-kostek- Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Prośba o analizę logów. Turbo przeładowuje. DV sprawny, gruszka ok - sztanga chodzi - sprawdzane, kabelek do N75 był urwany - teraz ok, przewody podciśnieniowe nowe, przewody od N75 nie wymieniane, N75 po podłączeniu na "krótko " cyka VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jedyny błąd jaki się pojawia to: 1 Fault Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-00 - -
-kostek- Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 Szukałem na forum info jakie logi zrobić i takie grupy znalazłem. A co w nich jest nie tak? Co nalezy poprawić?
german81 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 logujesz bloki 2 7 2 13 2 25 na 3 biegu od 1500-6500 obr z noga na gazie w podłodze .przed logowaniem skasuj błedy.
-kostek- Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 fakt, teraz sobie przypominam ze robilem ja na 2 biegu, mój błąd. dobrze rozumiem ze musze zrobić kombinacje gurp 2+7, 2+13, 2+25? Jak prawidłowo zrobić logi skoro mi turbo przeładowuje?? Jak bede jechał na 3 biegu 1500 dam gaz w podłoge to po jakimś czasie mi przeładuje (odetnie paliwo) i nie ma szans żebym dokręcił do 6500. Jak prawidlow to zlogować, czy po przeładowaniu wyłaczyć zapis logów? Zaznaczam ze teraz nie bede mial pomocnika przy logowaniu więc bede musial sam sobie jakos sprytnir poradzić. Mam świadomość że dla Was Specjalistow to proste, ale od jakiegoś czasu przeszukuję forum i ciężko o bardzo szczegółową instrukcje, dlatego proszę o wyrozumialość. Takie sprawy jak szczelnosći, sprawdzanie DV i gruszki, nie pytalem tylo sam szperalem zeby forum nie zasmiecac i forumowiczów niepotrzebnie nie denerwoawać.
german81 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 po przeładowaniu wyłacz logowanie .
-kostek- Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 Mam nadzieje że z tych logów da się coś odczytać. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 sprawdz szczelnosc gruszki jesli bedzie ok to wymien n75 i powtórz logi
-kostek- Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 stawiałem na N75 ale wolałem się upewnić, Do gruszki podpinałem przewód z manometrem i jak dobrze pamiętam to lekki ruch sztangi zauwazyłem przy około 0,2 bara a pełne otwarcie coś powyżej 0,5 bara, czy w inny sposób sprawdzić tę szczelność?? W kazdym razie dzięki wielkie za diagnostyke. Wymienie N75 i zobacze jak będzie. ---------- Post dopisany 15-07-2013 at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2013 at 10:31 ---------- N75 wymieniony na nowy (oryginalny Audi), brak błedów, poniżej logi. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Niestety ale górka za mała żeby do odcinki dociąganć, mam nadzieje że to wystarczy do analizy czy wszystko już jest OK. Wg mnie coś jeszcze nie gra, w fotel nie wbija i jakoś secjalnie auto nie przyspiesza, spodziewałem się że będzie większy but jak na 150KM ale może się myle. Gdy mi przeładowywał to od 2000-2500 było czuć że auto pięknei ciągnie do przodu i wciskało w fotel - liczyłem że tak zostanie. Niestety nie mam możliwosci żeby sprawdzić z innym autem. Na chwile obecną przebywam w Przemyślu i do najbliższego spota mam 80km. Za każdą wskazówkę wielkei dzięki.
german81 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 kiedy był wymienine swiece i filtr paliwa ?
-kostek- Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 świece wymienialem 5 miesięcy temu = 6tys. km na NGK PFR6Q, filtra paliwa nie ruszałem, ale zaznaczam ze na gazie idzie tak samo jak na benzynie. Instalacja gazowa 2 letnia, filtr gazu fazy lotnej wymieniony 3 miesiące temu. Instalacja w pełni sprawna.
german81 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 skasuj błedy nawet jak ich ne bedzie zapisanych i zrób jeszcze raz logi z bloku 2 na pb
-kostek- Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Szukałem sensownej górki w okolicy żeby było bezpieczniej zrobić logi niż ostatnio, ale mi sie nie udało. Mam pytanie - czy moge zrobić tak, że logowanie zatrzymam później, a nie jak poprzednio zaraz po wkręceniu na 6 - 6,5tys. Logi niestety musze robić sam a droga jest bardzo kręta i na 3 biegu w końcowej fazie mam wykręcone koło 150km/h więc ryzyko jest lapek na kolanach, za górką ostry zakręt z robotami itp. Pytam teraz żeby się nie okazało że tego logi będą bezwartościowe. Bo na drugim biegu to rozumiem że ciężko będzie czytać wartości z logów (za szybko obroty idą do góry), a na płaskiej drodze jest za małe obciążenie silnika.
gregor10 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 oczywsicie ze tak , nie ma problemu mozesz zatrzymac duzo pozniej i logi beda ok
-kostek- Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi musiałem odpalić wcześniej - gaz w podłodze od 10.14
-kostek- Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 W takim razie nie będę drążył tematu. Zapewne podczas przeładowania na skutek uszkodzonego N75 do kolektora dostawala się niekontrolowana dawka powietrza i dlatego była taka duża odczuwalna moc. Podczas przeładowania dosłownie rwało do przodu, nawet dało się odczuć, ze lekko gubi trakcje. Zdaje sobie sprawe że na dłuższą mete silnik by nie wytrzymał takiej pracy (popękałyby tłoki itd). Wiem że to nie diesel i tak odczuwalnego załączenia turbiny nie będzie czuć. Ogólnie auto dobrze przyspiesza, nawet na 5 biegu od 100km/h idzie dosyc płynnie i żwawo do 180km/h i dalej więc morda sie cieszy . Najwidoczniej moje odczucia na temat mocy jaka generuje ta jednostka były błędne, bo spodziewałem się lepszego rezultatu. Dziękuje wszystkim za pomoc w rozwiązaniu problemu, za zaoszczędzone pieniądze, ewentualny czas straconyy u różnych mechaników i nerwy z tym związane. Szczególnie szacun dla german81 który tłumaczył logi na polski, raz jeszcze wielkie dzięki.
gregor10 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 kostek -dla 1.8t 150km jest jak praca na wolnych obrotach , robi się 350km i 400Nm i tłoki nie pękaja U Ciebie można zrobić sam soft tak że diesel będzie się chował a turbina jak się załączy to nie będziesz wiedział co z pierwszymi dwoma biegami robić
-kostek- Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 fakt z tymi tłokami to mnie poniosło troche, kiedyś myślalem o sofcie, nawet na forum troche czytałem, wychodziły przeciez seryjne 1.8T 180KM, zastanawia mnie tylko czy jakbym zwiększył moc np o jakieś 30-40KM samym programem, to czy przeguby i skrzynia-sprzęgło nie "kończyłyby" się szybciej,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się