membranka nie będzie idealnie przylegać na dole. Nie wpływa to na jej działanie? ---------- Post dopisany 14-08-2013 at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2013 at 17:16 ---------- Muszę zrobić post pod postem żeby ponowić temat Otóż wykręciłem kierownice powietrza, rozebrałem: Znalazłem takie pęknięcie: Jak to zakleić taką łatką? Bo domniemam, że ma być to szczelne, czy ta łatka nie wpływa na przyleganie owej gumy do plastiku? konkretnie chodzi mi o przyleganie w tych miejscach: No i ostatnie pytanie: Czy ta "gruszka" tak ma działać? Opis na zdjęciu.
benyA4 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jak chcesz sprawdzic gruszke to musisz zassac powietrze z dolnej jej czesci, a nie z zaworu sterujacego.
Horas91 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jak chcesz sprawdzic gruszke to musisz zassac powietrze z dolnej jej czesci, a nie z zaworu sterujacego. No to jeden problem rozwiązany Dziękuje. Pozostaje jeszcze problem klejenia. A później wiele innych rzeczy do ogarnięcia w moim silniku/Przepustnica/Przepływomierz/Płyn chłodniczy/płyn do wspomagania
enrike2 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 nie przejmuj sie mam to samo ale jeszcze nie mialem czasu tego robic i mam jeszcze inne rzeczy do zrobienia ale juz powoli sie konczy moja lista napraw heh zycze powodzenia
Horas91 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 nie przejmuj sie mam to samo ale jeszcze nie mialem czasu tego robic i mam jeszcze inne rzeczy do zrobienia ale juz powoli sie konczy moja lista napraw heh zycze powodzenia Poklejone taśmą... Jutro kupie wężyki podciśnienia składam całość. Później robię test przepływki i wszystko będzie jasne czy ma to wpływ na jej pracę. Jeśli tak tak to oszczędziłem trochę grosza. Jeśli nie to zrobię tutorial z wymiany Pozdrawiam
enrike2 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 To daj znać czy kierownica ma znaczenie na odczyty przeplywki
Horas91 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Panowie, mam problem! Membrana sklejona, w wężyku jest podciśnienie ale kierownica ani drgnie ;/ Gdzie szukać przyczyny? Przy gwałtownym dodaniu gazu nie reaguje... Dodam, że gdy zasysałem powietrze ustami to ładnie pracowała. Aha... gdy odpinam wężyk(kolektor - gruszka), to słychać jak z gruszki schodzi powietrze. Może coś źle połączyłem? Chyba, że te łopatki w kolektorze są źle ustawione - jednak ja nimi nie kręciłem ale gdyby były źle ustawione to czy możliwe, że membrana by nie działała? POMOCY!
enrike2 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Uciejajace powietrze to normalne ale czego nie działa to nie mam pojęcia
Horas91 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Powietrze nie przechodzi prawdopodobnie przez zaworek, tylko w nim zostaje ;/ Nie mam teraz miernika;/ Ale możliwe by zepsuł się zaworek i nie puszczało ciśnienia dalej? Do ile kręcicie samochód na luzie? Problem rozwiązany, membrana pękła w następnym miejscu.
MaciekW. Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Powietrze nie przechodzi prawdopodobnie przez zaworek, tylko w nim zostaje ;/ Nie mam teraz miernika;/ Ale możliwe by zepsuł się zaworek i nie puszczało ciśnienia dalej? Do ile kręcicie samochód na luzie? Problem rozwiązany, membrana pękła w następnym miejscu. Rozumiem, że dżwignia nie działała bo zrobiła Ci się kolejna dziurka w membranie? Jestem na etapie "łączenia" dźwigni, u mnie membrana jest cała
Horas91 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Powietrze nie przechodzi prawdopodobnie przez zaworek, tylko w nim zostaje ;/ Nie mam teraz miernika;/ Ale możliwe by zepsuł się zaworek i nie puszczało ciśnienia dalej? Do ile kręcicie samochód na luzie? Problem rozwiązany, membrana pękła w następnym miejscu. Rozumiem, że dżwignia nie działała bo zrobiła Ci się kolejna dziurka w membranie? Jestem na etapie "łączenia" dźwigni, u mnie membrana jest cała Dokładnie, sprawdzając ustami działało rewelacyjnie. Akurat pech chciał, że założyłem na samochod i zrobiła się kolejna dziura Złożone, działa... Poje**** teraz jest ten samochód A ja myślałem, że przez LPG konie mu zdychają... Zrobiłem logi dynamiczne, niestety działanie kierownicy powietrza nie ma wpływu na przepływomierz.
MaciekW. Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Pokleiłem dźwignię i zrobiłem to dość solidnie, ale tak jak pisali Koledzy wyżej- gów.o to dało. Złożyłem w całość, przejechałem 2km i urwało się powtórnie. Ta dźwignia działa dość gwałtownie i przy szarpnięciu chyba żaden klej nie da rady. Pozostaje wymiana dźwigni. Pytałem w ASO w Rzeszowie i można kupić całą tą gruszkę w której znajduje się membranka i dźwignia i kosztuje to 730zł ---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- Aha jeszcze jedno pytanko: czy działanie/nie działanie kierownicy powietrza może mieć wpływ na pobór oleju?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się