Tukan Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 317Nm jest caly czas sie zastanawiam skad [dlaczeo] taki niski moment .... ? Pisze wyzej Sprzeglo bylo kiepskie i to bardzo
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 317Nm jest caly czas sie zastanawiam skad [dlaczeo] taki niski moment .... ? Pisze wyzej Sprzeglo bylo kiepskie i to bardzo fakt .. nie doczytalem .. a kiedy bedzie korekta ... bo rozumiem ze sprzeglo uz jest dobre ...
Tukan Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 317Nm jest caly czas sie zastanawiam skad [dlaczeo] taki niski moment .... ? Pisze wyzej Sprzeglo bylo kiepskie i to bardzo fakt .. nie doczytalem .. a kiedy bedzie korekta ... bo rozumiem ze sprzeglo uz jest dobre ... Tak umuwiony jestem na wrzesien,bo teraz jest urlop w CS.Sprzegło jest dawno nowe i powiedzialem sobie ze jak pojezdze troche km bezawaryjnie to robie korekte jak nie to nie bedzie i jest git i bedzie korekta
Jarol Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tukan a z pompkami już zrobiłeś porządek?? Bo z tego co pamiętam to z jedną miałeś problemy?? Czekamy na korekte i co z tego wyjdzie. Ja jutro też jade zrobić softa bo mam już dość jazdy serią ale narazie bez FMIC więc za dużo KM nie będzie.
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tukan a z pompkami już zrobiłeś porządek?? Bo z tego co pamiętam to z jedną miałeś problemy?? Czekamy na korekte i co z tego wyjdzie. Ja jutro też jade zrobić softa bo mam już dość jazdy serią ale narazie bez FMIC więc za dużo KM nie będzie. jestem ciekaw jak bedzie pompowac turbulum BRD ....
Jarol Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tukan a z pompkami już zrobiłeś porządek?? Bo z tego co pamiętam to z jedną miałeś problemy?? Czekamy na korekte i co z tego wyjdzie. Ja jutro też jade zrobić softa bo mam już dość jazdy serią ale narazie bez FMIC więc za dużo KM nie będzie. jestem ciekaw jak bedzie pompowac turbulum BRD .... W serii pompuje idealnie bez jakichkolwiek przeładowań a co będzie po programie to zobacze jutro.
peter22 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Pochwal sie jak juz bedziesz po modzie, jestem bardzo ciekawy jak ta turbinka pracuje
Tukan Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tukan a z pompkami już zrobiłeś porządek?? Bo z tego co pamiętam to z jedną miałeś problemy?? Czekamy na korekte i co z tego wyjdzie. Ja jutro też jade zrobić softa bo mam już dość jazdy serią ale narazie bez FMIC więc za dużo KM nie będzie. Nie jak bede mial termin na korekte to wtedy kupie
Jarol Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tukan a z pompkami już zrobiłeś porządek?? Bo z tego co pamiętam to z jedną miałeś problemy?? Czekamy na korekte i co z tego wyjdzie. Ja jutro też jade zrobić softa bo mam już dość jazdy serią ale narazie bez FMIC więc za dużo KM nie będzie. Nie jak bede mial termin na korekte to wtedy kupie Szukaj u kogoś zaufanego bo na rynku jest dużo popsutych pompek AL a w idealnym stanie ciężko coś trfić. Ja kupiłem u handlarza częściami w dobrej cenie i wtopiłem dwie były padnięte i jedna słaba, potem musialem kupić cały drugi komplet u aligatora i teraz jest wszysko ok .
