MatrixXXL Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam. Proszę o opinie o silniku 2.5 TDI 163 km 2003r. w połączeniu z multronickiem. Jakie oznaczenie ma ten silnik?
arto19 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 bodajże do 06.2003 wkładali BFC poźniej BCZ dokładnie z jakiego rocznika masz auto. BFC ogólnie ok ja mam 270 tkm i silnik dzwon orócz paru wpadek pompa/sprzęgło nie narzekam to juz w koncu prawie 300000. Wałki pełne nie drązone w stanie idealnym
Wegor Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam Kupiłem 2,5tdi 163km Multi; oznaczenie bodajże BDG proszę was o opinię ??? Pozdrawiam
kudalty66 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 patrz post wyżej, jest ogromny post o silnikach 2.5, poszukaj
Krumak Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam Kupiłem 2,5tdi 163km Multi; oznaczenie bodajże BDG proszę was o opinię ??? Pozdrawiam Sam mam takiego w manualu i jak dla mnie to silnik jest OK! Przez wagę całkowitą nie jest szybki na starcie, ale jazda autostradowa to sama przyjemność. Silniki o symbolu BDG mają wyeliminowaną wadę z wałkami, pojawiają się tylko problemy z falującymi obrotami biegu jałowego. W moim samochodzie spalanie w mieście waha się w zakresie 9-9,4L/100km, w trasie schodzi nawet poniżej 6L/100km. Musisz tylko wziąć pod uwagę, że ceny ewentualnych części są sporo wyższe w stosunku do 1,9 TDi.
MatrixXXL Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 bodajże do 06.2003 wkładali BFC poźniej BCZ dokładnie z jakiego rocznika masz auto. BFC ogólnie ok ja mam 270 tkm i silnik dzwon orócz paru wpadek pompa/sprzęgło nie narzekam to juz w koncu prawie 300000. Wałki pełne nie drązone w stanie idealnym Witam. Rocznik to początek 2003r. Silnik jest po remoncie, wymienione wałki i i kilka jeszcze rzeczy. Co ile zmienia się rozrząd, olej w skrzyni?
Wegor Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam dzięki "Krumak" za info o tym autku Pozdrawiam
Pabloss Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Ja też używam 2.5 BDG i jestem bardzo zadowolony. Silnik bardzo fajny i żwawy. U mnie spalanie na poziomie 7,0-7,5 l/100 km. Trochę trasy i miasta. Falowanie obrotów na biegu jałowym potwierdzam - niestety jest. Ogólnie jednak polecam ten silnik.
MARIO8426 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Mam problem ze swoją audi 2,5 TDI awant, strasznie ciężko pali przy pierwszym rozruchu (z rana lub po dłuższym postoju), trzeba ją kręcić ze 4 sekundy za nim odpali, a później chmura dymu. Co może się dziać? czy ktoś podpowie?
arasxxx Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 pierwsze co to bym sprawdził świece żarowe i czujnik temperatury . ale świece to na wyciągniętym najlepiej pod prostownik albo aku podłączyć i patrzeć czy , jak szybko i wktórym miejscu grzeją , mi zdarzyło się już parę razy, że miernikiem pokazywały że sa dobre ale po podłączeniu nie grzały czubki tyko niżej
mosama Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 wymień świece miałem ten problem rok temu . po wymianie świec pali od strzału
homaro48 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 U mnie powodem tego był akumulator.
Norbas Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Podepne sie pod temat. Panowie czy silniki BAU i BCZ wystepowaly w B6? I czy to prawda ze zostaly pozbawion wad? Moze ktos posiada takowy silnik o tym oznaczeniu i moglby cos o nim napisac;-)
marekg Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 powiedzcie mi jak to jest z tym 2.5 V6 TDI bo czasem mi przychodzi do głowy jakaś odmiana... Jeśli wezmę i zrobię na własne potrzeby całą tą hydraulikę, wałki itd, pompę VP to będzie to jeździć do porządku czy generalnie jako konstrukcja jest to na tyle spieprzone, że solidny remont i tak niczego nie zmieni bo co rusz będze się coś działo? może to banalne albo wręcz głupie pytania ale chciałem po prostu wiedzieć...
kudalty66 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 niema idealnych silników, jedni wolą klekot 1.9 inni pomruk 2.5, w tym watku masz chyba wszelkie opinie na temat tych silników,. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-181/2-5-krazy-wokol-silnika-zla-opinia-274692/
Tomeks Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 moj ma okolo 195km. szczerze wątpię,taki wynik cieżko uzyskać nawet po chipie BDG/BDH to ostatni wypust 2.5,problem hydrauliki,waklow,nie istnieje,praktycznie jedyny problem,to narywanie na jalowym,sprawa do ogarniecia,ja u siebie to naprawilem zaraz po kupnie,ale znam ludzi,którzy jeżdżą z tym długo i nic sie nie dzieje
Tomeks Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 mmcv byle auto? moj tez był robiony by Piotruś,mmcv trafił do niego przeze mnie:wink: Myslalem,ze o seri pisales,jeżeli po programie,to ok Ps.akurat to ze był robiony wcześniej przez rogala,to nie ma sie czym chwalić,robił program na totalnie rozpiepszonym układzie paliwowym
muszka76 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 nie no takiej serii to chyba zadne auto nie ma a jak sie twoje sprawuje?jakies powazniejsze problemy ?
instruktor83 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 ja również ma w posiadaniu Audi a4 Avant 2.5 V6 TDI z 2004 roku Automat, i musze przyznać że jeździ naprawde idealnie, widocznie te auta z końca produkcji już mają wyeliminowane problemy wieku dziecięcego , ale marzy mi się b7 3.0TDI ,więc jeśli ktoś był zainteresowany moją b6 , to śmiało na pw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się