Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po zmianie sprezyn z 1be na h&r tyl za nisko siedzia.Rozwiązanie!!!


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie tyłu nie chcę ruszać bo ładnie jest spasowany jak zatankuje tylko z przodu jest szpara :/ Dlatego pytam co najlepiej założyć na amorki 1BE do przodu żeby to trochę do gleby zbliżyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozkminiam pomiędzy Eibach -30 a H&R -35 (29369-2).Jeśli Eibach to Pro-Kit czy Sportline?? Pewnie na amorkach 1BE będzie twardo ale lepsze to niż szpara :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie najlepszym rozwiązaniem dla Avanta z zawiechą 1BE jest montaż sprężyn H&R -35mm (29369-2) "tylko" na przód a na tyle zostawić sprężyny z 1BE plus min 2/3 baku paliwa i auto ładnie siedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko gdzie dorwać sam przód pro kit albo Hr? Raczej wszyscy sprzedają w komplecie przó + tył. Sam bym obniżył przód Eibach'ami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mija własnie dwa tygodnie na spreżynach H&R (29369-1) i amorkach Koni STR.T , dodatkowo na tył poszły podkładki na sprężyne na złe drogi kupione w ASO i wszędzie jest równo 64,5 cm.

Śmiało mogę polecić ten zestaw. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do eibach polska napewno sprzedadzą Ci tylko przód ktoś tak już robił z forum .

Dzięki za info.

Czyli ze to 2735a7db7dac0ae0e27ffde29856ebc0.jpg

Pany a jaki tego numer bo tempe w aso?

Nr. jest w temacie na 2 str. :8e0 512 145
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-)

Poczytaj w tym temacie:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311205-co-odkrecic-zeby-bez-komplikacji-wymienic-sprezyny-na-30mm/

Opisane jest:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem możliwość porównania mojego setup 1be + eibach pro kit vs 1 be seria . I stwierdzam że springi eibach do sportowych amor 1 be to źle rozwiązanie . Auto traci na sztywności bardziej buja w zakrętach .

Jestem w trakcie poszukiwań stabilizator ów z rs4 22mm. I może inne amory jak to nie usztywni auta .

na dniach tez wyjmuje podkładki ze sprężyn tył nich i zakładam talerzyki z b5 na przód . Zobaczymy co to da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mija własnie dwa tygodnie na spreżynach H&R (29369-1) i amorkach Koni STR.T , dodatkowo na tył poszły podkładki na sprężyne na złe drogi kupione w ASO i wszędzie jest równo 64,5 cm.

Śmiało mogę polecić ten zestaw. :D

no to dość wysoko, bo u mnie siedziało to 62,3 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-)

Jakieś 5minut, odpowiednim sprzętem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-)

Jakieś 5minut, odpowiednim sprzętem :decayed:

Rozumiem, że odpowiednimi ściskami do sprężyn... pytanie jakimi tam podejdę, mam tego typu:

http://allegro.pl/sciagacz-do-sprezyn-sciagacze-sciski-mcpehrson-380-i5230248016.html

lecz póki co jeszcze nie próbowałem czy w ogóle podejdą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-)

Jakieś 5minut, odpowiednim sprzętem :decayed:

Rozumiem, że odpowiednimi ściskami do sprężyn... pytanie jakimi tam podejdę, mam tego typu:

http://allegro.pl/sciagacz-do-sprezyn-sciagacze-sciski-mcpehrson-380-i5230248016.html

lecz póki co jeszcze nie próbowałem czy w ogóle podejdą :/

Kolego ja kupiłem takie ściagacze i nie dałem rady sam je ściagnąć pojechałem do warszatu i mi wymienili . Potrzebny jest ściagacz z jednym ramieniem ale taki kosztuję ok 1700 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2015 o 22:35, rodzyn889 napisał:

Dziś miałem możliwość porównania mojego setup 1be + eibach pro kit vs 1 be seria . I stwierdzam że springi eibach do sportowych amor 1 be to źle rozwiązanie . Auto traci na sztywności bardziej buja w zakrętach .

Jestem w trakcie poszukiwań stabilizator ów z rs4 22mm. I może inne amory jak to nie usztywni auta .

na dniach tez wyjmuje podkładki ze sprężyn tył nich i zakładam talerzyki z b5 na przód . Zobaczymy co to da

@rodzyn889 odgrzeję kotleta. Jak zakończyła się sprawa u Ciebie z zawieszeniem? Co zmodyfikowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...