Tukan Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Tukan a z pompkami już zrobiłeś porządek?? Bo z tego co pamiętam to z jedną miałeś problemy?? Czekamy na korekte i co z tego wyjdzie. Ja jutro też jade zrobić softa bo mam już dość jazdy serią ale narazie bez FMIC więc za dużo KM nie będzie. Nie jak bede mial termin na korekte to wtedy kupie Szukaj u kogoś zaufanego bo na rynku jest dużo popsutych pompek AL a w idealnym stanie ciężko coś trfić. Ja kupiłem u handlarza częściami w dobrej cenie i wtopiłem dwie były padnięte i jedna słaba, potem musialem kupić cały drugi komplet u aligatora i teraz jest wszysko ok . No wiem ale nie mmusi byc idealna wystarczy b dobra
jaro4444 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Roboty ruszyły całą parą. Wywaliłem z wozu AJM i skrzynię 5. Zamontowane już są skrzynia 6 ze sprzęgłem 240 mm, nowy wybierak, sanki, słupek silnika z nowym rozrządem, przerzuconą pokrywą zaworów, osłoną rozrządu, miską i smokiem od AJM. Usunięty został też kataliztor. Pozostały osprzęt został wypucowany na błysk (dwa dni myłem wszystkie elementy dolotu, miski olejowe, chłodnice, obudowę filtra, skrzynię biegów, silnik, sanki,... Najwięcej krwi klasycznie napsuł mi używany EGR i kolektor dolotowy - czyszcząc je czułem się jak w kopalni Jutro wskakują na motor: - kolektor dolotowy z przerobinym EGR (usunięty zawór recylkulacji spalin, pozostawiona klapa gasząca, - łapa osprzetowa z agregatami, - kolektor wylotowy, - podstawa filtra oleju z dużą chłodnicą, - orurowanie do chłodzenia i IC, - instalacje podciśnieniowa i elektryczna, - pas przedni, ... W czasie robót koncepcja uległa nieco zmianie i chcąc wykorzystać pełny potencjał pompek BA zamówiłem hybrydową turbinę z częścią zimną od GT20, na grubym wałku o wydatku większym jak ARL. Okazało się jednak, że nie dotarł na czas gruby wałek, wykonawca hybrydy wyjechał na urlop a ja zostałem z łapą w nocniku na 3 tygodnie. Nie ma tego złego... W tym czasie planuję przygotować perfekcyjnie cały silnik, zamontować FMIC, dorobić polowę orurowania za FMIC bo tą przed nie dorobię dokąd nie dostanę suszarki. Chyba, że po drodze kupie turbo BRD/BVA. P.S. Kto wie do jakiej mocy wystarczają pomki BA bo spotkałem już przedział mocy maksymalnej od 170 do 190 KM Relację zdjęciową przedstawię na koniec robót. Na tym etapie jedna rzecz tylko nie pasuje - kostka od czujnika wstecznego biegu - trzeba ją przedłużyć we wiązce i dać nowego typu na kostce półokrągłej.
spanky Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Relację zdjęciową przedstawię na koniec robót. Na tym etapie jedna rzecz tylko nie pasuje - kostka od czujnika wstecznego biegu - trzeba ją przedłużyć we wiązce i dać nowego typu na kostce półokrągłej. szkoda ... ale widze ze bedzie grubo i dobrze dofinansowane ...
jaro4444 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Dziś pojawiły się kolejne małe problemiki - przewód sterujący elektromagnesem rozrusznika trzeba przedłużyć i poszukać inny podciśnieniowy od vacupompy do serwa hamulcowego bo ten od AJM koliduje z przewodem dolotowym od AWX. Jeśli wszystko będzie dobrze to we wtorek dotrze do mnie turbina - więc nadmiernego przestoju w pracach nie będzie
dudi75 Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 jaro ile dales za turbinke z BRD jesli to nie zadna tajemnica i czy niemasz jakiegos pewnego kontaktu na taka turbinke
jaro4444 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Opublikowano 3 Września 2008 Kontaktu nie mam bo to była jednorazowa okazja a dałem dużo - mniej więcej tyle ile tu chcą na forum za używki. Niestety BRD to chodliwy i rzadki towar
jaro4444 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Opublikowano 3 Września 2008 BRD ale popyt na nią podwyższa znacznie cenę
dudi75 Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Orurowanie do FMIC lepiej zrobic z rurki fi 50 czy fi 60 . Chcialem zaznaczyc ze zostawiam ta plastikowa orginalna a tam jest okolo 50 czy jest sens robic reszte z fi 60 I jeszcze jedno czy ciagnac rurki do samej turbiny czy zostawic ta gumowa rure w krztalcie S tzw.tlumnik drgan ??
jaro4444 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 I jeszcze jedno czy ciagnac rurki do samej turbiny czy zostawic ta gumowa rure w krztalcie S tzw.tlumnik drgan ?? "S" jest dość słabe. W to miejsce możesz dać "baławanka" czyli łącznik podatny na wydłużenia, często występuje on z oplotem zewnętrzynym z drutu. Tak czy siak musisz dać ok 10-15 cm gumy na amortyzację drgań.[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2008, 08:11_________________________________________________No dobra męki mękami (znienawidziłem ten samochód za wszystkie kolejne sprawiane mi problemy podczas SWAP-a i przeróbek) ale dziś nastąpiło strojenie. Rogal wcześniej już szykował program pod sterownik od AJM ale dziś walczył jeszcze z autem 5 godzin na rolkach. Wynik jest taki jaki po Witku można się spodziewać Jak zwykle pokazał klasę. :notworthy: Jak się tym jeździ - krótko mówiąc zapierd.... Płynnie pracuje przy mniejszych obciążeniach, chodzi cicho a jak już się go smagnie pedałem gazu to idzie jak zły :evil: Jeszcze raz podziękowania dla tunera za robotę [/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się