east-import Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 We wtorek będę na Geometrii po zmianie zawieszenia Więc dowiem się u fachowców I dam znać czy w a4 można korygować przód ---------- Post dopisany 03-07-2013 at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2013 at 21:17 ---------- I jestem Po geometrii Komputerowej . W a4 b6 nie ustawia się z przodu pochylenia jedynie zbieżność Można sankami ale można zrobić gorzej niż było. Więc Sprawa chyba rozwiązana
norka Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 w B6 mozna regulowac pochylenie przednich kól pod warunkiem ze sie ma górne wachacze z regulacja ich dlugosci
east-import Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Byłem na Geometrii I nie ma z przodu regulacji kątów kół Jedynie sankami . Mam B6 więc co mechanik który tym zawodowo się zajmuje wie mniej niż powinien ?
norka Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 normalnie to regulacji katów nie ma, no chyba ze sie ma cos takiego
Lukaszxxx Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 vokotibi numer konta na pw Ci podesłać??
vokotibi Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 20130630_212328.jpg | vokotibi | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 20130630_212820.jpg | vokotibi | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl chyba raczej podaj swój
Lukaszxxx Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Hehe a ty dalej przy swoim ---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- Na fotkach pokazales a3 zreszta normy tez ma a4 ale fizycznie nie jest przestawialny... zrozum to raz na zawsze..
vokotibi Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Twierdze ze sie nie ustawia pochylenia w a4(z wyjatkiem przesuniecia sanek), w a3 sie ustawia. zróbmy ankiete, heh albo załuż sie o stówe:D Dalej nie kumasz? Twierdziłeś że w a3 pochył jest regulowany...
Lukaszxxx Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 hehe smieszny jestes... to jest forum a4 cj=hlopie i przyznaj sie do bledu co?? o a3 mówiłem z czasów golfa 4 czyli lata 1996-2002 i na bank jest regulowany
vokotibi Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 jakiego błedu? mam dla ciebie rebus: 2 zdjęcie nr 28- co oznacza ten kwadrat?
Lukaszxxx Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 nie bede sie z toba bawil w rebusy, mowi ci 4 niezaleznych gosci ze sie nie da a ty dalej swoje
vokotibi Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Temat dotyczył ustawiania zbieżności po zmianie zawieszenia(bez drążków) - to mnie tak rozbawiło. Nie czepiałem się żadnych kątów pochylenia koła bo w a4 przód - producent nie przewidział ich regulacji (co nie zanczy nie da się ich przestawić) Pisałem o tym już, nie wiem o co ci chodzi? To jak z tą stówą?
Bulik Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 No nie da sie nie rozumiesz??przeciez w a3 masz swozen wachacza na 3 srubach i tam regulujesz pochyl, wlasnie sankami mozesz lekko negatywa z prawej na lewa np skorektorowac.. a wg ciebie w a3 jest nie regulowany a w golfie 4 mozna regulowac?? Przeciez to te same zawieszenia, identyczne wiec prosze cie nie kłuć sie na siłe tylko doczytaj ...otóż dziś wymieniałem u siebie w zakładzie sworzeń " GOLF 4 " dokładnie lewy ,i otwory w wahaczu (te gdzie przechodzą 3 śruby) są delikatnie owalne ,ale po założeniu wszystkich 3ch śrub,luz jest tak niewielki ze NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ USTAWIENIA CZY NAWET MINIMALNEJ KOREKTY KĄTA POCHYLENIA KOŁA ....CO ZA TYM IDZIE w A3/Glof 4 pochylenie koła jest stałe ...kilka poglądowych fotek (nie poklei) mysłe ze jest po temacie .pozdrawiam
vokotibi Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 ...otóż dziś wymieniałem u siebie w zakładzie sworzeń " GOLF 4 " dokładnie lewy ,i otwory w wahaczu (te gdzie przechodzą 3 śruby) są delikatnie owalne ,ale po założeniu wszystkich 3ch śrub,luz jest tak niewielki ze NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ USTAWIENIA CZY NAWET MINIMALNEJ KOREKTY KĄTA POCHYLENIA KOŁA ....CO ZA TYM IDZIE w A3/Glof 4 pochylenie koła jest stałe ...kilka poglądowych fotek (nie poklei) Żebyś się nie zdziwił, mi w a4 b5 na samym bananie taki minimalny luz robi 10-15min. Podchodząc do sprawy teoretycznie robisz tylko siebie i innych w balona. ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- no ale skąd możesz o tym wiedzieć przecież nie masz jak tego sprawdzić... chyba że w te i nazat do jakiegoś warsztatu
Bulik Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 ...otóż dziś wymieniałem u siebie w zakładzie sworzeń " GOLF 4 " dokładnie lewy ,i otwory w wahaczu (te gdzie przechodzą 3 śruby) są delikatnie owalne ,ale po założeniu wszystkich 3ch śrub,luz jest tak niewielki ze NIE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ USTAWIENIA CZY NAWET MINIMALNEJ KOREKTY KĄTA POCHYLENIA KOŁA ....CO ZA TYM IDZIE w A3/Glof 4 pochylenie koła jest stałe ...kilka poglądowych fotek (nie poklei) Żebyś się nie zdziwił, mi w a4 b5 na samym bananie taki minimalny luz robi 10-15min. Podchodząc do sprawy teoretycznie robisz tylko siebie i innych w balona. ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- no ale skąd możesz o tym wiedzieć przecież nie masz jak tego sprawdzić... chyba że w te i nazat do jakiegoś warsztatu To musisz mieć w za***istym stanie te Twoje zawieszenie:decayed:. pozatym nie muszę śmigać tam i nazat ,bo pracuje jako mechanik od 98r w jednym warsztacie .... Stary doczytaj niektóre sprawy ,bo sam się plączesz raz piszesz tak ,innym razem sam sobie przeczysz .... ...jak dla mnie ,mogą być sami tacy fachowcy będę miał robotę. a jak masz jakieś problemy to pisz PW a nie pajacujesz na forum. -robi się niepotrzebny spam niewnoszący nic do wątku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się