Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8] LZ5A w AVANCIE I QUATTRO


griga-st

Rekomendowane odpowiedzi

Spox, Na PARCHA tez termin u pana doktora zarezerwowany. Szykuje się gruba sprawa:wink:

160 to max narazie będzie jechane. A i olej za dwa tysiące zmienię. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pieknie mody :) audi wzielo wzstyko na klate czy doplacales cos grzesiu ?

powoli zaczyna sie cos dziac z tym zadowoleniem klientow wiekszosc idzie na kulanz sami dobrze wiedza ze f*ck up`y robia niestety

koledze urwal sie lancuszek w tiguanie przy 60tys km :facepalm::facepalm::facepalm::thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealna taka jakiej szukam !!! jakby kolega wystwial na sprzedaz prosze o znak !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tygodniu spotkałem się znowuż z ...

aej0.jpg

czego efektem był wjazd na pokład instalacji do odbioru radia DAB. WRC jak zwykle, pełna profeska. THX:hi:

39702_DAB_Setup.jpg(tu:A6)

Funkcja(narazie) w PL zupełnie nie przydatna. U nas próbują z DAB+ (następna generacja). Będzie komplet z TV.:jerk: :jerk:

W PL nie ma możliwości zamówienia Audi z oryginalnymi odbiornikami na DAB+(radio), albo MPEG4(TV).

Nie wiem jak to jest w VW, ale ogólnie to trochę siara:kox:

Olej po przejechaniu 2tkkm naturalnie wymieniony. Organoleptycznie nie wyczuwam żadnej różnicy pomiędzy starym a nowym silnikiem. Jedynie olej był dalej jasny gdzie w starym motorze po przejechaniu tysiąca był już ciemny.

@ludzie, średnia cena z Mobile de, i jest twoja. Będziesz miał autko jak ze snów- tylko długie trasy, zadbana, od dziadka z Niemiec. Będę tez płakał. :naughty: Tylko poczekaj chwilkę bo wymienia kilka elementów blacharskich(klapa, maska silnika, może coś jeszcze znajda) :naughty:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak :decayed: przy kazdej wizycie w PL trzeba cos przyrezać :grin:

Tuner Radiowy DAB (cyfrowy) w Niemczech bedzie smigał a nawet u nas w niektorych czesciach PL .

Komplett-Set digitales Radio DAB Audi A4 B8 - MMI 3G-36173-2_M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem autem już kilka tysięcy kilometrów ze zmienionym silnikiem. Mam mały problem. Na silniku nie ma numeru. Po prostu nie jest wybity. Widać tylko ślady po frezarce... ASO rozkłada ręce i mówią ze jest CDNC. Na nalepce w miejscu gdzie kiedyś pisało właśnie CDNC jest teraz RR4. I po kiego grzyba dobierali się fizycznie do sterownika silnika?

Gdzie na bloku wybity jest numer części w silnikach tsi???

W ASO powiedzieli ze tu:

l4rv.png

Czy są jeszcze kraje gdzie wpisuje się w dowód numer silnika jak kiedyś w PL?:naughty:

Auto jest nieznacznie żwawsze, ale wydaje mi się ze zużywa trochę więcej paliwa jak na starym silniku.

7kyc8.jpg

Nie jest to może poniżej katalogowego jak to u niektórych kolegów, ale jest OK.

A tu prezentacja zadków

zwa1.jpg

i po przechadzce po górach

oiip4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezupełnie. Wykręcana była obudowa sterownika. Są wyraźne ślady po imbusie na śrubach i obudowa wraz z wlewem do płynu była wytarta/czysta. :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soft jest zapisany w sterwoniku vcds odczytuje bez problemu wiec nie trzeba rozbierac moze nowy silnik jakis ulepszony i potrzebowal nowego sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojej babci stuknęło cztery latka, a ze ostatnio czesto dalekie trasy robię to i stóweczka na tacho pękła.

pbocftup.jpg

Wpadł tez kolejny "mod" w postaci generalnego remontu stronica. Wpadła nowa mechatronika, uszczelnienia, układ różnicowy, kolo zamachowe i kompletne sprzęgło. Skrzynia jeździła do Kassel na regeneracje. Cały koszt pokryło AUDI.

Dysponuje tylko zdjęciem zrobionym przez mechanika w ASO:

c9bhat6x.jpg

Marzy mi się jeszcze zderzak przedni i lusterka(blendy) od S-y :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ty chłopaku to robisz że ASO Ci wszystko za darmo robi?

U mnie jak zrobili gwarancyjnie to jest jeszcze gorzej niż przed naprawą :facepalm: ASO w NL to jedno wielkie :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie ma za darmo... Dodatkowa gwarancja. Naprawy gwarancyjne, rękojmia to dla techników masa papierkowej roboty której wymaga Audi. Nie każdemu się chce w to bawić. Tam gdzie ja serwisuje jest technik któremu się akurat chce.

Regeneracja kosztowała niecałe 7tys.€

Autko chciałem sprzedać w przyszłym roku, ale teraz sam nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też mam dodatkową gwarancję ale cymbały z ASO NL na pewno niczego Ci nie podpowiedzą a już na pewno niczego za ciebie nie wypełnią.

Zwykle dostaję odpowiedz "ale panie ja tu nic złego nie słyszę" lub "proszę pana to są normalne odgłosy użytkowania auta" itd. itp. :facepalm:

Głuchota i głupota, po ostatniej wizycie w ASO stwierdziłem że więcej tam nie pojadę a w razie potrzeby dam do roboty znajomemu mechanikowi.

A wracając do Twojego auta to teraz faktycznie szkoda sprzedawać jak już cała najważniesza mechanika doprowadzona do ładu i składu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...