misiek547 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Witam jak w temacie jak zrobić poprawne logi w silniku 1.8 bo chciał bym zlogować silnik a nie wiem jakie kanały wykorzystać
german81 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 z loguj blok 2 31 dynamicznie i statycznie i 2 20 dynamicznie i podaj wartosci z bloku 32 sa zapisane jakies błedy ?
Sztomel Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Damian, jestem pełen podziwu, że dysponując benzyną masz super rozeznanie w paramerach silników TDI Skąd Ty bierzesz czas i chęci na rozgryzanie jednych i drugich ?
german81 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Tomek dzieki za komplementa .praca w zawodzie mechanika wymaga ogarniecia takich rzeczy jak podstawow parametry silnika czy to diesla czy benzyna .co do czasu to musiałem poswiecic swój prywatny czas na zgłebienie tych tematów przez co czasami moja rodzine zaniedbywałem .
misiek547 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 z loguj blok 2 31 dynamicznie i statycznie i 2 20 dynamicznie i podaj wartosci z bloku 32 sa zapisane jakies błedy ? tak wywaliło mi trzy błędy po skasowaniu został tylko czujnik położenia wałka rozrządu jak go wymienię to zrobię logi czy wszystko jest ok ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ---------- 17765 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 1 - zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17746 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 1 - przerwa/zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
gregor10 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 zloguj te bloki o których damian mówi , będzie jasne w czym problem. czujnik walka do wymiany
misiek547 Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Log (0 - 002,031) Log (1 - 002,031) ok wrzucam narazaie statyczne pierwszy link na benzynie drugi na gazie i wywala mi jeszcze taki błąd VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8D0 906 018 D Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0006 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 76856 1 Fault Found: 17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit P1237 - 35-10 - - - Intermittent
german81 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 wymien perzepływke bo pokazuje niewiarygodna wartosc przepływu na wolnych obrotach .
misiek547 Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 A ten błąd wtrysku? Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- wymieniłem wtryski i zrobię dynamicznie i statyczne jeszcze raz ale to za jakiś czas bo jeszcze za duży ruch na drodze ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- Log (0 - 002,031) Log (1 - 002,031) Log (2 - 002,031)
german81 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 to zmienia postacz rzeczy . zrób jeszcze raz logi z wyłaczona klima z bloku 2 20 i statycznie z bloku 2 33 .
misiek547 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 Log (0 - 002,020) Log (1 - 002,031) Log (2 - 002,033,002,033) ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- grupa 33 jest dwa razy bo raz zrobiłem przez pomyłkę z włączoną Klimą
german81 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 nestety przepływka do wymiany na wolnych obrotach mierzy za duzo powina mierzyc ok 2.5 g/s
misiek547 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 a nie idzie jej jakoś zreanimować? ---------- Post dopisany at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ---------- rozkręciłem i przeczyściłem przepływkę i teraz takie wartości pokazuje Log (0 - 002)
misiek547 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Jedyne co miałem pod ręką to zmywacz do hamulców Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
german81 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 przepływka pokazuje ok tylko teraz palwa brakuje . logi były robione z wyłaczona kima?
misiek547 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Tak miałem ją na off Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
german81 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 zmierz jeszcze cisnienie paliwa bo z logów wyglada ze pompa paliwa daje za małe cisnienie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się