karol2984 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Cześć, od czego się bierze ten osad i co zrobić żeby go usunąć?
Chadury89 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Tez tak mam z przodu, i jestes tak samo ciekaw, niech ktos odpowie;)
graba83 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Także się podepnę. W moim przypadku różnica jest tego typu, że od piasty w kierunku zew mam nalot na ok 1cm na lewej i minimalny na prawej. Reszta jest identyczna. Dodam, że tarcze to TRW nalatały +- 20kkm. Najlepsze jest to, że były już zabielane po 5tysiach bo z niewiadomych mi przyczyn miały bicie po miesiącu stania.
karol2984 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 u mnie tarcze bosch i klocki takie same
PASSATB5 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Proponowałbym od czasu do czasu hamować mocniej:)
Dev Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Raczej wymienic na nowe, tarcze i klocki.
karol2984 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 a co mogło wpłynąć na ten cały brud?
karol2984 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 ale czemu, żeby znowu tak się na nowych tarczach mi nie porobiło
Dev Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Bo Gowniane masz tarcze i klocki Wymien na cos sensownego
karol2984 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 myślałem że boscha raczej dobre ze 3 lata mają
PASSATB5 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Ja bym się nie czepiał tego, jak hamują dobrze to tak zostaw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się