Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zdiagnozowanie 1.8 20V ARG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie jak zrobić poprawne logi w silniku 1.8 bo chciał bym zlogować silnik a nie wiem jakie kanały wykorzystać

Opublikowano

z loguj blok 2 31 dynamicznie i statycznie i 2 20 dynamicznie i podaj wartosci z bloku 32 sa zapisane jakies błedy ?

Opublikowano

Damian, jestem pełen podziwu, że dysponując benzyną masz super rozeznanie w paramerach silników TDI :thumbup: Skąd Ty bierzesz czas i chęci na rozgryzanie jednych i drugich ? :notworthy:

Opublikowano

Tomek dzieki za komplementa .praca w zawodzie mechanika wymaga ogarniecia takich rzeczy jak podstawow parametry silnika czy to diesla czy benzyna .co do czasu to musiałem poswiecic swój prywatny czas na zgłebienie tych tematów przez co czasami moja rodzine zaniedbywałem .

Opublikowano
z loguj blok 2 31 dynamicznie i statycznie i 2 20 dynamicznie i podaj wartosci z bloku 32 sa zapisane jakies błedy ?

tak wywaliło mi trzy błędy po skasowaniu został tylko czujnik położenia wałka rozrządu jak go wymienię to zrobię logi czy wszystko jest ok

---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ----------

17765 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 1 - zwarcie do masy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17746 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 1 - przerwa/zwarcie do plusa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Opublikowano

zloguj te bloki o których damian mówi , będzie jasne w czym problem. czujnik walka do wymiany

Opublikowano

Log (0 - 002,031)

Log (1 - 002,031)

ok wrzucam narazaie statyczne pierwszy link na benzynie drugi na gazie

i wywala mi jeszcze taki błąd

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8D0 906 018 D

Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0006

Software Coding: 05001

Work Shop Code: WSC 76856

1 Fault Found:

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit

P1237 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano

wymien perzepływke bo pokazuje niewiarygodna wartosc przepływu na wolnych obrotach .

Opublikowano

A ten błąd wtrysku?

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ----------

wymieniłem wtryski i zrobię dynamicznie i statyczne jeszcze raz ale to za jakiś czas bo jeszcze za duży ruch na drodze

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ----------

Log (0 - 002,031)

Log (1 - 002,031)

Log (2 - 002,031)

Opublikowano

logi robiłes z właczona klima ?

Opublikowano

tak

Opublikowano

to zmienia postacz rzeczy . zrób jeszcze raz logi z wyłaczona klima z bloku 2 20 i statycznie z bloku 2 33 .

Opublikowano

nestety przepływka do wymiany na wolnych obrotach mierzy za duzo powina mierzyc ok 2.5 g/s

Opublikowano

a nie idzie jej jakoś zreanimować?

---------- Post dopisany at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ----------

rozkręciłem i przeczyściłem przepływkę i teraz takie wartości pokazuje

Log (0 - 002)

Opublikowano

Czym ją czyściłeś?

Opublikowano

Jedyne co miałem pod ręką to zmywacz do hamulców

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

przepływka pokazuje ok tylko teraz palwa brakuje . logi były robione z wyłaczona kima?

Opublikowano

Tak miałem ją na off

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

zmierz jeszcze cisnienie paliwa bo z logów wyglada ze pompa paliwa daje za małe cisnienie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...