Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] 170KM seria brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale co za pasek od alternatora? to ma jakis wpływ? :shock3:

Opublikowano

No jak widać ma bo się ślizgał. Chyba jakiś drugi pasek, nie wiem, na fakturze mam napisane pasek i napinacz.

Opublikowano

ale to by też prawdopodobnie piszczał gdyby się ślizgał!!!

Opublikowano

prawdopodobnie ale nie na pewno. No nie wiem, specem nie jestem ale czuję super różnicę po wymianie paska i nie jest to efekt Placebo bo dzisiaj na 5 biegu zapinałem do Niemiec momentami 200 km/h a gdzie 6 bieg jeszcze..

Opublikowano

pasek napedu osprzetu nie ma nic do ewidetnego braku mocy... podziwiam cie ePasjonat ze masz tak wrazliwy tyłek na ubytek/przyrost mocy normalnie dupohamowania... ;) (oczywiscie smieje sie żarty bez obrazy) - co do paska -teoretycznie nalezy go wymienic przy wymianie napinacza paska PK za wzgledu - jesli jego usterka to była:

niestabilna prace-skakanie

napinacz był zablokowany-zbyt mocno był napięty pasek (wręcz na sztywno)...

5bieg 200km/h w tym momencie masz 4300rpm jeszcze do tych 210 bys dociagnał ale to by trwało... masz zmienione mapy sterowania silnikiem ale nie przełożenia mechanicznej skrzyni biegów, wiec zmiana biegów przy konkretnych rpm się nie zmieni wiec tyle tylko ze sie szybciej nakreca i szybciej musisz te biegi zmieniać a tak nic więcej...chyba ze masz równiez zdjety limiter rpm to wtedy mozesz go ciagnac nawet do 6000rpm ale to już nie ma najmniejszego sensu nie ze ze wzgledu na silnik tylko na to ze biegi maja okreslone przełozenie...

Opublikowano

No z tym paskiem to wiem, że to nieprawdopodobne i wiele osób uzna to za bzdurę ale po wymianie auto wróciło do szybkości jaką miało.

Ze 170 km/h do 200 km/h sekundy, myślę, że do 220 km/h spokojnie bym dociągnął. 16 zaworów pracuje w BRD.

Opublikowano
No z tym paskiem to wiem, że to nieprawdopodobne i wiele osób uzna to za bzdurę ale po wymianie auto wróciło do szybkości jaką miało.

Ze 170 km/h do 200 km/h sekundy, myślę, że do 220 km/h spokojnie bym dociągnął. 16 zaworów pracuje w BRD.

Mam wrażenie że nie masz pojęcia jaką charakterystykę te silniki mają.

Ja jeżdżę tym silnikiem od niemalże pierwszego kilometra, więc mam jakiś punkt odniesienia.

Mozna go zestroic tak zeby sprawiał przyjemność z jazdy, ale w orginale to ten silnik jest skazany na destrukcję w większości przypadków.

Zdrowy BRD jedzie bez problemu do 220-230km/h niezależnie od opon i wyposażenia w serii.

Po wywaleniu DPF i sofcie robi 250km/h

I głownie tak mozna ocenić stan silnika.

Opublikowano

No nie mam bo mam to auto od 4 miesięcy i dopiero je poznaję ale strojenie już zdążyłem zrobić :) Jesteś grejt.

Więc cofam, że pojedzie do 220 - pojedzie do 250 km/h :) a na przelocie może 5-10 km/h więcej, DPFa nie wywalę.

A o jakiej destrukcji piszesz?

Opublikowano

Ta jednostka jest taka złożona ze jest wiele elementów które mogą nawalić. Bez sensu jest je wyliczać bo nie raz to na tym forum było wyliczane. Nie znam sie na wszystkim, ale myśle ze po korekcie na pierwszy ogień idzie chlodnica spalin, egr i turbina, pózniej różne czujniki które wpływają na przyspieszone zapychanie i zużycie DPF.

To wszystko wpływa na siebie nawzajem. Przykładowo, zeby korekta funkcjonowała muszą być przesunięte dopuszczalne granice temperaturowe, wynikiem czego temperatura spalin przeplywajacych przez EGR może być wyższa, co może uszkodzić klapkę egr. Wadliwy egr powoduje większe dymienie. Większy dym, zasyfi czujniki wydechu. Błędne wskazania na czujnikach powodują być może niewłaściwe regenerację DPF i on sie zasyfia, lub wypala tak ze nie mozna go zregenerować .

To tylko przykład co sie może dziać w tym aucie i jak to wszystko na siebie wpłynąć może. A to auto ma jeszcze wiecej czesci które moga ( nie musza) nawalić.

Dlatego wole osobiście diagnozować na żywo a nie przez internet.

Opublikowano

Szeroki temat. Ja dbam o wszystko. Fakt faktem, auto musi być bardziej pieszczone niż taka A3 8L, którą miałem ale coś za coś. Pozdrawiam userów.

Opublikowano

No to fakt- temat szeroki, jak to ująłeś. :)

Opublikowano

Zniechęcasz do progsa ​RS

Opublikowano

Eeeee, tam! Co cie nie zabije to cie wzmocni :)

Opublikowano

Czytając Twój wątek na pewnomożna tak sądzić :). Ja swoim BRD od kupna zrobiłem 100 km tylko, padła pompka na powrocie do domu, laweta i stoi w ASO właśnie na wymianie. Gdzie moje B6 z AVFem niezawodne hehehe :) Przez pierwsze 100 km już mnie zaniepokoiło opóźnione wstawanie turbo, stąd zainteresowanie tym watkiem. Odbieram jutro i lecę na wycinkę DPFa i napęd pompy.

Potem myślę o progsie właśnie..

Opublikowano

@imp późne wstawanie turbo to usterka, którą dobry mechanik powinien Ci załatwić w dokładnie 30 minut ale na Katowicach pewnie nie ma dobrego mechanika jak np. w Krakowie czy Wrocławiu. Dziwne bo to przemysłowe miasto jak pamiętam z geografii w liceum. Wiesz w czym problem, czytałeś? Czy Ci napisać?

A o pompie też Ci powinien powiedzieć mechanik na dzień dobry jak kupiłeś auto i coś u niego robiłeś. U kogo robisz samochód? :D

Opublikowano

Są na Katowicach lub okolicach typy co ogarniają, aczkolwiek tematy o których nawionołeś wcześniej ogarnę pewnie sam tylko musze VCDSa kupić by logi zrobić. Najpierw niech mi auto z ASO oddadzą. Stary kabelek i VAGCOM przeszedł do historii z B6, chyba że na szybko kogoś na miejscu trafie za zimne tyskie zaczym sie VCDSa doczekam. Co do geografii i ogarnietych ludzi ze Sląska, masz Aligatora (Dynosoft), Jest CTR z Zabrza. Compoty są w Bielsku, Mechanikę samą dobrze ogarnia Mootopartner z Kato czy Kucytowski z Mysłowic. Jest w czym wybierać.

Opublikowano

No a żaden Ci nie powiedział o tych 2 tematach, pompce kolektora i pompie oleju a mi we Wrocku na dzień dobry wszystko powiedzieli.

Opublikowano

Jak mi mieli powiedzieć człowieku jak mam auto 4 dni od zakupu. Dopiero będę ogarniał tematy.:decayed:

Opublikowano

No na pierwszej wizycie u mechaniora, chyba, że nie byłeś człowieku.

Opublikowano

No nie byłem bo nie dojechałem nawet do domu jak go kupiłem :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...