FabbioA4 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 Witajcie, dół mojego AFNa po "upadku" - wystrzał na A1 przy 145 km/h
FabbioA4 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 Jechałem standardowo jak po autostradzie ok 140-150 km/h, przejechałem od wjazdu jakies 40 - 50 km i normalnie przy jednostanej jeździe był huk i tak jakby się coś zerwało, oczywiście w takiej sytuacji odruch naturalny - zgaszenie silnika, potem już tylko pobocze i zepsuty humor
ciahciah Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 a silnik przed śmiercią nie rzęził/hurgotał jak sieczkarnia? nie wydawał jakichś podejrzanych odgłosów? nie było metalicznego klepania?
FabbioA4 Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 Co najgorsze przed zgonem żadnej oznaki - nic nie klepało, zapalił ładnie, przejechał ok 70 km przed autostrada, potem 40 km po autostraszie i BUM. Jechał normalnie jak zawsze aż tu nagle wystrzał... 5 bieg, 140 km/h Nigdy nie lubię i chyba nikt inny tego nie lubi w motoryzacji jak się coś sypie bez przyczyny większej - bo takiej nie było...
wydra Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 a nie myślałeś żeby założyć dół np z AWXa ? nie był by mocniejszy ? słyszałem że taki zabieg da radę zrobić w silnikach poprzecznych np ASV -> ASZ nie wiem jak w przypadku silników wzdłużnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się