pablo8004 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Witam. Koledzy mam dylemat, a mianowicie czy bawic sie we wstawianie intercoolera od ARL-a?? Wstepnie sie przymierzylem do tej operacji i stwierdzilem, ze moga byc problemy. Nie wiem czy mi sie zmiesci i jak ewentualnie wyprowadzic rury. Moze juz ktos to spraktykowal??????? Czekam na dobre wiesci. Pozdro dla wszystkich.
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 w jakim celu chcesz wymienic IC :?: standardowy juz nie daje rady :?: jezeli tak to jakie juz masz modyfikacje :?:
pablo8004 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2006 Narazie mam tylko programik, ale planuje turbinke od 130PS i program pod to. Tylko fabryczny IC latem wymieknie, dlatego chce wstawic od ARL-a. Po za tym mam okazje do kupna prawie nowki, tylko kwestia czy go zapakuje.
Gość Murzyn Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 a pozniej pewnie lepsze wtryski...i IC juz calkiem nie da rady...pomysl przyszlosciowo FMIC
pablo8004 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2006 Mysle ze nawet jak bede zmienial wtryski, czego nie planuje, to ten od ARL-a wystarczy. Jest wielki.
spanky Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Mysle ze nawet jak bede zmienial wtryski, czego nie planuje, to ten od ARL-a wystarczy. Jest wielki. a jaka masz teraz temp w dolocie :?: (jeseli masz sam soft to nie widze sensy wymiany IC) ... chyba ze masz w planach zmiane turbulum,wtrysków to owszem IC-ek by sie przydał ... :twisted:
pre_pl Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 spanky, pablo napisał wyżej, że planuje dalsze mody (miedzy innymi turbulum). pablo8004, przeczytaj uważnie ten wątek : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=23577&postdays=0&postorder=asc&highlight=arl+afn&start=0
spanky Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 spanky, pablo napisał wyżej, że planuje dalsze mody (miedzy innymi turbulum).pablo8004, przeczytaj uważnie ten wątek : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=23577&postdays=0&postorder=asc&highlight=arl+afn&start=0 nie zauważyłem ...
pablo8004 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2006 Dzieki pre_pl za link. Troche sie naczytalem, ale konkretnej odpowiedzi, czyli jak zamontowac ten IC, niestety nie bylo. Wiem, ze musze wstawic cos wiekszego. Akurat mam okazje kupienia IC od ARL-a dlatego mysle o jego wstawieniu. W innym przypadku szukalbym czegos mniejszego, co weszloby bez wiekszych problemow przed chlodnice. Chyba sam wskocze do garazu i pobawie sie w konstruktora :mrgreen: [ Dodano: 20-12-2006, 13:16 ] Wlasnie sie dowiedzialem, ze raczej sie nie da wkomponowac w sensowny sposob tego IC z ARL-a Jest zwyczajnie za duzy. Ale pocieszajaca wiadomosc, ze moge podkupic IC z ciezarowki o mniejszych wymiarach i takiej samej wydajnosci. Pytanie kolejne: Od jakiej ciezarowki???????
spanky Opublikowano 21 Grudnia 2006 Opublikowano 21 Grudnia 2006 : Wlasnie sie dowiedzialem, ze raczej sie nie da wkomponowac w sensowny sposob tego IC z ARL-a Jest zwyczajnie za duzy. Ale pocieszajaca wiadomosc, ze moge podkupic IC z ciezarowki o mniejszych wymiarach i takiej samej wydajnosci. Pytanie kolejne: Od jakiej ciezarowki??????? IVECO :?:
pablo8004 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2006 Dzieki za info. Bede cos sam kombinowal. Jak nie ucisne ARL-a to poszukam czegos mniejszego. Jak cos wydumam napewno sie podziele na forum. Pzdr
Micz Opublikowano 22 Grudnia 2006 Opublikowano 22 Grudnia 2006 pablo8004, szczerze, jak wymieniasz turbo to dziwie Ci się, że na to od 130. Ja mam 130-tke i właśnie na wiosne wymieniam na większe
pre_pl Opublikowano 22 Grudnia 2006 Opublikowano 22 Grudnia 2006 pablo8004, szczerze, jak wymieniasz turbo to dziwie Ci się, że na to od 130. Ja mam 130-tke i właśnie na wiosne wymieniam na większe na jakie ? pamietaj, że u Ciebie inaczej silnik leży...
Micz Opublikowano 22 Grudnia 2006 Opublikowano 22 Grudnia 2006 na jakie ? niestety nie moge napisać, bo dowiedziałem się jakie to jest tylko pod warunkiem, że nie będę paplał. Normalnie niestety firma która mi robi nie mówi tego nikomu. Zresztą to i tak stek literek i cyferek. Jak już będę miał zamontowane to prędzej mogę paplać ewentualnie na prv A co do innego ułożenia silnika, chyba nie powinno być problemem wsadzenie większego turbo? Na przykład tego z Merca 2.7?
pre_pl Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 na jakie ? niestety nie moge napisać, bo dowiedziałem się jakie to jest tylko pod warunkiem, że nie będę paplał. Normalnie niestety firma która mi robi nie mówi tego nikomu. Zresztą to i tak stek literek i cyferek. Jak już będę miał zamontowane to prędzej mogę paplać ewentualnie na prv A co do innego ułożenia silnika, chyba nie powinno być problemem wsadzenie większego turbo? Na przykład tego z Merca 2.7? ok, już wiem co u Ciebie będzie grane i w jakie moce uderzasz powodzenia Żeby nie offtopikować, ja sądzę, że w zależności jaki jest cel (moc, moment) to taka turbina może być dobrym wyborem.
Micz Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Żeby nie offtopikować, ja sądzę, że w zależności jaki jest cel (moc, moment) to taka turbina może być dobrym wyborem. Dokładnie masz racje. I do tego też się dobiera IC.
pablo8004 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2006 Nie chce wyciskac wiecej niz 150PS, wiec mysle, ze turbo od 130-ki wystarczy, po za tym szukac nie musze, bo mam prawie nowke z 2005r. tylko kwestia IC zostaje. Widzialem w octavii IC od iveco. Koles troche poszalal z katowka i upchnal. Razem z orurowaniem 1000zl to kosztowalo. Sam IC to wydatek 400zl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się